Stránka 3 z 6
Napsal: pon úno 06, 2006 22:01
od Ondra 07
JmJ píše:rucni brzda v nejakem doliku, to se mi nezda uplne ok. nekde ju lovit par prstama... no jak myslite
Rekni mi kdy potrebujes tak akutne rucku ze to 2 vteriny nepocka... Pokud chces davat po snehu zatacku driftem tak si akorat dopredu otevru vratka a pak uz plnou silou muzu tahat... Nereste vyreseny veci.
Napsal: pon úno 06, 2006 22:06
od Little Red Riding Hood
Napsal: pon úno 06, 2006 22:16
od Ondra 07
Majo píše:chcel by som ta vidiet, jak pri prejazde nejakej zakruty bokom dorovnavas zadok ruckou
To nebude potreba... Navic myslim ze ruckou toho moc nedorovnas...Pokud chces auto dostat do driftu tak se tomu neda rict "dorovnani" a pokud ho chces z driftu vytahnout, takze "dorovnat" tak ti ho rucka jeste vic zkrizi... Nebo asi nechapu jak jsi to myslel
Hlavne tohle nebude auto na rally...
Napsal: úte úno 07, 2006 06:44
od Pája
Já osobně radši používám k rovnání auta ve smyku plynový pedál...
Napsal: úte úno 07, 2006 08:57
od JmJ
Ondra 07 píše:JmJ píše:rucni brzda v nejakem doliku, to se mi nezda uplne ok. nekde ju lovit par prstama... no jak myslite
Rekni mi kdy potrebujes tak akutne rucku ze to 2 vteriny nepocka... Pokud chces davat po snehu zatacku driftem tak si akorat dopredu otevru vratka a pak uz plnou silou muzu tahat... Nereste vyreseny veci.
rucni brzda je brzda, brzda mi muzes zachranit zivot. zivot me naucil nepremyslet nad tim, pri jake situaci budu brzdu potrebovat. pokud muzu brzdu nekdy potrebovat, pak k ni chci mit ten nejlepsi a nejrychlejsi pristup.
a prece mam prilad. kdyz sem jel do prahy po D1, tak sem 250 km neuzil brzdovy pedal. rekneme, ze se brzdy podelaji, kontrolka hladiny kapaliny se taky podela a ja najednou zjistim, ze brzdy nefunguji... tohle dle meho neni vubec nerealna situace. jeji pravdepodobnost je nizka, ale pokud pravdepodobnost rika, ze jev muze nastat, pak opravdu nekdy nekde nastane
mozna mas nervy ze zeleza a tve jednani je vzdy presne a jiste. to opravdu muze byt, to nemyslim ironicky. ja takovy nejsem, proto bych si rucni brzdu nedaval do zadne prohlubne a jeste ne pod dekl
Napsal: úte úno 07, 2006 09:22
od Brandy
S tou ruckou bych to nevidel tak horky. Pokud ti selzou komplet brzdy (oba okruhy), tak uz te rucka stejne moc nevytrhne. Sveho casu jsem par mesicu jezdil uplne bez rucky (byla odmontovana kvuli oprave karoserie). Kdyz je paka v doliku, nevidim problem, pod dekl bych ji asi taky nedaval. Co se tyce driftu, tak je u zadniho nahonu rucka taky v podstate nanic. Na srovnani auta uprat plyn, pripadne vyslapnout spojku a na vyvolani smyku pridat plyn. Takze kdo potrebuje rucku?
(ta posledni veta je nadsazka)
Napsal: úte úno 07, 2006 09:49
od JmJ
kdyz jedes 130 proti zdi, tak uz te airbag taky moc nevytrhne. takze airbag je na nic?
Napsal: úte úno 07, 2006 09:56
od Brandy
JmJ píše:kdyz jedes 130 proti zdi, tak uz te airbag taky moc nevytrhne. takze airbag je na nic?
Tak jsem to nemyslel. Samozrejme, ze rucka je dobra vec. Jen bych nevidel jako velkej problem mit ji v doliku. A jak jsem rikal pod dekl bych ji taky nedaval.
