Stránka 3 z 6

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: sob zář 06, 2014 09:20
od Veverka
Jenže ty nový šáde jsou přece "dobrý český" auta a navíc na to budou levný díly!(nic proti šáde)
Radůz:Niva je vyjímka,to pro všechny hustokár,jenže skoro stejná krabice už ne

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: sob zář 06, 2014 19:09
od radek mb
To je prvda. Hezky udělaná Niva je přeci jen jiná kategorie.

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: ned zář 07, 2014 01:01
od Shackey1
Majo píše:na SK je tiez kopa idiotov, ktori ked vidia Ladu na ceste tak ju okamzite musia predbehnut a potom sa predo mnou vliect a ked niekde parkujem, tak maju pocit, ze ked mi to ojebu dverami, tak sa nic nedeje, pripadne este musia pridat nejaky komentar v style, ze si mam kupit nieco normalne(cim myslia fabiu alebo stareho golfa)....
Kedze jazdim kombikom denne, zazivam to prakticky stale, ale pravdou je, ze na jedneho takeho kretena pripadnu viaceri ocumovaci a ludia, ktorim sa to fakt paci a aj mi to pochvalia, pripadne zavzpominaju, ze "aj oni take mali" a to potesi :-)
o Majo z toho si nic nerob ze ta predbiehaju a potom brzdia mne sa to tiez stava a casto a aj ked idem na BMW a hlavne chlapci co jazdia passaty a podobnu triedu :lol: u nas to asi tak musi byt :lol: a hlavne do zakrut a na inych super miestach na to su u nas specialisti ! potom sa divia ze kapu ako muchy :wink: V Irsku mam problem iba s poliakmi ale vecinou to skusaju na jednolitrovych zihadlach a s tymi si moja betarica lachko poradi :wink: Inac na parkoviskach sa snazim vzy stat co najdalej od ostatnych clovek sa potom trocha prejde ale ten pocit z uchraneneho auta :rolleyes: :lol:

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: ned zář 07, 2014 07:29
od zelvotron
Hezky tu brečíte :)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: ned zář 07, 2014 11:38
od Veverka
Želvo? :)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: ned zář 07, 2014 17:10
od zelvotron
Jak želvy :mrgreen:

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: ned zář 07, 2014 23:11
od tomass
Veverko, HTP jsem měl půjčené 2 týdny. 5,5 litru při 50-70 km/hod. Podmínkou bylo do 2mm plynu, tedy jezdit jako ultrašetřílek a nepřidat víc plynu, když rychlost zakolísá, protože v zásadě se jede tak kolem 50-60 km/hod. Normální jízdou 7,5 l. benzínu. Takový styl jízdy odpovídá mé 21043 8-9 litru LPG, což je v zásadě srovnatelné k benzínovým 7,5 litrům. Je vidět, že náskok inovace a doby není ve spotřebě vůbec znát. Při 130 km/h vykazuje počítač HTP 9 litrů. To je ekvivalent u 21043 kolem 11-12, 5 litru LPG. Nutno podotknout, že HTP jsem byl sám a Ladu jezdím ve 2 lidech s nákladem cca 60 kg. U Lady jsem měl v té době i problém s elektrikou a palcem a šlapal jsem na plyn mezi polovinou a podlahou a tak se s Ladou při 130 km/h obvykle nejezdí. Stačí pracovat mezi začátkem plynu a polovinou a druhá půlka už obvykle výrazně akceleruje. Palubní počítač HTP při 130 km/hod ukazuje nejčastěji rozpětí 18-25 L/100 km. Z kopců zase málo a ten průměr je proto jaký je těch asi 9 litrů. Resumé ? Svou 19 letou Lada bych za nový HTP nikdy nevyměnil. Dle mého názoru motor HTP propadák jak hrom a spotřebou se vyrovná lehce nadprůměrné Ladě. Kdo má motor Lady dokonalý, je lepší, než HTP. Aby bylo srovnání objektivní, tak když 21043 vyjela z mototechny, tak jezdila za 6,5-7 l/100 km prakticky bez ohledu na styl jízdy. Toho není HTP schopno. Tuhle realitu může pár lidí potvrdit. Ne, že by znali mou Ladu, ale třeba Marek tu někde psal o sprintu přes republiku za 5 hodin se spotřebou kolem 7 litrů. Koupí jiného auta taky nemusíš ušetřit palivo.Možná malým lehkým miniautem by se ušetřit dalo. Na krátkých cestách jak píšeš 1500 metrů a 11 km o víkendu bych to neřešil. Naftu na tyhle trasy je o to větší nesmysl.Na dálkách osobně mi jezdí levněji Lada na LPG, než malý auto na benzín. Malý auto mám právě na to ničení při krátkých cestách se studeným motorem. Netuším co jsi koupil, novota může jezdit levně, ale díly můžou celkovou bilanci nakonec pokazit. Každopádně někdy přeci jen přijde nutnost inovace. Například jeden soused odjezdil za svůj život starou oktavii, pak š100 a nakonec š120. Ne kilometrově, ale léty. Najezdil kolem 2 tis. km ročně. Za celý život najezdil méně, než 90 tis.km a na to potřeboval zničit 3 auta na kterých nic nevyměnil. Do servisu to dal až když auto nejelo a u posledního zvládnul i zadřít motor. To jsou všechno aspekty provozu. Každý si stejně koupí co se mu líbí, nebo po čem sní. Jen bych chtěl ještě dodat, že Ladama mohla jezdit kdysi skoro třetin republiky. A kdo ji chtěl mít ji prostě měl novou, nebo starší. Kdo ji chce mít teˇd tak si jí mohl udržet, nebo koupit. Je to hrozná škoda se Lady zbavovat, pokud to není polovrak, se kterým si člověk už neví rady, nebo nechce dál udržovat. Uvdíš, jakou uděláš okolí radost. :(
Radku, určitě Ti neberu Tvůj názor. Někdy mi přijde, že lidi mají vcelku rádi rusy, ale nepřipustí jejich auta. A naopak nesnáší němce, ale na jejich káry nedají dopustit. Někde jsem četl, že Lady obvykle vyráběly motory s obvykle vyšším výkonem, než ostatní značky průměrný vůz. No je to tak. Před lety soused dával pryč starý velký auto Audi snad 80. Měl 40 kW motor. Je to těžkej koráb. Předjel ho průměrný maluch - jen tak na okraj. Dnes jsou i výkonnější motory u různých značek. Proto ten nadprůměrný výkon neberte doslova, ale jen orientačně. Lada vyloženě nevhodně slabý motor snad ani do žádného auta nedávala.

