Tak jsem si koupil ladu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od zelvotron »

Kmlhovkám jsem tu kdysi dával i fotky toho relátka, tak si to najděte :wink: je levý nohy spolujezdce, taky mi nefungovaly a bylo jen přilípnutý relátko v tý elektronický krabičce.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7219
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od valda1971 »

Pokud (jako většinou) je vozík užší jak auto, tak na zrcátka je dost pozdě reagovat na menší vybočení. Jednou jsem v zahrádkách couval s Ford Tranzit + úzký vozík a byla to pakárna - viděl jsem ho až když vybočil za hranu auta. A to si troufnu říci, že pokud vozík dobře vidím, tak s ním couvám dosti dobře, rovně, i za roh :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od zelvotron »

Tak to je fakt, já mám navíc vozejk, že pokud není naloženej něčím vysokým tak ho nevidím ani když se otočím a když vyjede v bočních zrcátkách, tak už je dost zalomenej, nelepší bylo když sem sklopil zadní sedačky a nechal odevřenej kufr, to pak bylo vidět jak víno.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7219
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od valda1971 »

S tím kufrem skvělý nápad :D - že mne to tehdy nenapadlo s tím Tranzitem - stačilo jen otevřít zadní dveře :cry:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Dřevák
Příspěvky: 160
Registrován: ned říj 21, 2012 16:44

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od Dřevák »

Tak jsem pohledal na fóru, našel fotku relátka, pak našel relátko v autě, sundal kryt a mlhovka svítí, kryt jsem vrátil a nesvítí, sundal a svítí, nasadil napůl a svítí, tak jsem to tak namontoval. Taky hrčel ventilátorek v tý kravině co je na stropě, tak jsem ho odpojil. Vedle něj je světlo, svítí při otenření dvěří? Mě teda ne.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7219
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od valda1971 »

Stropní světlo na dveře svítí, na troje jen otevření/zavření, u řidiče navíc s funkcí zpomalení zhasnutí (pokud se nerosvítí světlomety) - s tím je propojeno i LED osvětlení spínací skříňky.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od JmJ »

Dřevák píše:Tak jsem pohledal na fóru, našel fotku relátka, pak našel relátko v autě, sundal kryt a mlhovka svítí, kryt jsem vrátil a nesvítí, sundal a svítí, nasadil napůl a svítí, tak jsem to tak namontoval. Taky hrčel ventilátorek v tý kravině co je na stropě, tak jsem ho odpojil. Vedle něj je světlo, svítí při otenření dvěří? Mě teda ne.
To ve strope je teplotni cidlo pro regulaci teploty interieru. Pri odpojeni ventilatoru (ne cidla) se mi zdalo, ze se u topeni zpomalily reakce. Teoreticky by se mohla i posunout stupnice nastaveni pozadovane teploty. Nic z toho jsem ale nemeril a neoveril. Na osku ventilatoru jsem kapl silikonovy olej a je zase ticho. Ale myslim si, ze ten ventilator stejne brzo odejde :-)

To stropni svetlo tak nevypada, ale ma min. 2 a mozna 3 polohy. Kdyz je rovne, tak ho ovladaji dvere, kdyz se zmackne na jednom kratsim okraji, takze se preklopi, tak sviti furt. Nevim, jestli kdyz se preklopi na druhou stranu, tak neni trvale vypnute.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Dřevák
Příspěvky: 160
Registrován: ned říj 21, 2012 16:44

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od Dřevák »

