Stránka 3 z 5
Re: Auta v časopisech
Napsal: pon lis 18, 2013 18:28
od Marek89
Skoda,
Re: Auta v časopisech
Napsal: pon lis 18, 2013 18:42
od Cory
U nas sa to neda kupit?
Re: Auta v časopisech
Napsal: pon lis 18, 2013 21:11
od zelvotron
Dát sem nafocenej časopis v takovým strašným rozlišení, to je na ban

Re: Auta v časopisech
Napsal: pon lis 18, 2013 21:34
od uha2324
toz si to chlapi kupte, zas az tak drahy to neni
a jsou tam i jine zajmave clanky, mne se jiste libi Lincoln Continental Mark 4, taky pekna kara, ale bohuzel se na nase silnice moc nehodi.
uvazoval jsem jestli ten majitel tech krasnych Lad s puvodnim lakem (jedna 2106) ze stredni Moravy neni linol..?
Re: Auta v časopisech
Napsal: úte lis 19, 2013 13:25
od lionol
Bez komentáře

Re: Auta v časopisech
Napsal: úte lis 19, 2013 16:51
od uha2324
co dodat, snad jen podekovani lionol-ovi za propagaci nasich aut!
jako prava ceska natura

si ale dovolim malou kritiku.
- autor pise ze 2106 ma oproti 2103 kratsi staly prevod (4,3:1 oproti 4,1:1), to ale neni pravda. 2106 ma stejny staly prevod a naopak delsi prvni tri rychlostni stupne. lepsi jizdni vlastnosti ma jen diky znacne vyssimu krouticimu momentu a to jiz v nizkych otackach.
- dale me trochu mrzi ze clanky psane ceskou pobockou nemaji vubec zadne mereni, clanky materskeho nakladatelstvi tam alespon nejake objektivne namerene cisla maji, ikdyz i tam bych si pral vice.
jinak ale pekny clanek s peknyma fotkama. lepsi jsou snad jiz jen stare testy SM v letech 1973-74. no a k lionolovu vozu se neda dat jine hodnoceni nez 1A!
Re: Auta v časopisech
Napsal: stř lis 20, 2013 08:58
od Teepee
Já bych přeci jen jeden komentář lionola rád četl. V časopisu je obrázek pochroumaného PZ blatníku, s tím že je to dílo nezodpovědného servisu. Ale v příspěvku tu na foru je uvedeno něco jiného. viz.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 74&start=4
Kdo tedy byl tak šikovný? Věřím, že přesné info je na foru, tak proč je v časopisu zmínka o servisu?

Re: Auta v časopisech
Napsal: stř lis 20, 2013 10:07
od valda1971
Pominu-li knížku p. Jana Tučka, tak jsem si snad od revoluce přečetl poprvé pěkný článek o Žigulících, kde se nehaní, ale spíše chválí...

Re: Auta v časopisech
Napsal: stř lis 20, 2013 21:36
od Nulašestka
Osobně mě článek potěšil, nicméně mám z toho rozporuplné pocity. Ještě nějakých 10 let zpátky na tahle auta všichni házeli špínu a ejhle, najednou se o nich dočítáme samá superlativa.

Všichni, co jste ladou jezdili od konce 90. let minimálně tak do roku 2008 přesně víte, o čem je řeč.
Ještě v roce 2006 mě všichni poslali nevybíravě k šípku (div mi klempíři nedali do tlamy), když jsem chtěl dělat z šestky veterána (to ses po..al, né? To je dobrý tak na doježdění při vožení brambor z pole atd). Přitom ta auta jezdila, brzdila, řadila, topila pořád stejně dobře, ale teprva teď je politicky korektní to přiznat.

A dočítám se, že "takovým autem je radost jezdit i dnes". Samozřejmě, nicméně před několika málo lety by napsali, že je to ostuda a pomalu za trest. Byl bych nečekal, že se dožiju "politické rehabilitace" značky.