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: pon zář 08, 2014 06:03
od Majo
ked sa extremne snazim(alebo idem dlhu trasu), tak aj na 200konovom skoro trojlitrovom baworaku s automatom viem ist za 7benzinu(resp 9 plynu). Ale pravdupovediac, to sa mi podarilo asi 2x, raz to bolo Chorvatsko a spat a to som sa nesnazil, to som valil takmer nepretrzite po dialnici a to auto proste na dlhe trasy hoci aj plne nalozene nezere skoro nic(nalozenie spotrebu skoro neovplyvnuje) a druhykrat som skusal jazdit podla palubaku, viacmenej zo zvedavosti. Ale radsej jazdim za 13 plynu a necitim sa ako keby mi vypadla polka valcov a siel som na tri, ako je tomu u HTP. HTP na dialnici zerie aj deti popri ceste, to som si vyskusal aj sam, ale co by sme od toho cakali....
Kto tvrdi, ze Lada zerie a nejde, si to bud nevie nastavit alebo ma motor KO. Keby som si mal vybrat medzi svagrovou 05kou 1.3 a Fabiou HTP, nemusel by som rozmyslat :-D

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: pon zář 08, 2014 14:55
od Veverka
Fabii musím přiznat,že je těžká ale bezpečná.S 1.4 16V by to mohlo být rozumné auto pro dva lidi a 2-4 mopse(by MELLO) :)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: pon zář 08, 2014 15:47
od tomass
Veverko, tak tak. Kritizoval jsem motor HTP. S jiným motorem by Fabia kombi kterou jsem měl půjčenou bylo jiné svezení, možná i lepší spotřeba. Stabilita v zatáčkách se mi líbila. Ale i tak bych za svou Ladu nevyměnil ani kdyby mi nabízeli nový kus Fabie. To by už musela být Lada v takovém stavu, že už by tu Fabii nikdo nenabízel na výměnu ani žertem. :D Zeptej se mě za dalších 20 let. :)

