Stránka 3 z 3

Napsal: úte dub 25, 2006 07:48
od Teepee
Na přírubu tip mám, srovnat jí. ;)
Hezky brusný papír na rovnou plochu (nejlépe na sklo, nebo stůl srovnávačky-hoblovky atp. a přírubu brousit dokud nebude rovná a sedět hezky celou plochou.
Při montáži pak použít klasické podložky, nejlépe velkoplošné + pérové podložky a dotahovat do momentu, kdy podložky sednou a matice začne klást odpor. Předpětí pérových podložek spolu s lehkým dotažením po jejich sednutí (citem a nebo laik max 1/6 otáčky matice) bude bohatě stačit.
Těsnění před montáží vhodno potřít vazelínou.

Ovšem jak na hejblátka nevím, u mé 2106 fandím WEBERU, asi nejjednodušší běžný karburátor do LADY (ani ekonostat nemá).

Napsal: úte dub 25, 2006 07:49
od JmJ
Koko Loko píše:
JmJ píše:....kdyz je vsechno kolem ekonomizeru ok, tak nic nechcipa a slape to ok. a udrzet system ekonomizeru v chodu neni nic narocneho ani na zrucnost ani na finance....
Ještě zkusím jiný spodek karburátoru neb původní má šíleně prohlé příruby což by mohlo způsobovat nějaké přisávání vzduchu,
To prisavani vzduchu muze delat asi ruznou neplechu. Teoreticky, kdyz jsou otacky motoru nizke a tedy podtlak v sani je maly a navic se prisava vzduch temi netesnostmi, coz zpusobi dalsi snizeni podtlaku v sacim potrubi a ten uz nestaci na vcasne a dostatecne prisati membrany ekonomizeru. Teoreticky :-).

Verim tomu, ze vis lepe jak ja co delat a co proverit, ale jestli bude nejaky ten sraz o vikendu v Brne, tak s tim prijed a treba to muzem jeste prekontrolovat. Vic oci vic vidi a kam cert nemuze, tam nastrci ekonomizer.

Napsal: úte dub 25, 2006 09:35
od zigulman
Koko Loko píše:
JmJ píše:....kdyz je vsechno kolem ekonomizeru ok, tak nic nechcipa a slape to ok. a udrzet system ekonomizeru v chodu neni nic narocneho ani na zrucnost ani na finance....
To bych, až tak netvrdil u 13cky mi ta úsporná decelerace, chodí celkem obstojně, jen při dlouhodobém brždění motorem to má tendenci ke zdechnutí, ale u 15ctky to jaksi ne a ne rozchodit, respektive k uzavření paliva dojde, což poznám lehkým závanem pachu oleje co putuje do výfuku, ale již po krátkém brždění motorem to při vyřazení zdechne, všechny komponenty byly prověřeny, ani ta střelka v karburátoru nikde nedrhne a zatím žádný pokrok. Ještě zkusím jiný spodek karburátoru neb původní má šíleně prohlé příruby což by mohlo způsobovat nějaké přisávání vzduchu, nemáte někdo nějaký zaručenějši tip na tuto problematiku?
Jo prohnute jsem to mel taky.... spravila to az CNC freza.Musel jsem odfrezovat asi 1.5mm
na muj vkus docela dost,ale nastesti jen z kraju takze stredu se to nedotklo :-)
A rozdil byl patrny na prvni otevreni penezenky i akceleraci. Pred mezera mezi tesnenim .... velka a prisavalo to spoustu falesneho vzduchu... spotreba 10.5l
po oprave dobra akcelerace a spotreba 6.5 - 6.8. (musim jeste spocitat minule rok pro jistotu :-) )

to JMJ ... jo mam to dost stahle,ale porad mam 750 -800 otacek na volnobeh.Zas tak moc to netrapim :-)

Napsal: úte dub 25, 2006 09:41
od Myso
zigulman píše:ale porad mam 750 -800 otacek na volnobeh.Zas tak moc to netrapim
to by som bol rad keby som sa dostal na taky volnobeh... ja mam tak 650-700 viac z toho nedostanem, ale vdaka favo rozdelovacu to nezhasne ani ked vyradim v LPGu pri 120...

Napsal: úte dub 25, 2006 10:11
od Brandy
Tak jsem byl v Kladne a tam mi rekli, ze mi tam nepujde karburator s ekonomizerem. Chlapek ale vypadal, ze s tim nema zkusenosti a nedokazal mi rict proc. Zajimalo by me tedy, jestli muzu dat do 21061 karburator s ekonomizerem a pripadne co budu muset upravit a jak se to zapoji. Teda v pripade, ze karburator s ekonomizerem je lepsi.

Napsal: úte dub 25, 2006 10:37
od Křečík Barbuška
Brandy píše:Tak jsem byl v Kladne a tam mi rekli, ze mi tam nepujde karburator s ekonomizerem. Chlapek ale vypadal, ze s tim nema zkusenosti a nedokazal mi rict proc. Zajimalo by me tedy, jestli muzu dat do 21061 karburator s ekonomizerem a pripadne co budu muset upravit a jak se to zapoji. Teda v pripade, ze karburator s ekonomizerem je lepsi.
A proč by ti tam nešel, musíš akorát dodat pneuventil, černou inteligentní škatulku co to řídí a vytáhnout podtlak ze sání tj. buď máš v koleně sání nějaký zaslepený otvůrek, nebo si ho budeš muset vyvrtat a osadit vhodným závitem, pak už stačí sehnat OZONika a máš to skoro zadarmo, mmj. Tomáš si to taky naimplantoval do své 2103, otázkou je za jak dlouho se vynaložené investice vrátí.

Napsal: úte dub 25, 2006 16:33
od Brandy
Koko Loko píše:vytáhnout podtlak ze sání
A to je jedno odkud? Muzu to navrtat kde chci?

Napsal: úte dub 25, 2006 18:13
od Trevor
Brandy píše:
Koko Loko píše:vytáhnout podtlak ze sání
A to je jedno odkud? Muzu to navrtat kde chci?
Standartne je to hned vedla natrubku na hadicu co ide na posilnovac brzd.

Napsal: sob dub 29, 2006 09:29
od Lukáš
Trevor píše:
Brandy píše:
Koko Loko píše:vytáhnout podtlak ze sání
A to je jedno odkud? Muzu to navrtat kde chci?
Standartne je to hned vedla natrubku na hadicu co ide na posilnovac brzd.
A pokud se ti nechce vrtat do sani jako me, tak staci udelat rozbocka na hadici co vede k posilovaci brzd. Tak to mam ja a zatim spokojenost.

Foto T-rozbocky.
Obrázek

Napsal: sob dub 29, 2006 10:32
od Brandy
Lukáš píše:A pokud se ti nechce vrtat do sani jako me, tak staci udelat rozbocka na hadici co vede k posilovaci brzd. Tak to mam ja a zatim spokojenost.
To vypada zajimave. Tak bych to udelal radsi. Diky.