Stránka 3 z 3
Napsal: pát úno 24, 2006 08:47
od Dancul
Pocas jazdy sa ventilator nespusta. No staci zastavit na krizovatke, zastavit, ked niekto vystupuje, alebo parkovat a uz ventilator huci. Co predtym nerobilo. Ale to so svieckami a slabim tahom asi nesuvisi.
Zatial som nemal cas nieco s tym robit, no zda sa mi, ze sa auto umudrilo. Zatial...
Napsal: stř bře 22, 2006 08:54
od Dancul
Takže problém s motorom spôsobuje vlhko. Niečo navlhne a potom sa správa tak, ako správa - prestane ťahať. Problém sa prejavuje teraz, keď sa topí sneh, všade sú kaluže... Včera som bol dať umyť motor pred STK. Asi 3 km som išiel na dvojke a trojke. Na dvojke som sa rozbehol a na trojke motor prestal ťahať a spomaľoval. Tak zas sa rozbehnúť na dvojke a tak dookola.
Čo môže navlhnúť a toto spôsobovať?
Napsal: stř bře 22, 2006 08:58
od Myso
viecko rozdelovaca, zapalovacia cievka, alebo zapalovaci modul, to boli najcastejsie problemy s vlhkostou u mna...
Napsal: stř bře 22, 2006 09:10
od JmJ
na vecech kolem elektriky se muze usadit spina, v zime pribude i trcoha soli. jak to navlhne, zacne to vest elektriku a zlobit. jak uz jsem nekde psal, prvni bych zkusil ocistit a odmastit VN kabelaz, a veci kolem zaplavani (nejaky ten zapalovaci modul s civkami, nebo jak je to reseno u 211x). Zkontrolval bych stav kontaktu mezi kabely a svickami/modulem. Treba se muze dostat vlhkost i tam.
A podival bych se, jestli se nahodou nedostala voda do sani vzduchu. Ale to nevim nakolik je to u tehto Lad mozne.
Jak se oteplilo, tak mi moje klasicka lada hur startovala. Tocila motorem a nic a pak z razu brnk a jelo to. Opucoval sem rozdelovac a kabely (byly na tom pekne solne mapy) a od te doby zase chyta uplne na drc.