Je potřeba se nenechat zblbnout, co u současnejch aut píšou za spotřebu, ale opravdu si to zjistit, nebo půjčit auto a vyzkoušet. Skoro jistě bude v reálu spotřeba o 2 litry vyšší, než píšou. Někdy možná i víc. Ale u Lady co psali tak sedí, u Lady nelžou, u Lady přehánějí obráceně. Pak vznikají celonárodní fámy, že Lada je těžký auto a žere jako tank (obojí je blábol). :)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: pon zář 08, 2014 17:33
od Yellow01
U dnešních aut se jako průměrná spotřeba udává spotřeba naměřená v laboratořích, realita je vždycky o nějaký ten litr výš. :)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: pon zář 08, 2014 17:43
od vodis
Já měl Fabku HTP 4 roky, najel s ní bez závad kolem 50tkm a spotřeba byla fakt kolem 6 litrů. Na dálnici do sedmi (jezdil jsem tak 120 km/h), okresky za 5,5 a minimum bylo Rakovník - Liberec a zpět za 4,5 na sto, ale to jsem jel fakt nejvíc tak 90. Tedko s OI TDI 66kW dlouhodobě průměr 3,9 nafty, ale je to spíš na dálky. S 2110 jsem jezdil tak kolem 6 litrů, dálky něco přes 5 a popojíždění za 7. 2105 na LPG bere kolem desíti a 2101 spapá okolo 9 litrů benzínu na sto. :)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: pon zář 08, 2014 20:14
od Jan Vaníček
Škodovky úpně nepreferuji, přesto s ní jezdím :D, hodně jezdím. Nyní mám 2 měsíce O3 2,0D 110kW a naopak musí říct, že je to první O (je to má šestá), kdy udávaná spotřeba sedí se skutečnou (jinak o tom laboratorním měření je to pravda). Dokonce i průměr na palubáku +/-0,1 L sedí s reálnou spotřebou. Teď mám najeto 11tis. a průměrná spotřeba je 4,6l. Honza

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: úte zář 09, 2014 10:44
od tomass
vodis píše:Já měl Fabku HTP 4 roky, najel s ní bez závad kolem 50tkm a spotřeba byla fakt kolem 6 litrů. Na dálnici do sedmi (jezdil jsem tak 120 km/h), okresky za 5,5 a minimum bylo Rakovník - Liberec a zpět za 4,5 na sto, ale to jsem jel fakt nejvíc tak 90. Tedko s OI TDI 66kW dlouhodobě průměr 3,9 nafty, ale je to spíš na dálky. S 2110 jsem jezdil tak kolem 6 litrů, dálky něco přes 5 a popojíždění za 7. 2105 na LPG bere kolem desíti a 2101 spapá okolo 9 litrů benzínu na sto. :)
Až na těch 4,5 litru s HTP tomu naprosto věřím. Je to nahodilý jev, který nejde na požádání zopakovat. Je to o stylu jízdy a mnoha příhodných podmínkách okolo. Na 4,5 litru s HTP musely být extrémně dobrý podmínky, bezvětří (případně vítr v zádech - to už jsem v jednom dni také zažil při jedné cestě tam a druhé zpátky, je to hodně vyjímečný jev), příhodná vlhkost vzduchu (možná nejlépe vedro a po dešti, kdy oschnou silnice), pneu na maximální tlak, sám v autě, bez nákladu, 1mm pedál plynu, motor držet na 2 tis. ot., bez provozu a rychlost jak jsem psal 50-60 km/hod. Taky je to reálné na 3. rychlostní stupeň při rychlosti 30-40 km/hod. Takhle už šetřili s autama kolegové u aut se vstřikováním před 20 lety. Jde to, ale kdo by takový styl jízdy vydržel a hlavně, kdy je tak malý provoz, že takové podmínky vůbec dovolí ? Druhá otázka je jezdit i pod 2000 ot. a koupit si auto po řidiči, který tímto stylem s benzínovým autem jezdil.......... Jedno takový auto jsem vezl při 20 tkm kolegovi do servisu a ze servisu a to auto nejelo. Buď se extrémně nepovedlo, nebo ho už zničil. Já měl to samý a rozdíl nebe a dudy.

O3 diesel to umí a nemusí se ani trápit, jen stačí maximálně plynule a do 90 na silnici a 110 na dálnici. Takhle už se dá skoro normálně jezdit. :)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Napsal: úte zář 09, 2014 10:51
od Jaykee
Já měl loni dovolenou s Vianem v automatu 3750km za 7,5 litru, v Itálii pouze okresky. Taky se mi tomu nechtělo věřit. A to jsem mohl mít o nějakou tu deci méně, kdybych v Německu nevyháněl pavouky... :lol: