Stránka 3 z 34
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: čtv říj 25, 2012 20:59
od zelvotron
Kmlhovkám jsem tu kdysi dával i fotky toho relátka, tak si to najděte
je levý nohy spolujezdce, taky mi nefungovaly a bylo jen přilípnutý relátko v tý elektronický krabičce.
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: čtv říj 25, 2012 22:34
od valda1971
Pokud (jako většinou) je vozík užší jak auto, tak na zrcátka je dost pozdě reagovat na menší vybočení. Jednou jsem v zahrádkách couval s Ford Tranzit + úzký vozík a byla to pakárna - viděl jsem ho až když vybočil za hranu auta. A to si troufnu říci, že pokud vozík dobře vidím, tak s ním couvám dosti dobře, rovně, i za roh
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: pát říj 26, 2012 15:46
od zelvotron
Tak to je fakt, já mám navíc vozejk, že pokud není naloženej něčím vysokým tak ho nevidím ani když se otočím a když vyjede v bočních zrcátkách, tak už je dost zalomenej, nelepší bylo když sem sklopil zadní sedačky a nechal odevřenej kufr, to pak bylo vidět jak víno.
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: pát říj 26, 2012 18:03
od valda1971
S tím kufrem skvělý nápad
- že mne to tehdy nenapadlo s tím Tranzitem - stačilo jen otevřít zadní dveře
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: pát říj 26, 2012 21:21
od Dřevák
Tak jsem pohledal na fóru, našel fotku relátka, pak našel relátko v autě, sundal kryt a mlhovka svítí, kryt jsem vrátil a nesvítí, sundal a svítí, nasadil napůl a svítí, tak jsem to tak namontoval. Taky hrčel ventilátorek v tý kravině co je na stropě, tak jsem ho odpojil. Vedle něj je světlo, svítí při otenření dvěří? Mě teda ne.
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: pát říj 26, 2012 21:25
od valda1971
Stropní světlo na dveře svítí, na troje jen otevření/zavření, u řidiče navíc s funkcí zpomalení zhasnutí (pokud se nerosvítí světlomety) - s tím je propojeno i LED osvětlení spínací skříňky.
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 06:35
od JmJ
Dřevák píše:Tak jsem pohledal na fóru, našel fotku relátka, pak našel relátko v autě, sundal kryt a mlhovka svítí, kryt jsem vrátil a nesvítí, sundal a svítí, nasadil napůl a svítí, tak jsem to tak namontoval. Taky hrčel ventilátorek v tý kravině co je na stropě, tak jsem ho odpojil. Vedle něj je světlo, svítí při otenření dvěří? Mě teda ne.
To ve strope je teplotni cidlo pro regulaci teploty interieru. Pri odpojeni ventilatoru (ne cidla) se mi zdalo, ze se u topeni zpomalily reakce. Teoreticky by se mohla i posunout stupnice nastaveni pozadovane teploty. Nic z toho jsem ale nemeril a neoveril. Na osku ventilatoru jsem kapl silikonovy olej a je zase ticho. Ale myslim si, ze ten ventilator stejne brzo odejde
To stropni svetlo tak nevypada, ale ma min. 2 a mozna 3 polohy. Kdyz je rovne, tak ho ovladaji dvere, kdyz se zmackne na jednom kratsim okraji, takze se preklopi, tak sviti furt. Nevim, jestli kdyz se preklopi na druhou stranu, tak neni trvale vypnute.
