Stránka 3 z 5

Napsal: pon čer 13, 2005 11:35
od Drobek81
Vytacet motor se nemusi vzdycky vyplatit, ja sel na neco kolem 8000rpm (dle otackomeru) na trojku a odeslo mi dobijeni :roll: No ale pokud je to potreba vytocit tak to prezije, aspon me vydrzel...

Napsal: úte čer 14, 2005 05:48
od JmJ
čmelák píše:jako to vazne chodis na dvojke s 1300 80? hmm kua kua
No bohuzel jo. Uz to delat nebudu. Se starym Werglem sem jel na 2. 90. Dej mu panbuh vecnou slavu.

Ze by to ve vyssich otackach umiralo se mi ani nezda. Spis naopak. Ale to muze byt subjektivni pocit dany tim "sportovnim" zvukem motoru ;-)

Napsal: úte čer 14, 2005 08:39
od Majo
no moja 21061 mrie uz pri 5500. Ako jedno viem urcite, co by v seriovom motore nevydrzalo otacky nad 6500 - su to moje usi!!! :twisted:

Napsal: úte čer 14, 2005 20:16
od Števo
U mna mrie uz pri 5000ot.Hlavne od kedy som tam dal webra. Do 5000 je zivy jak hovado. Potom uz to neni ruzove. Sice s Ozonom nesiel poriadne do otacok. A spotreba? Len podla odhadov ta ista.

Napsal: stř čer 15, 2005 06:23
od čmelák
sportovni zvuk 140Db v kabine rachot kluky a klavirne solo ventilov :lol:

Napsal: stř čer 15, 2005 10:28
od JmJ
čmelák píše:sportovni zvuk 140Db v kabine rachot kluky a klavirne solo ventilov :lol:
a ve finale 4 diry v kapote od toho, jak pisty provedly rychlou evakuaci z motoru :-)

Napsal: stř čer 15, 2005 12:36
od čmelák
:D jasne kurna chlapi prec odtialto tento rychly kolotoc sa mi nepaci :lol:

Napsal: stř čer 15, 2005 13:59
od Pool
Majo píše:no moja 21061 mrie uz pri 5500. Ako jedno viem urcite, co by v seriovom motore nevydrzalo otacky nad 6500 - su to moje usi!!! :twisted:
A od čeho jsou buldozerácký klapky na uši??? :lol: (nevím jak se jim přesně nadává..)

Napsal: stř čer 15, 2005 14:19
od Majo
Pool píše:A od čeho jsou buldozerácký klapky na uši??? :lol: (nevím jak se jim přesně nadává..)
ehm, tu sa tomu hovori "HLUCHÁNE" :lol:

Napsal: stř čer 15, 2005 14:36
od Pool
Lada má při vytáčení celkem pěknej zvuk. Rozhodně sympatičtější, než třeba rozhrkanej OHV motor Škoda. Ale s 2102 to asi nemá smysl. Totiž rachot jako kráwa, ale zrychlení z 0-100 kolem 20s :? To je potom haluz mixer o ničem.... :)
Potom se mi ještě dost líbil (líbí) zvuk Wartburga, když je trochu v otáčkách. Jednou jsem si to spletl s mašinou CBR :) :arrow: Za poklidného podvečera, uslyšel jsem nástup otáček od spodu až do alelujaaa... :wink: Byl jsem zvědavej, co se z ulice vyřítí za mašinu!! Zda-li pak jí vůbec stačím zkouknot.. A on tama projel lajdavých 60 km/h Wartburg :shock: Ale sound jako sviňa! :twisted:

Napsal: stř čer 15, 2005 20:12
od marty
to: pool když se ti tak líbí zvuk vartase tak by sy se asi p....l kdyby si slyšel hračku co máme s partičkou. je to replika (padesát let stará)melkuse monopost motor warburg tři karbce difuzéry 43 výkon 125koní a ubohejch 13000rpm to je zvouček

Napsal: stř čer 15, 2005 21:00
od Pool
Ani nemluv... :lol:

Já když slyším zvuk nad 10.000 RPM tak to se mnou cloumá :lol:

Napsal: stř čer 15, 2005 21:16
od Marek
Majo píše:no moja 21061 mrie uz pri 5500. Ako jedno viem urcite, co by v seriovom motore nevydrzalo otacky nad 6500 - su to moje usi!!! :twisted:
Na takových otáčkách už to jenom bzučí jako vosa, to není zvuk, to je bzuk!!! :lol:

Napsal: stř čer 15, 2005 21:19
od Marek
Pool píše:Rozhodně sympatičtější, než třeba rozhrkanej OHV motor Škoda.
Přijde na věc. Když jsem se aktivně pohyboval v motorsportu, bývaly k vidění zajímavé kousky i z mateřské dílničky "starýho Škody".
A kdybych Tě povozil erkem, co má známý v Sokolově (podotýkám, že je poskládán výhradně ze seriových dílů), tak pod sebou budeš uklízet. Nicméně souhlasím, že seriová škodovka se často nedá poslouchat (ovšem to někdy Lada taky :cry: ).

Napsal: stř čer 15, 2005 21:35
od Števo
U mna som zbadal ako som prehodil Webra. Tak vo vyzsich otackach ma motor mohutny zvuk.

Ja viem stale len ten Weber, ale mne sa zapacil :D