Stránka 3 z 6

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 21, 2013 14:51
od BeerRudolf
Díky Luďku :hello1:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát úno 22, 2013 08:45
od BeerRudolf
Jak vypadal těsně před uložením.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát úno 22, 2013 10:13
od MartasBrno
Pro mne je to ta samá kategorie jako můj dříve vysněný Opel Rekord 1900L.

Krása.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát úno 22, 2013 15:37
od Laďuša
Pěkná kára. Na těch fotkach mě ale stejně nejvíc zaujalo to, že to auto je otočený a focený ze stejnýho místa :lol:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát úno 22, 2013 15:44
od Crocodile
Kdo ví co je na druhé straně silnice... :D

Obrázek

Nebo se chtěl někdo pochlubit novým plotem.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát úno 22, 2013 16:38
od Kopr
Ty brďo , až teď jsem si všiml že máš i Solaru,to je taky moc hezký vůz, a starého Simsona, toho mi před dvaceti lety cpal kamarád že mu překáží a já debil ho nevzal :roll:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát úno 22, 2013 16:58
od Saša
Parádní auto . Vzpomínám na něj jen v nejlepším . Měli jsme ve firmě 2.3 V6 automat ale v provedení kombi . Úžasně pohodlná jízda kdy po silnici s kvalitním povrchem bylo v 80-ti km/h slyšet pouze cvakání palubních hodin .
Startuje se s pákou v poloze "P"nebo"N"v ostatních polohách je funkce startéru blokována.
Páka voliče automatu má "pojistku" proti nechtěnému přesunutí třeba z "D" na "R" Tato pojistka pracuje mechanicky a někdy jednosměrně , třeba z "P" můžeš rovnou bez mačkání pojistky zatáhnout za páku a "zarazí" se až o "D" (jízda) . Zpět ovšem už jde bez mačkání jen do "N" .
Pokud si zvykneš na automat (a navíc tenhle mechanický bez dnešních el. volovin) tak již nebudeš chtít fofrklacek držet v ruce .
Vyvaruj se pouze zařazení "P" když je auto v pohybu ! Hrozí vylomení aretace výstupní hřídele .
Skoukni hlavně hladinu oleje v převodovce který se kontroluje za běžícího motoru po předešlém prořazení všech poloh páky . Olej nesmí mít nahnědlou barvu !!! To je známka pálících se lamel .

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: ned úno 24, 2013 12:33
od Vašátor
Ještě k tomu řazení s automatem ... nevím jak to má tento Ford, ale spousta aut z této doby má "elektropojistku", tudíž manuálně sice přeřadíš, ale kola v převodovce se bez elektrické energie nepřesunou. Je potřeba mít zapnutý klíček a samozřejmě nabitou baterii. A jak psal Saša, parkovací P rychlost za pohybu kol neřadit. Aretace výstupní hřídele je dělaná jednodušše řečeno vražením tyčky mezi kola převodovky.

Mno a kdybych se měl vyjádřit k tomuto kousku .... vůbec bych neuvažoval nad tím, zda ho brát či ne. Karoserie je základ a tato vypadá víc než krásně. Mechanické části jsou opravené lusknutím prstu :wink: Ba naopak bych se zasnažil, aby mne nikdo nepředběhl :mrgreen:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: ned úno 24, 2013 16:28
od zelvotron
BeerRudolf píše:Jak vypadal těsně před uložením.
Ta zadní mlhovka je ke zblití :roll:
Demetní předpisy, to je opravdu nutný historický auto ničit takovým hnusem z ávie, kolikrát asi takovej vůz pojede za mlhy?

Jinak nádherný auto, pamatuju ty novější ještě v devadesátých letech se na ně dalo celkem často narazit.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: ned úno 24, 2013 17:00
od Vašátor
Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: ned úno 24, 2013 17:53
od Kopr
Vašátor píše:Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.
Ale já mlhovku nekomentoval :mrgreen:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pon úno 25, 2013 11:05
od BeerRudolf
Kopr píše:Ty brďo , až teď jsem si všiml že máš i Solaru,to je taky moc hezký vůz, a starého Simsona, toho mi před dvaceti lety cpal kamarád že mu překáží a já debil ho nevzal :roll:
Jo ta Solara je bomba. Otec ji kupoval tenkrát v Tuzexu. Bylo to auto z Brněnského veletrhu a v té době byly v republice pouze tři kousky.(myslím že je to jediná kupovaná nová v ČSSR, pamatuju jaký byl problém při přihlašování. Oni nevěděli co napsat do techničáku. Takže to opsali z 1510 a papírově je v tom např motor 1442 a pneu 165R13 i když je tam 1298 a 155R13) Auto je stále psané na tátu (takže první a jediný majitel) a ještě loni s ní normálně jezdil. Má 130tis km a je v původním stavu jako nová. Je to 1,3 LS takže úplný základ, jednokomorový karburátor a žere to do 6litrů. Je ve světle zelené metalíze s béžovým interiérem.Až budu řešit převod toho Forda asi půjde taky na veteránské. Ten starší Simson je v nic moc stavu a používám ho na chatě na houby. Je v něm motor ze Simsona Star. Má to dvě spojky. Rozjíždíš se jako na babetě a pak to má tyčku na ovládání té druhé spojky a tři rychlosti. Má to tu výhodu že máš volnou ruku třeba na džbánek chlazeného :rolleyes: Většínou zařadím za dvě a pak už jen přidávám a ubírám plyn. Ten mladší je klasické Endurko po celkové opravě. Dost věcí je v chromu, nikdy jsem to neplánoval jako veterán a používám ho v létě na výlety a cesty do práce.
O koupi Fordu už je rozhodnuto :!: Díky všem za informace jsem za ně moc vděčný.
Mlhovka se mi také nelíbí ale zatím jsou urgentnější věci na řešení.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pon úno 25, 2013 16:10
od Kopr
Super,to je dobře že jsi se rozhodl :wink:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pon úno 25, 2013 16:49
od Marťas
Pokud je to ta mlhovka, která si myslím, že to je :mrgreen: tak bych se jí klidně ujal.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pon úno 25, 2013 20:01
od zelvotron
Kopr píše:
Vašátor píše:Kopříku, co za hnusnou mlhovku tam skončí je jen věc majitele. Myslím, že taková malá klasická mlhovka používaná třeba na Octaviích, musí slušet každému vozu. Navíc se dnes z Anglie vozí velmi pěkné repliky, tudíž odpadá problém se sháněním.
Ale já mlhovku nekomentoval :mrgreen:
:mrgreen: