NIVA1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh
Moderátor: Moderátoři
Re: 1,7; MPI; nízký výkon, vel.spotřeba, houpe volnoběh
Jo až mě tolik taky ne. Jen se nějak nestíhám nabažit momentu kdy je to auto podle mích představ bez závad. Každou chvíli neco řeším. Chtěl bych jí přizvednout jen nevím kdy se k tomu dostanu když pořad řeším důležitější věci. Už tobude asi osud toho auta.
Re: 1.6 - špatně startuje netáhne NIVA
hoši mám stejný problém u mé 1,7i mpi.Netáhne do plných při okamžitém sešlápnutí pedálu na podlahu(u teplého i studeného motoru) .Jakoby se přidusí,když uberu a přidávám pomalu,tak ji dostanu postupně i na 3500 otáček.
Výfuk,kat a všechny filtry jsou čisté.
Zitra začnu odpojovat postupně váhu,lambdy a budu sledovat jestli si přepne do nouzového režimu nebo bude porucha pokračovat i nadále.
Výfuk,kat a všechny filtry jsou čisté.
Zitra začnu odpojovat postupně váhu,lambdy a budu sledovat jestli si přepne do nouzového režimu nebo bude porucha pokračovat i nadále.
Re: 1.6 - špatně startuje netáhne NIVA
Diagnostika nie je jednoduhsia cesta?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: 1.6 - špatně startuje netáhne NIVA
nie.Nebudu krmit šmejdy po servisech.Dal sem si jednou opravit převodovku a naposledy.
Jsem to přesunul do 1,7MPi, aby nam to v 1,6 někoho časem nemátlo. ®
Jsem to přesunul do 1,7MPi, aby nam to v 1,6 někoho časem nemátlo. ®
Re: 1.6 - špatně startuje netáhne NIVA
Jasne, skor som tu otazku myslel ako "nie je v okoli niekto normalny s diagnostickym kablom, co vie co robi", ale odpovedi plne chapem...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
Tak dneska jsem navštívil Ladu v Sadský na diagnostice a závada žádná. Takže na mém lenochodu už nevím po čem jít. Prý by možná vyměnil první lambdu že má o trochu jiné ohmové hodnoty. Měřili jsme znovu tlaky a nic moc. Měřili mi to dva nezávislé mechanici a každý něco jinyho. Nejdřiv 11 na prvnim a na ostatnich 12. No a dnes nameřil na prvním 5 a na ostatnich 7. Na to že ten motor má najeto 77tis.km je divny. No každopádně nechám si to změřit ještě někde jinde at mám jistotu.
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
tlaky merane na teplom motore s plnym plynom? Na studenom ukazuje vacsinou vacsie tlaky, co je dost blud a plny plyn treba mat uz len kvoli tomu aby neodpalilo inducku....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
Ten plny plyn není nutný. Neotpipnu imobilizer tudíš nehází jiskru a nechytne.
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
ale je. pokial neni otvorena klapka, meranie tlakov moze byt skreslene pretoze sa do valcov dostava malo vzduchu.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
Ahoj tak tlaky změřeny dvouma měřákama a na prvnim válci mám 12 a na ostatních 11,5. Takže pán v Sadský by ho měl zahodit. Vyměnil jsem tu lamdu a žádná změna. Vyměnil jsem i kompletní klapku i s potencimetrem a s tim motorkem a taky žadná změna. Jen přestaly lítat otáčky při jízdě na vyhozenou, ale zůstala závada že občas zůstávají volnoběžne otáčky dost vysoké kolem 2tis po za čase zpadnou. Nemáte někdo nějaký nápad co s tím? Dík
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
Když za jízdy vyhodis rychlost a jedeš na neutral, tak chvilku zůstanou vyšší otáčky a potom postupně klesnou. To není závada. Vím, že už se to tady na fóru řešilo.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
Ty otáčky zůstávají vysoké když zastavím spadnou až tak po třech vteřinách. Nedělá to po každý.
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
ano mam podobny problem ale mne ma tah auto ale kolisaju tie otacky pri zohriatom motore, kym je studeny je vsetko ok, ale potom ked preradim rychlost tak na volnobehu mi to zdochne
obcas preblikne kontrolka oleja ale ten som menil a je ho dost, nechapem co s tym moze byt, dakujem
obcas preblikne kontrolka oleja ale ten som menil a je ho dost, nechapem co s tym moze byt, dakujem
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
já sem taky řešil houpání otáček,cukání... A většina problémů se vyřešila tak nějak sama po cca měsíci
Re: 1,7;MPI;nízký výkon;vel.spotřeba;houpe volnoběh;NIVA
mam tez dotaz kdyz jedu treba na ctyrku nebo petku a jentak lechtam plyn tak auto pocukava jakmile seslapnu vic tak se zachvily chytne ale na tu petku (na rovine) my pripada ze se stejne rozjizdi pomalu jako by se lehce dusilo nema nekdo zkusenost kde je chyba diagnostika nic nehlasi mam 1,7spi