Stránka 3 z 4
Re: Koroze
Napsal: úte lis 27, 2012 11:45
od Majo
kaliny maju novu linku, priora ma linku po 110ke, takze rozdiel tam urcite je, ale stejne by som to nevymenil
Re: Koroze
Napsal: úte lis 27, 2012 11:59
od Mičun
Vono asi ani nejde o to, že bych ji chtěl vyměnit. Neb sem srdcař, ale ona se mi vymění sama...
Sem zvědav, jak dopadnou ostatní...
Aspoň nebude pak problém s hledáním Priory v bazaru. Protože, jestli se ňáká ve zdraví dožije druhého prodeje, bude jisté, že je to dobrý kus...
Re: Koroze
Napsal: úte lis 27, 2012 17:32
od Cory
No, ja uvažujem o novej Lade...viac ma Laka Kalina kombi ako Priora...ale v ponuke su len Kaliny s motormi 1,4 16V...a to ja s prepáčením nechcem.
Re: Koroze
Napsal: čtv lis 29, 2012 22:48
od Fišer Jiří
Majo píše:kaliny maju novu linku, priora ma linku po 110ke, takze rozdiel tam urcite je, ale stejne by som to nevymenil
taky už jsem to slyšel a myslím,že je to fakt, Kalina bude mít lepší lak, Priora má nekvalitní lak jako byl na desítce. Nevím jak na tom bude třeba Valdova Priora 2012,věřím že lepší! Při leštění chromu zadní lišty,jsem též objevil malé puchýřky v laku
Jsem zvědavý co na to dealer, na lak jsou tuším 3 roky? Teda doufám! Nakonec to vidím stejně na nějakou autofólii, jako mám na haupně a dnes od ježíška i na lemech,vše zatím bylo vždy řešeno jen preventivně a na okrasu,aby nedošlo k omylu
Re: Koroze
Napsal: pát lis 30, 2012 09:29
od Mičun
Myslíte, že linka bude mít vliv na kvalitu laku? Mně přijde, že je to i mizernej plech. Neb sem to zkoumal a ty puchýře nejsou prasklé, takže to asi hníje pod lakem. To nemluvím o chromech...
Jestli měly "desítky" stejný problém, tak proč s tím sakra nic neudělali! Jak sem psal, tohle auto se rozpadne, ať děláte cokoli... Mrzí mě to... Ale tímto způsobem se zákazníci nezískávají...
Re: Koroze
Napsal: pát lis 30, 2012 10:00
od JmJ
Ljoňa píše:Myslíte, že linka bude mít vliv na kvalitu laku? Mně přijde, že je to i mizernej plech. Neb sem to zkoumal a ty puchýře nejsou prasklé, takže to asi hníje pod lakem. To nemluvím o chromech...
Jestli měly "desítky" stejný problém, tak proč s tím sakra nic neudělali! Jak sem psal, tohle auto se rozpadne, ať děláte cokoli... Mrzí mě to... Ale tímto způsobem se zákazníci nezískávají...
ja to nechci nejak hajit, jen zkusim trochu vysvetlit, jak si myslim, ze to je a proc to i presto lidi kupuji.
to auto stoji v prepoctu proti zigulu z doby pred 20 lety vlastne par korun. asi tak neco mezi 1/3 - 1/2 ceny bych hadal. motorove je to auto pomerne spolehlive, podvozkove myslim take. dnes se vetsinou hodne jezdi, zvlast asi v rusku maji vetsi vzdalenosti na cestovani, takze to auto treba za 5 let namota tech 200 000 km. takze jestli to za 5 - 8 let najede 250 000 a zhnije zaroven, tak to stejne musi majitel hodit do smelcu a jit pro druhe auto. a opakuju, to auto stoji snad mene jak polovinu toho, co auta, ktera vydrzela v beznem provozu rekneme 10 - 15 let (take se ale jezdilo o dost mene), takze za polovinu ceny tu mame neco, co vydrzi polovinu doby a je to pohodlnejsi a spolehlivejsi na cestovani. takze ekonomicky vzato, co jeste chcete?
Re: Koroze
Napsal: pát lis 30, 2012 10:07
od Cory
Auto ma ist do šrotu zhuntovaný
Re: Koroze
Napsal: pát lis 30, 2012 10:30
od Mičun
Když se to bere takto, tak to celkem chápu a souhlasím...
Ale nic to nemění na tom, když už si našetřím na nové auto, chci, aby mi vydrželo.
Jestli pominu to, že na jiné "nové" už nikdy nenašetřím. Pak je tu můj, možná "staromódní" důvod a to ten. Že si chci s autem vyhrát, mít z něj radost a udělat ho vyjímečným. A ne ho po pěti letech zahodit
. Ale na takové jako já, asi dnešní spotřební doba nebere ohledy...bohužel...
