Stránka 3 z 11

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: pát úno 22, 2013 12:36
od Vašátor
Ano, přední stabík je originál. Měla ho jak první verze s bubny, tak i verze s kotouči.

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: pát úno 22, 2013 12:47
od Teepee
Vašátor píše:... verze s bubny, tak i verze s kotouči.
těm brzdám mám rozumět jak, to byly i eMBéčka s továrně namontovanými kotoučovými brzdami?
Musím si opatřit nějakou literaturu a informace :oops:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: pát úno 22, 2013 12:56
od Vašátor
Myslím, že úplně poslední či vývozní kousky již kotoučovou brzdu měly. Ale 100% jist si tím nejsem. Každopádně ji lze vyměnit kus za kus, bez jakýchkoliv dalších úprav.

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: pát úno 22, 2013 16:42
od Kopr
Poslední litry při náběhu stovky kotouče měly ,pokusím se vyštrachat katalog náhradních dílů ,myslím že jsem si ho přinesl nahoru do bytu ,jinak je ve sklepě a přes víkend ho naleznu :wink:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: pát úno 22, 2013 18:56
od Jelen
Teepeeho stroj je jistojiste vybaveny kotouci z vyroby. Staci jeden pohled do velkeho TP a bude jasno.

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: pát úno 22, 2013 19:08
od Kopr
My právě pochybujem páč vyštrachal i přední bubny při záchraně (aspoň tak jsem pochopil sled příspěvků :wink: )

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: pát úno 22, 2013 22:02
od Míra151
pouze hlavní brzdovej válec je škoda 100, š 1000MB měla válec současně s nádobkou kapaliny
Mám tu nějaké poklice,mezikruží , kličky okének,hrnec světel,prahy a pár drobností včetně tlumíčů na tyto auta

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: pát úno 22, 2013 22:27
od Kopr
Míra151 píše:pouze hlavní brzdovej válec je škoda 100, š 1000MB měla válec současně s nádobkou kapaliny
Mám tu nějaké poklice,mezikruží , kličky okének,hrnec světel,prahy a pár drobností včetně tlumíčů na tyto auta
Přesně ,brzdový válec takový hranatý tam byl .......

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: sob úno 23, 2013 09:24
od zelvotron
Ačkoliv jsem podobný zkazky o kotoučích u posledních 1000MB slyšel mnohokrát, dle mě to není pravda a ještě nikdo to nedokázal dokázat, naopak existují důkazy o tom, že tomu tak nebylo. Stejně tak tisícovka měla vždy pouze jednookruhové brzdy. Dále tam vidím např. sytič předělaný na manuál, tisícovky včetně prvních stovek měly automat. Ostřikovače na elektromotorek... Zkrátka sice z hlediska historického je to poněkud zbastlené, ale na druhou stranu všechny ty úpravy jdou na vrub lepší užitný hodnotě a bezpečnosti.

michodem: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=487

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: ned úno 24, 2013 11:43
od Vašátor
Trochu jsem nad tím přemýšlel a také mi to nakonec přijde jako fáma. První vozy Škoda 100 totiž měly přední brzdy bubnové. A ano, brzdový válec u Š1000MB byl hliníkový monoblok, který krom brzdového hlavního válce obsahoval i spojkový a celou konzolu s pedály k těmto válcům. Sehnat ho dnes dá celkem zabrat. Nám se nakonec sešly dva :-)

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: ned úno 24, 2013 16:19
od zelvotron
Vašátor: nn :-D ani s touto variantou nemohu souhlasit, 1000 až do konce bubny a jednookruh, 100 hned od začátku kotouče a dvouokruhové. Ono tehdy ani nebylo potřeba dělat nějaký jiný přechody, jelikož ty kotouče jsou záměnný za bubny a bubny s příslušenstvím byly vpředu i vzadu stejný, takže z hlediska logistiky co zbylo z tisícovek, se dalo na stovky dozadu.

Čímž neříkám, že nemůže existovat 100 s bubny vpředu, ale to pak není 100, ale tisícovka ve stovkové kastli, tyhle přestavby se dělali celkem často po velkých nehodách, ale z továrny to není.

Ono ani válec na 100 sehnat není úplně jednoduchý, ale gumičky jdou ze 120.

Hele a jak je to se sehnatelností a orientačně finanční náročností na převodku řízení? Ono tedy by bylo nejlepší tam dát hřeben, akorát to na 100 není povolené, kupodivu, přitom široká eMková náprava naproti tomu povolená je...

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: ned úno 24, 2013 17:07
od Vašátor
Je pravdou, že díky záměnnosti přední nápravy kolují mezi lidmi různé pohádky. Nicméně od známého klempíře vím, že právě on si tehdá koupil Škodu 100 a ta měla brzdy bubnové. Těžko říct, jestli to byl nějaký doběh výroby či co. Na podzim jsme se ho ptali, zda nemá bubnovou nápravu a prej "jooo...ta se mi válí na půdě. Měl jsem ji na Š100 a později jsem to předělal na kotouče". Až do podzimu s ní den co den jezdil ... než ho chytli policajti bez STK :mrgreen:
Když jsme u té přední nápravy, doneslo se mi, že prej kotoučová náprava není výrobek Škodovky (jako bubnová), ale že na ni koupili od někoho licenci. Co je zase pravdy na tomto?

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: ned úno 24, 2013 17:55
od Kopr
Jo kotouč byla licence od francouzů ale značku si již nepamatuju ,myslím že i kliky dveří byly udělané na objednávku u nějakých zavilých kapitalistů a reakcionářů :wink:

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: ned úno 24, 2013 18:18
od Roman
Sa divim, ze by S100 mala vpredu bubny. Vlastnil som osobne S100 r.v. 1969, ked sme ju boli kupovat, stala v mototechne este vedla poslednych tisicoviek. Bol to model, co mal klucky vonku a nadrz sa otvarala podobne ako u 1000coviek (otvaral sa ten znak v pravom blatniku, ziadne dvierka) a kotuce vpredu uz mala. Ani v ziadnej literature som na verziu S100 s bubnami nenarazil.

Re: Teepeeho Škoda 1100 MB De Luxe

Napsal: ned úno 24, 2013 18:23
od Kopr
Roman píše:Sa divim, ze by S100 mala vpredu bubny. Vlastnil som osobne S100 r.v. 1969, ked sme ju boli kupovat, stala v mototechne este vedla poslednych tisicoviek. Bol to model, co mal klucky vonku a nadrz sa otvarala podobne ako u 1000coviek (otvaral sa ten znak v pravom blatniku, ziadne dvierka) a kotuce vpredu uz mala. Ani v ziadnej literature som na verziu S100 s bubnami nenarazil.
Soused měl přesně tu první 69 a měla ještě bubny ,myslím že mu v garáži stojí dodnes ,tmavěčervená ,taky měl takové ty jak to nazvat? přesky ?na zadní kapotě alá š1000,sytič řešený bimetalovým přoužkem .........