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 09:37
od Dřevák
Ten ventilátorek máznu konkorem a když to nepomůže, zůstane odpojený, uvidím co to udělá. To auto má 43 000 km a řeším takový koniny. To by mě zajímalo, co budu řešit při 80 000. Celkově čím víc v tom jezdím, tím víc jsem z toho rozčarovanej. To řazení je fakt mazec, hůř už řadila jen avie s pákou pod volantem. A taky škoda 1203, to bylo taky míchání polívky. Ale u lady to patřičně koření ta zpátečka vedle jedničky. Budu se to muset naučit, nebo si zvyknout, jako si zvykám na kukačky. Otevřu dveře - kuká, strčím klíček do zapalování - kuká, nastartuju - kuká, chcípnu vytáhnu klíček - kuká, otevřu dveře- kuká, anebo taky nekuká, a to se leknu, že je to rozbitý. Co mě vadí, je to ohromný tlačítko klaksonu na volantu, sedám to auta, troubím, vylejzám, troubím, točím volantem, troubím. Spojka je strašně ostrá, zabírá na kousku, štelování nepomáhá. Buď to při rozjezdu chcípne, nebo hrabe. Nechápu, jak se s tím mohl rozjíždět invalida co nemohl na nohy, protože těma klikyhákama co byli kolem volantu bych to fakt nedal. A jízdní vlasnosti, na rozbitý cestě super, ale dělat nějaký myšky to bych si asi rozmyslel, ten předek zas tak na silnici nedrží. Skrz to a tý spojky mám obavy ze sněhu. No prostě, tohle není auto, kam může sednou každej a jet, tohle se člověk musí naučit.
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 09:54
od zelvotron
Mě ten ventilátorek teda vrčí deset let a stopadesát tisíc kilometrů a ještě neodešel
To promazání pomůže jen na chvíli, ale tak ono je to slyšet u mě stejně jen se zaplým zapalováním, maximálně na volnoběh a většinou mám stejně ještě puštěný rádio.
Stropní světlo má správně dvě polohy a to pokud je rovně tak reaguje na dveře a pokud je sklopený dopředu, tak svítí trvale, ještě je tam taková mezipoloha, kdy se to vypne, ale ta je daná spíš vůlí a nebyla záměrem konstruktéra
Pokud to světlo při překlopení dopředu nesvítí trvale ale naopak zhasne, tak je potřeba uvnitř přiohnout kontakty.
A na ten zbytek si musíš holt zvyknout
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 12:26
od mirozv
Čo ťa vlastne viedlo ku kúpe Lady? Si si mohol kúpiť niečo z produkcie "koncernu".
Mimochodom, Fábia má spiatočku tiež pri jednotke a radí sa to podobným spôsobom ako u Lady. Teda aspoň u Fábie I bolo treba tiež zatlačiť na páku
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 12:46
od Tommel
Dřevák píše:To auto má 43 000 km a řeším takový koniny. A jízdní vlasnosti, na rozbitý cestě super, ale dělat nějaký myšky to bych si asi rozmyslel, ten předek zas tak na silnici nedrží.
No jo sice má 43tkm, ale není to nové auto, klakson to ma normalní ne ? To by jsi musel troubit i u dalšich x stovky aut,
že to nedrži na cestě a nejdou s tím dělat myšky ? Tak buď máš hooodně blby pneu, nebo geometrii, nebo já nemám pud sebezachovy, protože myškovat s tim jde uplně normalně
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 13:31
od Dřevák
Zatím jsem rajtoval jen starý auta a ty troubily páčkou, na volantě troubily jen ty hóódně starý. Tohle troubí obrovským tlačítkem na volantu a já si musím zvyknout, že nemůžu držet volant za příčku, jak jsem byl zvyklej, no u lady ta příčka je tak tlustá, že to ani nejde. A jak to mají nový auta s troubením nevím, asi tam maj érbeg. Myšky s tím možná půjdou, jen to chování předku mě tak děsí, že se bojím. Trabant je proti tomu hotová motokára s ostrým řízením, u lady točím volantem jak kormidelník na parníku. Gumy a geometrie jsou OK. Sháněl jsem auto tak kolem 30 000, jenže to to buď mělo 250 000 na tachometru, nebo bylo shnilý, nebo jinak podezřelý. Koupit fobii to ani heverem, potřebuju auto pro čtyři lidi co má pod kapotou motor a ne kolovrátek. A felicie jsou buď shnilý nebo drahý s tím, že shnijí co nevidět. Ideální auto by bylo s koulí a plynem, ale to bych musel přisypat víc korunek, než jsem měl v plánu, abych sehnal něco slušnýho bez rizika, že se něco drahýho rozsype. ( to ostatně u ojetýho auta nemá nikdo) Pak mi kamarád nabídnul ladu za 10 000 a protože jsem to auto znal a věděl že má najeto málo a nerajtoval ho žádnej divoch ale invalida co ho servisoval v Sadský, tak jsem neváhal a ani nepřemýšlel. Cena byla pod rozpočtem, tak zbylo i na LPG a tažný. Nakonec to bylo víc ale nevadí. Ruských věcí se nebojím, znám jejich specifika, nakonec naši měli Tavrii, ta taky měla mouchy. A co si o tom myslí okolí je mi u prdele. Ale přece jen, je to jiný svezení a já se snažím rozlišit, co je závada a co je vlastnost. Zatím se s kočárem sžívám a tak lecos nevím. Ale díky moc za tohle fórum, díky němu jsem opravil mlhovku za čtvrt hodiny a elektrikáři v servisu si na ní vylámali zuby. Auto si nechám až do jeho smrti, nainvestoval jsem do něj peníze a ty si musí vydělat, už proto, že to není zas tak lehce prodejný.
