Posilovač jsem dával do 01-ky dvakrát a pokaždé do 70. ročníku.
Postup jsem měl trochu jiný, stačila mi k tomu vrtačka, pilník a patřičné díly.
Vše jsem odstrojil, vyndal staré pedály, dva levé šrouby na uchycení konzoly jsem na vrcholu lehce nabarvil a po pečlivém přiložení, aby vše krásně sedlo (pedály jsem přiložil tak, aby se pravou stranou dotýkaly dvou pravých šroubů na uchycení), díky barvě označil konzoli novou. V konzoli jsem vyvrtal dvě díry a dva šrouby na uchycení spojkového válce nabarvil. Zase pečlivě přiložit, vyvrtat dvě díry do stěny a pedály se mohou nasadit. V tuto chvíli se nechá označit velká díra na spojkový válec, sundat, vrtat, pilník a trpělivost. Nevybavuji si, jak to bylo s dírami na posilovač, jestli se muselo vrtat či ne, ale to už je to nejmenší.
Díru na spojkový válec jsem pečlivě a přesně vypiloval a pak už zbývá jen montáž.
K věcem zde uvedým, které jsou potřeba, tedy zadní brzdová trubka, výměna sání, jiné pedály
, jsem ještě potřeboval táhlo plynu, které se v případě originálu nevešlo k posilovači.
Vše krásně sedlo, nikde žádná prasárna, jako 20-ka díra na 8-ku šroub, atd...
Celé se to nechá udělat za den, dělal jsem to kromě odzvušnění brzd sám. Jediná past je povolit trubku u omezovače, pak se práce výrazně protáhne...
Třebas to někomu pomůže, kdo nemá COčko, atd., ovšem práce Yellow01 je jiná liga, ostatně asi jako vše na jeho 01...