jak jsi dopadl s blatníky, sehnal jsi je za těch 900,-? Naštěstí červeňáka se výměna zatím netýká, rozhodl jsem se jen na jaře překytovat už kytované.


P.S. Chystáš se na jaře do Bechyně na sraz?
Moderátor: Moderátoři
Blatniky jsem zatim nekoupil. Ted mam dost uceni do skoly a navic je stejne zima, tak se neda na aute nic moc delat. Zatim si to pekne v teple vsechno promejslim.Honza 21061 píše:Brandy,
jak jsi dopadl s blatníky, sehnal jsi je za těch 900,-? Naštěstí červeňáka se výměna zatím netýká, rozhodl jsem se jen na jaře překytovat už kytované.Díry, co tam byly nebyly tak velké a zbytečně by se kazila celistvost karoserie. Jsou tam větší problémy, než blatníky- budu muset asi měnit kotouče, hadičky a dělat sbíhavost a odklon. Nedávno mi taky začalo něco vespod skřípat při zapínání spojky. Doufám že to je jenom pružina a ne už tak tekoucí pracovní válec.
Už aby se zlepšilo počasí na vrtání se v autě.
P.S. Chystáš se na jaře do Bechyně na sraz?
Tak to jsem taky zvědavej,já je chtěl vzít taky,ale pak už nebyly,ale vypadaly slušně.Brandy píše:Ted jsem koupil Fenox. Tak jsem zvedavej.
To právě nemusí být pravda. Když jsem psal, že jsem měl čepy, který vypadaly aušusově, ale byly dobrý měl jsem na mysli no-name ruský čepy na Nivu, který mi prodali s tím, že na Nivě se dávaj jako horní, na 210x je možný je dát kamkoliv - měl jsem jeden jako horní, druhej jako spodní, oba vydržely ku spokojenosti.denis píše:Pokud jsou to rig. čepy, tak jsou na první pohled vidět rozdíly mezi vrchním a spodním čepem. Ten vrchní může běhat kolem dokola, ten spodní je jen ve 2 směrech-nevím jak jinak to vysvětlit, prostě tam rozdíl je. Jinak mám spodní nahoře a je to v klidu, ikdyž tak dostávají více naprdel.