Stránka 3 z 5
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: stř dub 18, 2012 11:47
od Vašátor
Sid dodal opískované a nastříkané blatníky 2106. Nicméně ten kdo je pískoval, v nich udělal celkem velké lavóry. Tudíž dávat je na auto byl nesmysl. O celé věci jsem mu říkal a dodal mi blatníky 2103, s blinkry pro 2103, hokejkou lišty 2103 a že to tak mám nechat. Co si zákazník řekne, to udělám (myslím tím změny na originalitě, ne různé hovadiny a doměnky).
Než blatníky šroubovat, raději bych je snýtoval ocelovými nýty (hliníkové nevydrží - sůl je sežere, měděné no nevím). Osobně bych je být Tebou přivařil. Když se řádně ošetří, osadí se plastovými podběhy a jednou za čas opět cáknou voskem a UBS, tak nemají šanci schnít
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: stř dub 18, 2012 18:38
od Kopr
Tož pěkná vyšívačka,švadlenko
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: stř dub 18, 2012 20:46
od Jan Vaníček
Nýtovat to nebudu v žádném případě. Plasty tam taky nedám, v zimě už nejezdí ani teď (plasty tam ale jsou), až to bude po GO, tak by se mi už nelíbily. Myslím si ale, že to šroubování, pokud je to udělané stejně jako na všech moderních autech, nemusí být špatné. Pokud budou šrouby M6 od sebe vzdáleny ca 15cm, zespoda budou nasezeny karosářské"matky", pak se nic neděje. No ještě nevím, mám čas přemýšlet.
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: stř dub 18, 2012 20:54
od Marťas
Nemyslím si, že šrouby M6 po 15ti cm mají stejnou pevnost jako bodové sváry po dvou cm. Co vyjede z fabriky se šrouby - má mít šrouby. Co vyjede z fabriky svařené - má být svařené.
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: stř dub 18, 2012 21:05
od Vašátor
Souhlasím s Marťasem.
Co máš proti plastovým podběhům? Chce si to trošku pohrát a nikdo si nevšimne, že tam jsou. Už mi spousta lidí říkalo "dej si tam plastové podběhy, pěkně to ochrání..." ... a já vždycky řekl "však já je tam mám"
. Plastový okraj kryjící lem blatníků je pro mě osobně pěkně hnusný. Proto jsem ho zaříznul, podběh vložil do lemu blatníku zevnitř - hezky drží a není vidět. Pak jen dva vruty do spodní hrany podběhu a je vymalováno. Jsou tam, chrání před bahnem lítajícím do rožku blatníku, spáry blatníku a podběhu, nosníček od sekery... a přitom vidět nejsou. Pro mě ideální varianta. Ovšem pokud je nechceš, protože tam nepatří, brát ti to nebudu. Jen si rejpnu
, šrouby do blatníků taky nepatří
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: sob dub 28, 2012 09:46
od Vašátor
Tož žigulík je už u lakýrníka. Ten opět nestíhá, takže se nám to opět díky němu trošku protáhne. No, uvidíme jak bude rychlej, každopádně na jeho práci se vyplatí si počkat.
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: stř čer 13, 2012 22:00
od Vašátor
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: stř čer 13, 2012 22:04
od Hurikán
Tak to je masakr!
Opravdu perfektní práce.
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: čtv čer 14, 2012 11:06
od Vašátor
Díky za pochvalu
. Sám se na to nemůžu vynadívat
. Teď jsem ještě koukal na fotky ... doplním popis stříkání dutin... na fotce, kde stříkáme dutiny, tak tryska je strčena u předního blatníku, při focení NESTŘÍKÁ - je vypnuta a mlha jde až z ťuplíků pro úchyt lišty zadního lemu ... hulilo to až do kufru
. Nevýhodou je, že se pak musí umýt mastný film z oken interieru
Auto máme po dnešním dopoledni komplet nastrojené, zbývá nahodit motor, převodovku, kardan.... a fičíme
. Motor by měl s Geerem dorazit v pátek dopo.
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: čtv čer 14, 2012 14:15
od radek mb
Moc pěkná práce, nejlepší je vždy projet si komplet celou fotogalerii, potom člověk vidí, jak se to postupně přeměňuje ze šrotu na auto. Prostě paráda.
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: čtv čer 14, 2012 16:09
od Kopr
Moc hezké ,akorát málo fotek
jste kluci ušatí machři
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: čtv čer 14, 2012 16:28
od dvk
Parádní práce ! A hned se zeptám: přemýšleli jste o odstrojení celé kastle a pískování ? Ano - ne - proč - co bylo kritériem ? Ptám se, protože mě něco podobného čeká na jiném autě a pořád si hraju s myšlenkou radši to udělat zgruntu. A taky se bojím, jestli když se to takhle opraví lokálně, jestli za 3 roky nevyleze rez někde jinde kde se nešahalo ... ale nevím ...
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: čtv čer 14, 2012 16:46
od Kopr
Já jsem opravoval lokálně ,a to co jsem neojebal tak zatím nevylezlo
to co jsem ojebal vylezlo až po pěti letech
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: čtv čer 14, 2012 17:19
od Vašátor
Zadání znělo jasně: opravit přední část vozu a prahy. Zbytek si Sid nepřál. Osobně bych se do opravy vůbec nepouštěl nebo to udělal komplet. Ale já jsem jen placený pracovník, co si zákazník přeje s ním mohu maximálně prokonzultovat. Zákazník si přál přední část - poctivě, precizně a má ji
.
Večer snad přidám ještě nějaké fotky motorovýho prostoru a tak
Ad pískování: v případě kompletní renovace karoserii samozřejmě pískujeme - ovšem jen místa, které je pískovat potřeba. A které se pískovat dají. Ono totiž není machr jako machr .... a není cena jako cena. Nám to dělají za celkem pěknou cenu, pískují skvěle, ovšem pískovat lze pouze pevné části s výztuhou. Plech střechy, dveří, blatníky ... vznikla by z toho solidní vlna. Takže pozor! A hlavně: prvně řezat, odstrojovat a až když přijde na řadu svářečka, tak před svařováním pískovat. Nejblbější je opsíkovat karoserii, pak shodit třeba práh a pod ním halda rzi. Pokud se práh bude stejně menit, pryč s ním už před pískováním
- u Triumph GT6 se pískovala celá karoserie (krom střechy a velkých plechů bez výztuhy), byla totiž komplet rezavá a potřeboval jsem co nejvíce plechů zachránit. Repa plechy jsou z Anglie velmi drahé, levněji přišlo prohnilé části vyřezat a vyvařit. Takže se pískovalo a až pak vyvařovalo.
- u Luďkovi 21011 jsme pískovali pouze motorový prostor, podběhy, část prahů a zadní misky v kufru. Zbytek nebylo potřeba, vše drželo...
- u Octavie combi zněl původní plán rovněž pískovat. Nicméně ono vlastně nakonec nic původního nezbylo (zbyla jen střecha, rámy kolem oken, motorová stěna, tunel a podlážka nad zadní nápravou), takže jsme pískovat ani nejeli.
- mno a teď máme na dílně Škodu 1000MB na komplet renovaci a tam budeme rovněž pískovat
Re: IV. prírastok v zbierke Sida a doktora- 2106 II. diel
Napsal: čtv čer 14, 2012 21:01
od mayo456
veľmi pekná robota, vyzerá to skvele, lepšie to však ukáže, keď to bude komplet nastrojené a celé.