Stránka 3 z 5
Napsal: stř úno 08, 2006 02:18
od Honza 21061
Brandy,
jak jsi dopadl s blatníky, sehnal jsi je za těch 900,-? Naštěstí červeňáka se výměna zatím netýká, rozhodl jsem se jen na jaře překytovat už kytované.
Díry, co tam byly nebyly tak velké a zbytečně by se kazila celistvost karoserie. Jsou tam větší problémy, než blatníky- budu muset asi měnit kotouče, hadičky a dělat sbíhavost a odklon. Nedávno mi taky začalo něco vespod skřípat při zapínání spojky. Doufám že to je jenom pružina a ne už tak tekoucí pracovní válec.
Už aby se zlepšilo počasí na vrtání se v autě.
P.S. Chystáš se na jaře do Bechyně na sraz?
Napsal: stř úno 08, 2006 16:59
od Brandy
Honza 21061 píše:Brandy,
jak jsi dopadl s blatníky, sehnal jsi je za těch 900,-? Naštěstí červeňáka se výměna zatím netýká, rozhodl jsem se jen na jaře překytovat už kytované.
Díry, co tam byly nebyly tak velké a zbytečně by se kazila celistvost karoserie. Jsou tam větší problémy, než blatníky- budu muset asi měnit kotouče, hadičky a dělat sbíhavost a odklon. Nedávno mi taky začalo něco vespod skřípat při zapínání spojky. Doufám že to je jenom pružina a ne už tak tekoucí pracovní válec.
Už aby se zlepšilo počasí na vrtání se v autě.
P.S. Chystáš se na jaře do Bechyně na sraz?
Blatniky jsem zatim nekoupil. Ted mam dost uceni do skoly a navic je stejne zima, tak se neda na aute nic moc delat. Zatim si to pekne v teple vsechno promejslim.
Koutouce jsem taky menil. Kdyz jsem to auto koupil, tak to pri brzdeni hrozne cukalo. Nastesti jsem mel na svem predchozim aute koutouce uplne nove.
Nevahal jsem a vymenil je. Jde to docela dobre. Ani vymena tech hadicek by nemel bejt problem. Serizeni geometrie nechavam na odbornem servise. Jestli to nekam das, tak pak dej vedet, kde a za kolik Ti to delali a jaky jsou dojmy. I me to ceka. Taky uz se tesim az bude teplo. Mam pripraveny vsechny ctyri svisly cepy, novej klinovej remen a olej. Jakmile se otepli tak se na to vrhnu.
Jinak do Bechyne se chystam, snad mi to tentokrat zase neprekazi skola nebo nedostatek penez..
Napsal: stř úno 08, 2006 22:21
od dmatej
S destičkama Tsitron jsem neměl problémy žádný.
Téma čepy - jen v Rusku je asi 7 výrobců, kvalita od špičkový po katastrofální a co je nejhorší, na první pohled není poznat nic.
Měl jsem čepy, co vypadaly aušusově, po roce a půl ježdění jsou úplně v pohodě, oproti tomu italskej, kterej vypadal pěkně, odešel tak, že auto zničeho nic padlo na čumák při vyjíždění z parkoviště.
Napsal: čtv úno 09, 2006 09:50
od Brandy
Cepy to je vecej boj.
Vzdycky jsem kupoval takovy ty rusky s tema sroubkama (asi na mazani ci co). Ted jsem koupil Fenox. Tak jsem zvedavej.
Napsal: čtv úno 09, 2006 10:47
od Nulašestka
Brandy píše:Ted jsem koupil Fenox. Tak jsem zvedavej.
Tak to jsem taky zvědavej,já je chtěl vzít taky,ale pak už nebyly,ale vypadaly slušně.
Tak mám Belmar original.Zatim O.K.Jinak teď budu dávat vodní pumpu od Fenoxu.Tušim že to je z Běloruska.Schválně jestli poteče hned nebo až po 190 000km jako ta stávající.
Napsal: čtv úno 09, 2006 11:25
od Brandy
Jj Fenox je z Beloruska. Dam vedet az to otestuju. Cekam na lepsi pocasi, abych to mohl vymenit. Vypadaji dobre, tak doufam, ze to nebude, jak rikal Dmatej - kdyz vypadaj dobre, tak hned odejdou. Jeste si budu muset nechat prelozit, kterej je horni a kterej dolni. Je to napsano azbukou na krabicce.