Ten ventilátorek máznu konkorem a když to nepomůže, zůstane odpojený, uvidím co to udělá. To auto má 43 000 km a řeším takový koniny. To by mě zajímalo, co budu řešit při 80 000. Celkově čím víc v tom jezdím, tím víc jsem z toho rozčarovanej. To řazení je fakt mazec, hůř už řadila jen avie s pákou pod volantem. A taky škoda 1203, to bylo taky míchání polívky. Ale u lady to patřičně koření ta zpátečka vedle jedničky. Budu se to muset naučit, nebo si zvyknout, jako si zvykám na kukačky. Otevřu dveře - kuká, strčím klíček do zapalování - kuká, nastartuju - kuká, chcípnu vytáhnu klíček - kuká, otevřu dveře- kuká, anebo taky nekuká, a to se leknu, že je to rozbitý. Co mě vadí, je to ohromný tlačítko klaksonu na volantu, sedám to auta, troubím, vylejzám, troubím, točím volantem, troubím. Spojka je strašně ostrá, zabírá na kousku, štelování nepomáhá. Buď to při rozjezdu chcípne, nebo hrabe. Nechápu, jak se s tím mohl rozjíždět invalida co nemohl na nohy, protože těma klikyhákama co byli kolem volantu bych to fakt nedal. A jízdní vlasnosti, na rozbitý cestě super, ale dělat nějaký myšky to bych si asi rozmyslel, ten předek zas tak na silnici nedrží. Skrz to a tý spojky mám obavy ze sněhu. No prostě, tohle není auto, kam může sednou každej a jet, tohle se člověk musí naučit.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od zelvotron »

Mě ten ventilátorek teda vrčí deset let a stopadesát tisíc kilometrů a ještě neodešel :-P To promazání pomůže jen na chvíli, ale tak ono je to slyšet u mě stejně jen se zaplým zapalováním, maximálně na volnoběh a většinou mám stejně ještě puštěný rádio.

Stropní světlo má správně dvě polohy a to pokud je rovně tak reaguje na dveře a pokud je sklopený dopředu, tak svítí trvale, ještě je tam taková mezipoloha, kdy se to vypne, ale ta je daná spíš vůlí a nebyla záměrem konstruktéra :-) Pokud to světlo při překlopení dopředu nesvítí trvale ale naopak zhasne, tak je potřeba uvnitř přiohnout kontakty.

A na ten zbytek si musíš holt zvyknout 8)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od mirozv »

Čo ťa vlastne viedlo ku kúpe Lady? Si si mohol kúpiť niečo z produkcie "koncernu". :D Mimochodom, Fábia má spiatočku tiež pri jednotke a radí sa to podobným spôsobom ako u Lady. Teda aspoň u Fábie I bolo treba tiež zatlačiť na páku :D
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od Tommel »

Dřevák píše:To auto má 43 000 km a řeším takový koniny. A jízdní vlasnosti, na rozbitý cestě super, ale dělat nějaký myšky to bych si asi rozmyslel, ten předek zas tak na silnici nedrží.
No jo sice má 43tkm, ale není to nové auto, klakson to ma normalní ne ? To by jsi musel troubit i u dalšich x stovky aut, :lol: že to nedrži na cestě a nejdou s tím dělat myšky ? Tak buď máš hooodně blby pneu, nebo geometrii, nebo já nemám pud sebezachovy, protože myškovat s tim jde uplně normalně :mrgreen:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Dřevák
Příspěvky: 160
Registrován: ned říj 21, 2012 16:44

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od Dřevák »

Zatím jsem rajtoval jen starý auta a ty troubily páčkou, na volantě troubily jen ty hóódně starý. Tohle troubí obrovským tlačítkem na volantu a já si musím zvyknout, že nemůžu držet volant za příčku, jak jsem byl zvyklej, no u lady ta příčka je tak tlustá, že to ani nejde. A jak to mají nový auta s troubením nevím, asi tam maj érbeg. Myšky s tím možná půjdou, jen to chování předku mě tak děsí, že se bojím. Trabant je proti tomu hotová motokára s ostrým řízením, u lady točím volantem jak kormidelník na parníku. Gumy a geometrie jsou OK. Sháněl jsem auto tak kolem 30 000, jenže to to buď mělo 250 000 na tachometru, nebo bylo shnilý, nebo jinak podezřelý. Koupit fobii to ani heverem, potřebuju auto pro čtyři lidi co má pod kapotou motor a ne kolovrátek. A felicie jsou buď shnilý nebo drahý s tím, že shnijí co nevidět. Ideální auto by bylo s koulí a plynem, ale to bych musel přisypat víc korunek, než jsem měl v plánu, abych sehnal něco slušnýho bez rizika, že se něco drahýho rozsype. ( to ostatně u ojetýho auta nemá nikdo) Pak mi kamarád nabídnul ladu za 10 000 a protože jsem to auto znal a věděl že má najeto málo a nerajtoval ho žádnej divoch ale invalida co ho servisoval v Sadský, tak jsem neváhal a ani nepřemýšlel. Cena byla pod rozpočtem, tak zbylo i na LPG a tažný. Nakonec to bylo víc ale nevadí. Ruských věcí se nebojím, znám jejich specifika, nakonec naši měli Tavrii, ta taky měla mouchy. A co si o tom myslí okolí je mi u prdele. Ale přece jen, je to jiný svezení a já se snažím rozlišit, co je závada a co je vlastnost. Zatím se s kočárem sžívám a tak lecos nevím. Ale díky moc za tohle fórum, díky němu jsem opravil mlhovku za čtvrt hodiny a elektrikáři v servisu si na ní vylámali zuby. Auto si nechám až do jeho smrti, nainvestoval jsem do něj peníze a ty si musí vydělat, už proto, že to není zas tak lehce prodejný.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7219
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od valda1971 »

