Stránka 3 z 5

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: pon úno 17, 2014 16:38
od ger007
Ano prosim najtvrdsie kombikove

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: čtv úno 20, 2014 17:35
od Marek
No jo - já jsem zapomněl, kde jsem. Já mám pohodlný houpavý autobus pro sedm lidí.......

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: ned dub 20, 2014 19:01
od smajchl
Co byste doporucovali na bezny jezdeni? nechci tvrdy skakavy auto (docela se mi libi jak je to ted houpavy, ale nemuselo by se to tak naklanet do zatacek) budu davat dozadu pera z kombika (mam LPG, a kdyz se nalozi kufr tak taha zasterky) a tlumice sou uz ko, takze premyslim jaky koupit...

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: ned dub 20, 2014 19:02
od Marek
A co je udělat?

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: ned dub 20, 2014 19:06
od Cory
Ak chces zachovat hupavost, tak by som na tvojom mieste volil vpredu zdvojeny stabik a vzadu pridavny. Perovat to bude rovnako, ale bude sa to menej naklanat.

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: ned dub 20, 2014 19:41
od smajchl
No stabilizatory bych resil az po pruzinach a tlumicich, udelat??? jako rozebrat vymenit vnitrnosti a olej? vyplati se to delat? Ani nevim jak se to dela a tyhle tam budou mozna od vyroby :-P

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: pon dub 21, 2014 17:14
od Vašátor
Že se člověk s těma návodama dělá, když je nikdo nečte ...
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=9584

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: pon dub 21, 2014 18:42
od Marek
smajchl píše:No stabilizatory bych resil az po pruzinach a tlumicich, udelat??? jako rozebrat vymenit vnitrnosti a olej? vyplati se to delat? Ani nevim jak se to dela a tyhle tam budou mozna od vyroby :-P
Vyplatí se to, samozřejmě - jinak bych to tu nepsal. Pokud to neumíš, nedělej to. Já to umím..... ;-).

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: pon dub 21, 2014 21:33
od smajchl
Chces rict ze opravit takhle starej tlumic co ma 150 tisic je lepsi nez koupit novy plynokapalinovy tlumice?

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: úte dub 22, 2014 11:37
od Vašátor
Polož si otázku, proč ten tlumič netlumí .... odpoveď není "opotřebení", ale "kapalina a úsady".

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: úte dub 22, 2014 14:36
od smajchl
Vasku o to mi nejde, spis jestli moderni tlumice nejsou konstrukcne lepsi...

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: úte dub 22, 2014 14:40
od ger007
je v tom rozdiel, napriklad tie moderne su plynokapalinove, tak ako na ostatnych modernych autach a tie original su len kvapalinove

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: úte dub 22, 2014 14:58
od JmJ
Pokud netouzim po origo tlumicich z historickych duvodu, pak udelam priblizny prepocet (doba_opravy_starych * moje_cena_za_hodinu) a pokud mi to vyjde vyrazne mene nez je cena novych tlumicu, tak opravim stare. pokud mi to vyjde stejne nebo jen o chlup mene, pak kupuju nove. je dobre uvazit take to, ze ty repasovane nemusim zrepasovat uplne dobre a vyvstava pak otazka, jestli si tim neprivodim dalsi srani se s tim.

chapu, ze ten, kdo to delal uz nekolikrat, to zvladne dobre a je to pro nej vyhodne. pro me by to vyhodne jiste nebylo, ja bych sel do novych tlumicu normalni kvality.

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: úte dub 22, 2014 15:31
od Marek
smajchl píše:Chces rict ze opravit takhle starej tlumic co ma 150 tisic je lepsi nez koupit novy plynokapalinovy tlumice?
Je. On ten plyn zas tak důležitý není. Na Ladu vlastně ani nepatří - originální tlumiče nikdy neobsahovaly nic jiného než olej.
Ujišťuji Tě, že repase tlumičů vyjde mnohem levněji a s výsledkem budeš spokojený tak, že žádný nový tlumič nebude tak dobrý. Ono totiž záleží na tom, co se do toho tlumiče dá ;-).

Řeknu to jinak: Za pět set korun Ti zrepasuju všechny čtyři tlumiče. Můžeš si určit tuhost. Pokud chceš komfortní, budou komfortní. Pokud chceš tvrdší podvozek, budeš ho mít.
Umím udělat i takové tlumiče, že po jejich stlačení je neroztáhneš ani s pomocí druhého dospělého chlapa :-). Takové jsem měl na své modré Ladě.

Re: Tlumiče pérování Kayaba

Napsal: úte dub 22, 2014 15:46
od Majo
Budem sa sice skoro opakovat, ale ja by som to povedal miernejsie, zrepasovane originaly su omnoho omnoho lepsie nez nove originaly(a nie kvoli kvalite dielov, ale kvoli moznosti lepsie zvoleneho oleja). A su aj omnoho lepsie nez nove plynokvapalinove Mastersporty ci rok stare Gabriel GAS Ryder...
Ovsem nedovolil by som si ich porovnavat s plynokvapalinovymi Bilstein B6 a to ani po 6tich rokoch na aute....
Vsetko co tu spominam som sam vyskusal. Preto nespominam prave KYB, z nazvu temy, ci ine znacky lebo s tymi osobnu skusenost nemam...