Re: Koroze
Napsal: pát lis 30, 2012 10:55
od sarusian
podla mna auto bez akelkolvek korozie by malo vydrzat aspon 5-7 rokov - nemyslim teraz koroziu vyfuku, koroziu ramien a pod. - beriem, ze to je normalne - ale myslim hlavne na podbehy a karoseriu - prve priory mozno mali aj dobre plechy, ale nemali ich osetrene proti korozii kataforezou, od 2012 by mali mat, aspon podla toho clanku, co som tu dal link, je mozne, ze ladu do toho dotlacil renaut. Pokial sa uz korozia ukaze na karoserii po 2 rokoch, tak je to jednoducho zle - to auto nestoji par korun, aj ked je lacnejsie, ako ine auta - no inac napr. peugeot dava 12 rokov zaruku na prehrzdavenie karoserie, ale ked si precitate podmienky, tak zistite, ze na to aby platila zaruka, musite si zaplatit 4 prehliadky v peugeote na lak + zaplatit do 2 mesiacov od prehlaidky take opravy laku, ktore nepodliehaju zaruke, a ak na nieco zabudnete, tak zaruka pada - minule som bol na fore suzuki a napr. na suzuki sx4, ktore malo nejakych 5 mesiacov a cca 8 tis. km majitelia mali koroziu pod tesneniami okien - spominal to chlapik, co dava folie a ze to malo 4 z 5 - z toho mi vychadza, ze uz tak na znacke nezalezi, pokial to nie je celozinkovana kasna, moja osobna skusenost - menil som celne sklo na felde - stara znama vec skorodovany zlab a zapchate odtokove kanaly a chlapik co to robil mi hovoril, ze by som bol prekvapeny, ako skorodovane maju tie zlaby pod oknom dvojrocne passaty
Re: Koroze
Napsal: pát lis 30, 2012 11:57
od JmJ
Ja samozrejme souhlasim s tim, ze po 5 - 7 letech jsem ochotny tolerovat naznaky rzi na choulostivych mistech s tim, ze ta rez se prozere skrz za dalsich 5- 7 let. Pokud to vykvete po 2 letech a po 4 je to durch, je to hodne spatne.
Mimochodem zkousel se s tim nekdo obratit na importera primo a pripadne i primo do avtovazu? ja si nedelam iluze, ze by s tim nekdo neco delal, ale celkem by me zajimalo, jak by se k tomu avtovaz postavil aspon slovne.
kolegovi se na oct II po 220 000 km odporoucel motor, sehnal druhy a napsal nasrany dopis do skody. odpoved znela, ze "i presto, ze vase auto ma jiz 5 let" nas zajima co se presne stalo. Kdyz nic, aspon to. Ovsem to, ze ma auto 5 let, to si kolega dovolil ocividne moc
.
Re: Koroze
Napsal: pát lis 30, 2012 17:07
od zelvotron
Ljoňa píše:Myslíte, že linka bude mít vliv na kvalitu laku? Mně přijde, že je to i mizernej plech. Neb sem to zkoumal a ty puchýře nejsou prasklé, takže to asi hníje pod lakem. To nemluvím o chromech...
Jestli měly "desítky" stejný problém, tak proč s tím sakra nic neudělali! Jak sem psal, tohle auto se rozpadne, ať děláte cokoli... Mrzí mě to... Ale tímto způsobem se zákazníci nezískávají...
Myslím, že bude problém v obojím, mizernej plech (nebo možná jen blbej technologickej postup), plus mizernej lak, kterej se pod plastovýma lištama prošoupe až na plech, i když to zvenku není vidět. Čili koukám, vše při starém...
Re: Koroze
Napsal: pát lis 30, 2012 23:42
od +Stano-
No ako tu o tom čítam, hned zajtra idem pozrieť na našu Prioru, či takéto nejaké náznaky tam nenájdem aj ja
Zatial čo bol problém s koróziou, tak to bolo na prednej kapote po odletujúcich kamienkoch, ktoré odlúpili lak, ale to som vyriešil a zatial iný problém s koróziou nie je, ktovie dokedy, že jo.
Re: Koroze
Napsal: čtv črc 04, 2013 16:20
od Fišer Jiří
Fišer Jiří píše:Majo píše:kaliny maju novu linku, priora ma linku po 110ke, takze rozdiel tam urcite je, ale stejne by som to nevymenil
taky už jsem to slyšel a myslím,že je to fakt, Kalina bude mít lepší lak, Priora má nekvalitní lak jako byl na desítce. Nevím jak na tom bude třeba Valdova Priora 2012,věřím že lepší! Při leštění chromu zadní lišty,jsem též objevil malé puchýřky v laku
Jsem zvědavý co na to dealer, na lak jsou tuším 3 roky? Teda doufám! Nakonec to vidím stejně na nějakou autofólii, jako mám na haupně a dnes od ježíška i na lemech,vše zatím bylo vždy řešeno jen preventivně a na okrasu,aby nedošlo k omylu
Tak pátý dveře v rámci záruky přelakovány a dle zkušeností z desítky,už by to mělo být na delší dobu než pouhé 3roky od výrobce
Prioristi,na co ještě čekáte
Re: Koroze
Napsal: čtv črc 04, 2013 17:16
od zelvotron
Nic si z toho nedělej, ona ani ta kalina co jsem viděl není žádnej zázrak z tohodle hlediska, ta nová linka nebude zase až takový terno, jak by se mohlo zdát.
Re: Koroze
Napsal: sob črc 06, 2013 20:45
od Křečík Barbuška
Výfuk vypadá na ruský povoz podezřele pěkně, na výfuku stejně starého Roomstříku jsem dnes viděl již výraznou šupinatou korozi
.