Dnes jsem cestoval s 112, tak jsem si vzpomněl na to stropní světlo. Má dvě polohy, jedna stálé svícení, druhá na dveře (viz výše). Vypnout úplně mi nejde. O ventilátorku u čidla ani nevím, že tam je - buď je tichý, nebo celou dobu nefunguje, ale automatika topení funguje dobře - krásně znát, když je ráno zima (hřeje) a odpoledne teplo (chladí). Moje 112 má najeto pod 90t/km, řazení bezvadné a řízení také. Když jsem ji měl "novou", tak díky poměrně velké světlé výšce a "obrácenému" řízení jsem byl zvědavý, jak se zachová při maximální rychlosti. Tu jsem potom několikrát nasadil na ne moc ideální silnici Slaný-Praha (držel jsem ji na tachometrových 180-5) a byl jsem mile překvapen. Autí drželo, při té rychlosti jsem o dírách nevěděl a s vyjímkou jednoho meďoura, který se mne se slušnou vzdáleností držel nikdo jiný takto neuháněl :D
Mimo el.oken jediná závada špatný hlavní brzdový válec (ale "nevysypal" se najednou, tak mne to nikde nenechalo) a nedomykaly mi ZL dveře - promazána táhla, doseřízeno a je klid. Jinak naprostá spokojenost :)
Ty máš hold na nějaké věci smůlu, ale přeji Ti po vychytání také SPOKOJENOST :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Dřevák
Příspěvky: 160
Registrován: ned říj 21, 2012 16:44

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od Dřevák »

Teď jsem podniknul zkušební zimní jízdu a dojmy pozitivní, auto jede po sněhu a ledu bezvadně, smyky jsou předvídatelný a pochopitelně, topení, to je dokonalý. Dojem jen kazily gumičky stěračů, zadní je úplně špatná a přední nic moc. Sníh na nich namrzá jako na každým autě. Větráček jsem namazal, bzučí, no tak jo. Hlavně že automatika funguje. Vychytám mouchy a bude to dobrý.
A co jsem cestou potkal aut po příkopech :-))
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Tak jsem si koupil ladu

Příspěvek od FOMA »

Hele , jestli tě to uklidní , tak já přesedával z Lady (21061) do Lady (2111),která měla najeto 70tis.km a moje pocity byly obdobné jako ty tvoje-řekněme byl jsem poněkud zklamán a to jsem věděl co chci a do čeho jdu. Nicméně po odstranění drobných závad a to zejména z důvodu, že předchozí majitel se o Ladu moc nestaral a po zvyknutí si na některá specifika řady 110(ovládání oken, chod řazení, o otáčku volantu víc, problém s paticemi zadních i př.světel a drnčení interiéru(ten však nedrnčí na všech vozech řady110)) jsem s Ladou spokojen. A to nejdůležitější co pro tebe asi bude je že řada 110 téměř nikoho nenechala na holičkách a to zejména ve smyslu, že vždy dojela a to je pro auto vždy to nejdůležitější 8) - to ti spousta majitelů renomovaných značek včetně koncernu VW říct nemůže. :)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“