Napsal: úte úno 07, 2006 10:02
od Ondra 07
Panove... Nevidel bych to tak tragicky.Kdyz nato prijde jsem u rucky rucky za 1,5 sec. Stejne prumernemu duchodci trva i nekolik vterin nez vubec najde brzdovy pedal
(Sranda)... ale vite jak to myslim. Proste bude skovana a basta az to kvuli tomu nekam opru,(to rikam pri kazde uprave), tak mi to pripomente.
Napsal: úte úno 07, 2006 13:01
od Little Red Riding Hood
šak nikdo netvrdil že to tak musíte dělat.. já jen píšu jakou mám představu..
ta područka bude posuvná směrem dozadu.. takže když ručka, tak posunu područku a můžu brzdit.. a to že je v dolíku.. občas mám co dělat abych po tmě chytl poprvé na ručku, to co bude kolem ní tě aspon navede na její přesnou pozici..
JMJ: když spanikaříš a chytneš po ručce nemusí to být vždicky to nejlepší.. aspon budeš mít chvilku na rozmyslenou..
Napsal: úte úno 07, 2006 19:47
od dmatej
Pánové, nechci vám to brát, ale už dvakrát mi odešlo během jízdy přední obložení. Jediný, co vám pak zbyde, je ruční brzda. Můžete přemýšlet nad tím proč
Jinak dorovnat se ručkou dá - když je třeba trošičku "přibloknout" jen zadní kola, přitom jet pod plynem - přestane to hrabat a kola se dostanou do záběru. Chce to cvik, ale funguje to!
"Emulátor elektroniky"
Napsal: úte úno 07, 2006 19:59
od Brandy
dmatej píše:Jinak dorovnat se ručkou dá - když je třeba trošičku "přibloknout" jen zadní kola, přitom jet pod plynem - přestane to hrabat a kola se dostanou do záběru. Chce to cvik, ale funguje to!
"Emulátor elektroniky"
V cem je to jiny, nez kdyz proste uberes plyn?
Napsal: úte úno 07, 2006 20:03
od Ondra 07
To Dmatej: Tak ja hlavne s poruchou brzd nepocitam protoze od valce az po desky mam kompletne novy brzdy se vsema trubkama trenama a vsim proste.Nevim jestli to nekdo spatne nepochopil,ale nedavame rucku pruc jenom natahujem dobu reakce z 0,5 sec na 1,5 sec.A nikdy jsem ji tak rychle nahle nepotreboval.
Napsal: úte úno 07, 2006 20:30
od JmJ
Ondra 07 píše:To Dmatej: Tak ja hlavne s poruchou brzd nepocitam protoze od valce az po desky mam kompletne novy brzdy se vsema trubkama trenama a vsim proste.Nevim jestli to nekdo spatne nepochopil,ale nedavame rucku pruc jenom natahujem dobu reakce z 0,5 sec na 1,5 sec.A nikdy jsem ji tak rychle nahle nepotreboval.
novymi dily pravdepodobnost poruchy nedostanes na 0. vzdy bude vetsi jak 0. a jak vis, ze ta reakce bude 1.5 sec? co treba kdyz se v rychlosti netrefis a prstama v plnem svihu narazis na ty dekly kolem rucky. pekna bolest myslim. a dalsi problem v krizove situaci navic a protazeni reakce.
v idealnim pripade proste do 0.5 sec sahnes po rucni brzde. v nejhorsim pripade se ti to povede treba az za 4 sec. bezna doba bude nekde mezi tim. kazda vec, ktera snizi reakcni dobu ridice v krizove situaci je myslim veci nebezpecnou.
ja nikoho nechci presvedcit o tom, ze 100% se mu neco stane kdyz da rucku do nejakeho otvoru. ja jen snasim oponenturu k vasim navrhum. co si z toho preberete je jiz vase vec. jednoho cloveka obvykle vsechny moznosti nenapadnou (alespon me ne).
Napsal: úte úno 07, 2006 21:33
od dmatej
Nepíšeš náhodou taky diplomku? "Oponentura" - začíná mě tohle slovo děsit
Jinak přesně tohle jsem chtěl taky napsat.
Že máš komplet nový brzdy znamená, že po 10-30 tisících se ti sjedou destičky. Když na to zapomeneš, nebo ti začne zatuhávat pístek, průser je na světě.