O to větší sympatie nechť patří všem, kteří se nedali semlít diktátem doby a zachovávají svojí přízeň vozům Lada kontinuálně bez ohledu na veřejné mínění.

Re: Auta v časopisech
Napsal: stř lis 20, 2013 22:21
od uha2324
ja ale pamatuju dobu kdy 2103 byl vrchol motorizace u nas. byl jsem jeste hodne maly kdyz ji muj otec v roce 1973 koupil, tmavemodrou s cervenym interierem. kdyz auto zaparkoval na namesti, netrvalo dlouho a auto bylo obklopene davem lidi. cestou z obchodu jsme se do auta ani nemohli dobyt, jaky byl o nej zajem. vse je relativni

Re: Auta v časopisech
Napsal: pát lis 22, 2013 20:35
od lionol
uha2324 píše:co dodat, snad jen podekovani lionol-ovi za propagaci nasich aut!
jako prava ceska natura

si ale dovolim malou kritiku.
- autor pise ze 2106 ma oproti 2103 kratsi staly prevod (4,3:1 oproti 4,1:1), to ale neni pravda. 2106 ma stejny staly prevod a naopak delsi prvni tri rychlostni stupne. lepsi jizdni vlastnosti ma jen diky znacne vyssimu krouticimu momentu a to jiz v nizkych otackach.
- dale me trochu mrzi ze clanky psane ceskou pobockou nemaji vubec zadne mereni, clanky materskeho nakladatelstvi tam alespon nejake objektivne namerene cisla maji, ikdyz i tam bych si pral vice.
jinak ale pekny clanek s peknyma fotkama. lepsi jsou snad jiz jen stare testy SM v letech 1973-74. no a k lionolovu vozu se neda dat jine hodnoceni nez 1A!
Zdravím všechny, chtěl bych pouze říct, že článek vznikal v redakci, a samozřejmě my jej dali přečíst před otištěním ... nicméně za jeho obsah nese zodpovědnost redakce, ne všechny věci jsou docela tak, jak jsem je uvedl, někde autor použil i nadsázku, anebo vlastní interpretaci.
Hlavně, že vyšly fotky, a auto má vysoce pozitivní hodnocení, redaktor si opravdu záležet s obdivným komentářem k vozu

Re: Auta v časopisech
Napsal: pát lis 22, 2013 20:44
od lionol
Teepee píše:Já bych přeci jen jeden komentář lionola rád četl. V časopisu je obrázek pochroumaného PZ blatníku, s tím že je to dílo nezodpovědného servisu. Ale v příspěvku tu na foru je uvedeno něco jiného. viz.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 74&start=4
Kdo tedy byl tak šikovný? Věřím, že přesné info je na foru, tak proč je v časopisu zmínka o servisu?

Zde zafungovala klasická zkratka ... během vzniku reportáže, focení, přesunů aut, materiálu, techniky a lidí, byly relativně krátké chvilky, kdy jsme mohli, jíst, píst, vyměšovat a ... někde chvíli posedět. Tak se asi stalo, že z informace, že když jsem dával auto do servisu na nějakou drobnou opravu, zaparkovali ho na ulici u chodníku, a neštěstí bylo hotovo ... zůstalo jenom torzo, první část věty ... a popisek pod fotkou tomu odpovídá.
Faktem je, že tato škoda vznikla během pobytu auta v servisu, ráno jsem ho tam dal nepoškozené, odpoledne mi ho vrátili s dírou v blatníku, a ještě to zapírali. Teprve po nějaké chvíli to z nich vylezlo, jak se to stalo. Takže díru do auta udělala malá holčina na kole, ale v době, kdy auto bylo v "péči" servisu. Kdyby měli dvůr, tak by se to nestalo. Ale válejí auta po ulici ... posledně jsem tam byl, a jezdil tam zrovna zametač technických služeb, a čekal jsem, kdy ojede zaparkovaná auta ... cca 5 cm ode dveří ...
Re: Auta v časopisech
Napsal: pát lis 22, 2013 20:53
od lionol
Nulašestka píše:Osobně mě článek potěšil, nicméně mám z toho rozporuplné pocity. Ještě nějakých 10 let zpátky na tahle auta všichni házeli špínu a ejhle, najednou se o nich dočítáme samá superlativa.

