autodily KRC
Moderátor: Moderátoři
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Brandy,
jak jsi dopadl s blatníky, sehnal jsi je za těch 900,-? Naštěstí červeňáka se výměna zatím netýká, rozhodl jsem se jen na jaře překytovat už kytované. Díry, co tam byly nebyly tak velké a zbytečně by se kazila celistvost karoserie. Jsou tam větší problémy, než blatníky- budu muset asi měnit kotouče, hadičky a dělat sbíhavost a odklon. Nedávno mi taky začalo něco vespod skřípat při zapínání spojky. Doufám že to je jenom pružina a ne už tak tekoucí pracovní válec. Už aby se zlepšilo počasí na vrtání se v autě.
P.S. Chystáš se na jaře do Bechyně na sraz?
jak jsi dopadl s blatníky, sehnal jsi je za těch 900,-? Naštěstí červeňáka se výměna zatím netýká, rozhodl jsem se jen na jaře překytovat už kytované. Díry, co tam byly nebyly tak velké a zbytečně by se kazila celistvost karoserie. Jsou tam větší problémy, než blatníky- budu muset asi měnit kotouče, hadičky a dělat sbíhavost a odklon. Nedávno mi taky začalo něco vespod skřípat při zapínání spojky. Doufám že to je jenom pružina a ne už tak tekoucí pracovní válec. Už aby se zlepšilo počasí na vrtání se v autě.
P.S. Chystáš se na jaře do Bechyně na sraz?
Blatniky jsem zatim nekoupil. Ted mam dost uceni do skoly a navic je stejne zima, tak se neda na aute nic moc delat. Zatim si to pekne v teple vsechno promejslim. Koutouce jsem taky menil. Kdyz jsem to auto koupil, tak to pri brzdeni hrozne cukalo. Nastesti jsem mel na svem predchozim aute koutouce uplne nove. Nevahal jsem a vymenil je. Jde to docela dobre. Ani vymena tech hadicek by nemel bejt problem. Serizeni geometrie nechavam na odbornem servise. Jestli to nekam das, tak pak dej vedet, kde a za kolik Ti to delali a jaky jsou dojmy. I me to ceka. Taky uz se tesim az bude teplo. Mam pripraveny vsechny ctyri svisly cepy, novej klinovej remen a olej. Jakmile se otepli tak se na to vrhnu. Jinak do Bechyne se chystam, snad mi to tentokrat zase neprekazi skola nebo nedostatek penez..Honza 21061 píše:Brandy,
jak jsi dopadl s blatníky, sehnal jsi je za těch 900,-? Naštěstí červeňáka se výměna zatím netýká, rozhodl jsem se jen na jaře překytovat už kytované. Díry, co tam byly nebyly tak velké a zbytečně by se kazila celistvost karoserie. Jsou tam větší problémy, než blatníky- budu muset asi měnit kotouče, hadičky a dělat sbíhavost a odklon. Nedávno mi taky začalo něco vespod skřípat při zapínání spojky. Doufám že to je jenom pružina a ne už tak tekoucí pracovní válec. Už aby se zlepšilo počasí na vrtání se v autě.
P.S. Chystáš se na jaře do Bechyně na sraz?
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
S destičkama Tsitron jsem neměl problémy žádný.
Téma čepy - jen v Rusku je asi 7 výrobců, kvalita od špičkový po katastrofální a co je nejhorší, na první pohled není poznat nic.
Měl jsem čepy, co vypadaly aušusově, po roce a půl ježdění jsou úplně v pohodě, oproti tomu italskej, kterej vypadal pěkně, odešel tak, že auto zničeho nic padlo na čumák při vyjíždění z parkoviště.
Téma čepy - jen v Rusku je asi 7 výrobců, kvalita od špičkový po katastrofální a co je nejhorší, na první pohled není poznat nic.
Měl jsem čepy, co vypadaly aušusově, po roce a půl ježdění jsou úplně v pohodě, oproti tomu italskej, kterej vypadal pěkně, odešel tak, že auto zničeho nic padlo na čumák při vyjíždění z parkoviště.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Tak to jsem taky zvědavej,já je chtěl vzít taky,ale pak už nebyly,ale vypadaly slušně. Tak mám Belmar original.Zatim O.K.Jinak teď budu dávat vodní pumpu od Fenoxu.Tušim že to je z Běloruska.Schválně jestli poteče hned nebo až po 190 000km jako ta stávající.Brandy píše:Ted jsem koupil Fenox. Tak jsem zvedavej.