Cepy vypadaji totiz stejne, akorat je na jednom vyrazeny B a na jednom H. Myslim ze B znamena vrchny a H nizny. Ale jistota je jistota.
Napsal: čtv úno 09, 2006 11:39
od Ctirad Vyskočil
Brandy píše: Myslim ze B znamena vrchny a H nizny. Ale jistota je jistota.
Tak nějak to bude.
Napsal: čtv úno 09, 2006 11:49
od denis
Pokud jsou to rig. čepy, tak jsou na první pohled vidět rozdíly mezi vrchním a spodním čepem. Ten vrchní může běhat kolem dokola, ten spodní je jen ve 2 směrech-nevím jak jinak to vysvětlit, prostě tam rozdíl je. Jinak mám spodní nahoře a je to v klidu, ikdyž tak dostávají více naprdel.
Napsal: čtv úno 09, 2006 22:37
od dmatej
denis píše:Pokud jsou to rig. čepy, tak jsou na první pohled vidět rozdíly mezi vrchním a spodním čepem. Ten vrchní může běhat kolem dokola, ten spodní je jen ve 2 směrech-nevím jak jinak to vysvětlit, prostě tam rozdíl je. Jinak mám spodní nahoře a je to v klidu, ikdyž tak dostávají více naprdel.
To právě nemusí být pravda. Když jsem psal, že jsem měl čepy, který vypadaly aušusově, ale byly dobrý měl jsem na mysli no-name ruský čepy na Nivu, který mi prodali s tím, že na Nivě se dávaj jako horní, na 210x je možný je dát kamkoliv - měl jsem jeden jako horní, druhej jako spodní, oba vydržely ku spokojenosti.
Teď mám koupený komplet Fenoxy, tam to zaměnitelný není. Nasazenej je od října (na srazu) horní, a drží dobře - a že dostává po Plzni zabrat.
Napsal: čtv úno 09, 2006 22:38
od dmatej
Beru zpět, psals origo čepy. To jo, origo vypadá jinak horní a jinak spodní čep. Ale origo koupíš těžko, většinou je to nějaká modifikace.
Hlavně pokud jde o čepy se vyvarujte čemukoliv italskýmu, to je katastrofa.
Napsal: pát úno 10, 2006 08:34
od denis
No, měl jsem nějakou ruskou druhovýrobu a taky vypadal spodní i horní jinak. Jinak jsem kus kupoval za 165kč a po 500km začal vrzat. Na prodejně se mi omluvili a vymontované čepy s radostí vyměnili za lepší za stejnou cenu a ty tam hrkají doteď(asi 15tis. km). Je to asi nejaušusovější věc, která se na Lady dělá. Člověk nepozná, co je good.
(Dal jsem do všech mazničky a natlačil je vazelinou-od té doby aspoň nevržou
)
Napsal: pát úno 10, 2006 08:59
od Roman
Na Slovensku sa objavili capy made in china, stoja asi 115sk kus, chcelo by to niekoho kto si to dobrovolne namontuje a odskusa
Napsal: pát úno 10, 2006 14:20
od olda
Roman píše:Na Slovensku sa objavili capy made in china, stoja asi 115sk kus, chcelo by to niekoho kto si to dobrovolne namontuje a odskusa
Myslíš nějakého sebevraha ?
Napsal: pát úno 10, 2006 16:23
od JmJ
Roman píše:Na Slovensku sa objavili capy made in china, stoja asi 115sk kus, chcelo by to niekoho kto si to dobrovolne namontuje a odskusa
A to je prave jedna z metod, jak nas chteji asiate prevalcovat. Proste nas nechaji, at se zabijem
.
Napsal: sob úno 11, 2006 12:28
od Honza 21061
To Brandy:
Jak se mění kotouče, je na to potřeba něco speciálního, nebo si vystačím s parkovištěm na sídlišti a běžným nářadím? Kotouče jsem původně chtěl dát do sevisu po zkušenostech s Wartburgem, ale jestli to jde tady lépe, tak bych si to radši udělal sám. Sbíhavost a odklon si taky chci změřit sám, ale případné seřízení nechám potom už na servisu. Výfuk taky, části od sebe nepůjdou jen tak... Co se týče servisu, tak vyzkouším ten, kam jsem vozil služebního Peugeota 405 a měl jsem s nimi ty nejlepší zkušenosti. Dělají všechno, takže prý není problém když si dovezu potřebné díly. Vyzkouším a budu referovat.