Všichni, co jste ladou jezdili od konce 90. let minimálně tak do roku 2008 přesně víte, o čem je řeč.
Ještě v roce 2006 mě všichni poslali nevybíravě k šípku (div mi klempíři nedali do tlamy), když jsem chtěl dělat z šestky veterána (to ses po..al, né? To je dobrý tak na doježdění při vožení brambor z pole atd). Přitom ta auta jezdila, brzdila, řadila, topila pořád stejně dobře, ale teprva teď je politicky korektní to přiznat.

A dočítám se, že "takovým autem je radost jezdit i dnes". Samozřejmě, nicméně před několika málo lety by napsali, že je to ostuda a pomalu za trest. Byl bych nečekal, že se dožiju "politické rehabilitace" značky.

O to větší sympatie nechť patří všem, kteří se nedali semlít diktátem doby a zachovávají svojí přízeň vozům Lada kontinuálně bez ohledu na veřejné mínění.

Klasika ... pamatuju dobře na pozdní sedmdesátá léta, jak se okázale pohrdalo kýmkoliv, kdo vlastnil oktávku anebo stejšna, v osmdesátých letech se pohrdalo těmi, co měli ještě tisícovky a stovárny, v devadesátých letech se lidi ušklíbali nad stodvacítkama. Prakticky furt lidi ohrnovali nos nad trabošema, warťákama, moskalama ... to všechno dnes reprezentuje cenné veterány. Popsal jsi to, co se stalo skutečností ... auto zestárla, stala se vzácnými ... a jsou z nich klenoty. Stejný osud mají kdysi opovrhované autobusy ŠM 11, do této pozice se pomalu, ale jistě sunou tramvaje T3 ... a tak by se dalo pokračovat. Za dalších 35 let se bude jednat o naprosté unikáty.
Když jsem byl malý kluk, byly ulice plné ještě šunek z předválečné doby (DKW, Tatra 57, i Aerovek jsem v Olomouci pár pravidelně potkával) - a lidi, kteří tato auta měli, to považovali za hanbu, za ostudu, že jezdí v takových pastouškách. A dnes? Dnes jsem potkal nádherně naleštěného světlemodrého Renaulta 4 CV ... když jsem byl ještě pachole, byly jich v Olomouci desítky. Tehdy nic moc auto, dnes rarita. A Fiaty 850? Těch jezdily taky stovky. Dnes to auto nepotkáš.
Re: Auta v časopisech
Napsal: pát lis 22, 2013 20:57
od lionol
uha2324 píše:ja ale pamatuju dobu kdy 2103 byl vrchol motorizace u nas. byl jsem jeste hodne maly kdyz ji muj otec v roce 1973 koupil, tmavemodrou s cervenym interierem. kdyz auto zaparkoval na namesti, netrvalo dlouho a auto bylo obklopene davem lidi. cestou z obchodu jsme se do auta ani nemohli dobyt, jaky byl o nej zajem. vse je relativni

V žigulíkách patnáctkách vždycky jezdila honorace. V našem baráku na Letné bydlela rodina náměstka ze Sigmy ... a co měli? Tmavomodrou patnáctku s červeným interiérem. Polovina partají v domě neměla v té době ani kolo, z druhé poloviny polovina jezdila do práce na fichtlu, a to bylo celé. Na osmnáct partají v baráku bylo jenom 7 garáží, z toho jedna byla společná, protože v baráku bylo jenom šest aut! Stav trval do r. 1975, kdy si koupili auto naši, a to bylo první auto venku na dvoře, protože sedmá garáž byla ta společná - tam byly ty fichtly a kola.
Re: Auta v časopisech
Napsal: pát lis 22, 2013 21:05
od Kopr
Já jsem šťastný za článek a zítra valím na kladno si kupit můj oblíbený plátek