Jj Fenox je z Beloruska. Dam vedet az to otestuju. Cekam na lepsi pocasi, abych to mohl vymenit. Vypadaji dobre, tak doufam, ze to nebude, jak rikal Dmatej - kdyz vypadaj dobre, tak hned odejdou. Jeste si budu muset nechat prelozit, kterej je horni a kterej dolni. Je to napsano azbukou na krabicce. Cepy vypadaji totiz stejne, akorat je na jednom vyrazeny B a na jednom H. Myslim ze B znamena vrchny a H nizny. Ale jistota je jistota.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jsou to rig. čepy, tak jsou na první pohled vidět rozdíly mezi vrchním a spodním čepem. Ten vrchní může běhat kolem dokola, ten spodní je jen ve 2 směrech-nevím jak jinak to vysvětlit, prostě tam rozdíl je. Jinak mám spodní nahoře a je to v klidu, ikdyž tak dostávají více naprdel.
Mitsubishi Colt 1,5GLX
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
To právě nemusí být pravda. Když jsem psal, že jsem měl čepy, který vypadaly aušusově, ale byly dobrý měl jsem na mysli no-name ruský čepy na Nivu, který mi prodali s tím, že na Nivě se dávaj jako horní, na 210x je možný je dát kamkoliv - měl jsem jeden jako horní, druhej jako spodní, oba vydržely ku spokojenosti.denis píše:Pokud jsou to rig. čepy, tak jsou na první pohled vidět rozdíly mezi vrchním a spodním čepem. Ten vrchní může běhat kolem dokola, ten spodní je jen ve 2 směrech-nevím jak jinak to vysvětlit, prostě tam rozdíl je. Jinak mám spodní nahoře a je to v klidu, ikdyž tak dostávají více naprdel.
Teď mám koupený komplet Fenoxy, tam to zaměnitelný není. Nasazenej je od října (na srazu) horní, a drží dobře - a že dostává po Plzni zabrat.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
No, měl jsem nějakou ruskou druhovýrobu a taky vypadal spodní i horní jinak. Jinak jsem kus kupoval za 165kč a po 500km začal vrzat. Na prodejně se mi omluvili a vymontované čepy s radostí vyměnili za lepší za stejnou cenu a ty tam hrkají doteď(asi 15tis. km). Je to asi nejaušusovější věc, která se na Lady dělá. Člověk nepozná, co je good.
(Dal jsem do všech mazničky a natlačil je vazelinou-od té doby aspoň nevržou )
(Dal jsem do všech mazničky a natlačil je vazelinou-od té doby aspoň nevržou )
Mitsubishi Colt 1,5GLX
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To Brandy:
Jak se mění kotouče, je na to potřeba něco speciálního, nebo si vystačím s parkovištěm na sídlišti a běžným nářadím? Kotouče jsem původně chtěl dát do sevisu po zkušenostech s Wartburgem, ale jestli to jde tady lépe, tak bych si to radši udělal sám. Sbíhavost a odklon si taky chci změřit sám, ale případné seřízení nechám potom už na servisu. Výfuk taky, části od sebe nepůjdou jen tak... Co se týče servisu, tak vyzkouším ten, kam jsem vozil služebního Peugeota 405 a měl jsem s nimi ty nejlepší zkušenosti. Dělají všechno, takže prý není problém když si dovezu potřebné díly. Vyzkouším a budu referovat.
Jak se mění kotouče, je na to potřeba něco speciálního, nebo si vystačím s parkovištěm na sídlišti a běžným nářadím? Kotouče jsem původně chtěl dát do sevisu po zkušenostech s Wartburgem, ale jestli to jde tady lépe, tak bych si to radši udělal sám. Sbíhavost a odklon si taky chci změřit sám, ale případné seřízení nechám potom už na servisu. Výfuk taky, části od sebe nepůjdou jen tak... Co se týče servisu, tak vyzkouším ten, kam jsem vozil služebního Peugeota 405 a měl jsem s nimi ty nejlepší zkušenosti. Dělají všechno, takže prý není problém když si dovezu potřebné díly. Vyzkouším a budu referovat.