Stránka 3 z 4
Napsal: pát dub 21, 2006 12:52
od Richard Novotný
Ještě jsem si vzpomněl:na obložení byl nalepený takový sajrajt,snad směs prachu z obložení a brzdovky.Odřezával jsem to z toho i nožem,šlo to dolů v plátkách a bylo to i lehce gumózní.Hlavně to obložení perfektně odmasti a ošmirgluj,buben taky.Křivý buben to asi nebude,kdyžtak se nechá stočit,autodílny to dělají.Jak se jednou dostane brzdovka na obložení,jediný řešení je ho vyhodit.S tím mám vlastní zkušenosti.Jako vynikající odmašťovadlo používám perchloretylén (v drogeriích).Hodně štěstí!Tohle odmaštění pomůže tak na tři neděle.Mě to při dobržďování drnčelo ale nikdy se to nekouslo,vždycky jsem povolil brzdový pedál a znovu přibrzdil a většinou si to sedlo(do příštího brzdění).
Napsal: pát dub 21, 2006 21:02
od Křečík Barbuška
Hloupý dotaz, dostaly se ke mě tři páry brzdových destiček a protože je mi jich líto je nepoužít (neb je jeden pár dokonce z roku 1987, což by mohla být záruka kvality), problém ale je, že nejsou tak nějak ve správném množství. Myslíte, že kdybych dal jeden typ na vnitřní a druhy typ na vnější stranu, mohlo by to nějak komplikovat situaci? Hlavně mi neříkejte, že nové a čtyři stojí 150 Kč, to vím taky
. Ještě jsem dostal dvě nové svíčky L7Y nebo tak nějak, ale to neřeším, je mi jasné, že jim musím sehnat kamarádky
. Jo, taky jsem dostal půlku Ozóna na 15ctku, ale to mi nevadí, neb zrovna se mi hodí naštěstí jen ta půlka. Tak to vypadá, když někdo vyklízí garáž, má v podstatě všechno, ale tak nějak v nesprávném množství
.
Napsal: pát dub 21, 2006 22:15
od Pool
Little Red Riding Hood píše:poole držim place ať to dobře dopadne.. a at to není bubnen (je drahej) za 800 kus.. každopádně kdyby náhodou tak nějakej buben se najde tu v olmíku..
každopádně to zhoď a podivej se na to obložení a jestli něco není uvolněního v bubnu..
Díky o víkendu to rozeberu a uvidím, musím to dát do cajku. Celkem mě to děsí.. třeba představa, že pojedu a zasekne se to při 90 km/h.. to je na průser jak dělaný.
KokoLoko &
Richard Novotný: Taky díky
Napsal: úte dub 25, 2006 09:35
od Richard Novotný
To Pool:Už jsi něco zjistil?
Napsal: úte dub 25, 2006 14:19
od Pool
Richard Novotný píše:To Pool:Už jsi něco zjistil?
Je to celý pochcaný brzdovkou...
Asi koupím novej válec, podle toho jak dlouho to vydží nezlobit.
Napsal: úte dub 25, 2006 15:35
od VaSek
Pool píše:Richard Novotný píše:To Pool:Už jsi něco zjistil?
Je to celý pochcaný brzdovkou...
Asi koupím novej válec, podle toho jak dlouho to vydží nezlobit.
No alespon vis kde je problem. Kup nove prase a pakny a sup tam s tim
Napsal: úte dub 25, 2006 16:14
od Pool
VaSek píše:No alespon vis kde je problem. Kup nove prase a pakny a sup tam s tim
Když já už do toho nasypal peněz...
Koupím jenom prase, pakny vykoupu v perchloru (trychloru) a doufám že budou o.k.
Napsal: úte dub 25, 2006 17:34
od Richard Novotný
Myslím že těm paknám to nepomůže,jak to tam jednou je,tak se toho asi nezbavíš.Zeptej se kamarádů kolik je stojí prasátka a pakny na VW,Piškoty,Opely,Renaulty a hned tě bude líp u srdce.Nemysli si že jsou to nějak extra zázračný auta.Za mnou přijel na STK Nissan Micra,krásný naleštěný autíčko,vypadalo že zrovna sjel z výrobní linky.Letěl tam odsud s nebezpečnou závadou-brzdilo si jak který kolo chtělo.To jsem zíral!!!
Napsal: úte dub 25, 2006 20:57
od Pool
Richard Novotný: A máš recht! Na brzdách se vlastně šetřit nemá, koupím raději i pakny...
Ještě otázka: Není náhodou rozdíl mezi zadním prasátkem na kulatej a hranatej model? Nebo jsou stejné?
Napsal: úte dub 25, 2006 21:45
od VaSek
Nevim jestli se to lisi dle hranatosti ci kulatosti modelu, ale delaji se prasata obyc a se samostavem.
Napsal: úte dub 25, 2006 22:09
od Křečík Barbuška
Pool píše:Richard Novotný píše:To Pool:Už jsi něco zjistil?
Je to celý pochcaný brzdovkou...
Asi koupím novej válec, podle toho jak dlouho to vydží nezlobit.
Pokud se náhodou potkáme v sobotu u KSB, tak ti nějaké starší pakny dotlačím, snad si vybereš. Jinak to čištění je nutno opakovat tak 3x po sobě a pak je to v pohodě, nejdříve mi protekl buben brzdovkou, to stačilo čistit 2x a pak v zápětí pro změnu olejem, to stačilo také pročistit na dvakrát, každopádně, než se brzdy prohřejí, je slyšet, že ty pakny nejsou ono, pak v pohodě, ale jsem líný je vyměnit.
Napsal: úte dub 25, 2006 22:50
od Pool
Koko Loko píše:Pokud se náhodou potkáme v sobotu u KSB, tak ti nějaké starší pakny dotlačím, snad si vybereš.
Dobrá.. uvidíme jak se to vyvine u KSB.
Napsal: stř dub 26, 2006 07:21
od denis
Pool píše:VaSek píše:No alespon vis kde je problem. Kup nove prase a pakny a sup tam s tim
Když já už do toho nasypal peněz...
Koupím jenom prase, pakny vykoupu v perchloru (trychloru) a doufám že budou o.k.
Nic neper a kup nové-já s tím válčil, drnčelo to a dělalo bordel. JInak abych tě s tou cenou trochu uklidnil-mám Mit. Colt a pakny mě budou stát 1500kč-taky 19let starý model ale holt japonec-buď rád, že máš ladu.
Napsal: stř dub 26, 2006 07:24
od Patrac
4 ks paken na Ladu vyjde bratru na 260 kč.. to si myslím není nic co by někoho položilo v porování s tím že jezdit může ale brzdit musíš.. Jak kdo chce ale tohle je bezpečnost a nikdy bych to nezanedbával.
Napsal: stř dub 26, 2006 07:28
od denis
Tak tady fakt není co řešit-já čekal že to stojí tak 800kč. Za 260kč to stojí zato vyměnit bez váhání. Já jezdím se 3 brzdícími koly-levé zadní kolo nebrzdí a je to znát-ale moje auto má 850kg, zatímco Lada je trošku těžší a brzdy jsou třeba.