Sraz byl výtečný, jako vždy.
Organizátorům a všem co se podíleli na přípravě a průběhu srazu patří veliké poděkování.
Já bych za sebe poděkoval K-L za to, že nakonec povolil a nenechal mě v těch sprintech vykoupat
Ale zase je pravda, že jsem zjistil, proč už ty sprinty nechce dělat. Ani zdaleka nejsou všichni tak rozumní a disciplinovaní jak by se zdálo. Zažili jsme tam minimálně tři situace, kdy nám hodně zatrnulo. Nepotěší ani to, že nám někteří přemotivovaní jedinci zničí značení cíle ještě před tím než sprint vůbec začne.
Někteří zase neváhají vyrazit na dráhu v době, kdy vzadu lezeme po zemi a značíme konec.
Asi proto jsem zaslechl něco o tom, že letos to dělá opravdu naposledy. I když hned v zápětí započalo vymýšlení jak by šlo startování zautomatizovat, aby se nemusela používat hláška startujícího přes vysílačku
S počasím jsme , při té bídě, měli ohromné štěstí. Kdyby bylo v sobotu, tak jako v neděli, byla by to tragédie.
Jízda naslepo a večerní test znalostí byly příjemným zpestřením
Pro mne byl sraz výjimečný hlavně tím, že jsem měl účast všech svých vozů, což se už zcela jistě nikdy nebude opakovat.
Tímto srazem se povedlo dva moje mladé řidiče přesvědčit, že nelze věřit všemu co o Ladě slyšeli. Oba běžně jezdí Superbem a Ladu neřídili nikdy.
Hned po prvních ujetých metrech jeden tvrdil o 2101, že oproti Favoritu je to Mercedes a u 2104 nevěřil, že je to jen 1300 a při první zastávce v Doksech se vyjádřil, že se mu s tím jede úplně skvěle.
Druhý, kterému jsem svěřil 2111, se klasické Lady bál a až v neděli si střihnul cca 15 km. I on se pak o 2104 vyjadřoval pouze v superlativech.
V pátek, hned po příjezdu k chatce se kolem nás sešli přítomní a započalo vítání a klasická konverzace. V zápětí mi bylo v chatce sděleno "ty vole, to jsou dobrý řízci,co"
Nevím tedy co čekali
, ale jasně z toho plyne, že v lidech zcela mimo Ladasvět, zanechávají jak naše vozy, tak mi samotní velice dobrý dojem, což je pozitivní