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 15:41
od valda1971
Dnes jsem cestoval s 112, tak jsem si vzpomněl na to stropní světlo. Má dvě polohy, jedna stálé svícení, druhá na dveře (viz výše). Vypnout úplně mi nejde. O ventilátorku u čidla ani nevím, že tam je - buď je tichý, nebo celou dobu nefunguje, ale automatika topení funguje dobře - krásně znát, když je ráno zima (hřeje) a odpoledne teplo (chladí). Moje 112 má najeto pod 90t/km, řazení bezvadné a řízení také. Když jsem ji měl "novou", tak díky poměrně velké světlé výšce a "obrácenému" řízení jsem byl zvědavý, jak se zachová při maximální rychlosti. Tu jsem potom několikrát nasadil na ne moc ideální silnici Slaný-Praha (držel jsem ji na tachometrových 180-5) a byl jsem mile překvapen. Autí drželo, při té rychlosti jsem o dírách nevěděl a s vyjímkou jednoho meďoura, který se mne se slušnou vzdáleností držel nikdo jiný takto neuháněl
Mimo el.oken jediná závada špatný hlavní brzdový válec (ale "nevysypal" se najednou, tak mne to nikde nenechalo) a nedomykaly mi ZL dveře - promazána táhla, doseřízeno a je klid. Jinak naprostá spokojenost
Ty máš hold na nějaké věci smůlu, ale přeji Ti po vychytání také SPOKOJENOST
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 16:25
od Dřevák
Teď jsem podniknul zkušební zimní jízdu a dojmy pozitivní, auto jede po sněhu a ledu bezvadně, smyky jsou předvídatelný a pochopitelně, topení, to je dokonalý. Dojem jen kazily gumičky stěračů, zadní je úplně špatná a přední nic moc. Sníh na nich namrzá jako na každým autě. Větráček jsem namazal, bzučí, no tak jo. Hlavně že automatika funguje. Vychytám mouchy a bude to dobrý.
A co jsem cestou potkal aut po příkopech
)
Re: Tak jsem si koupil ladu
Napsal: sob říj 27, 2012 20:20
od FOMA
Hele , jestli tě to uklidní , tak já přesedával z Lady (21061) do Lady (2111),která měla najeto 70tis.km a moje pocity byly obdobné jako ty tvoje-řekněme byl jsem poněkud zklamán a to jsem věděl co chci a do čeho jdu. Nicméně po odstranění drobných závad a to zejména z důvodu, že předchozí majitel se o Ladu moc nestaral a po zvyknutí si na některá specifika řady 110(ovládání oken, chod řazení, o otáčku volantu víc, problém s paticemi zadních i př.světel a drnčení interiéru(ten však nedrnčí na všech vozech řady110)) jsem s Ladou spokojen. A to nejdůležitější co pro tebe asi bude je že řada 110 téměř nikoho nenechala na holičkách a to zejména ve smyslu, že vždy dojela a to je pro auto vždy to nejdůležitější
- to ti spousta majitelů renomovaných značek včetně koncernu VW říct nemůže.