Stránka 3 z 4
Napsal: ned led 15, 2006 00:40
od Little Red Riding Hood
když ste u těch rozdělovaču.. tak jak by dopad souboj: favoritáckej rozdělovač vs lada bezkontakt...

Napsal: ned led 15, 2006 18:06
od Trevor
ako bezkontakt vs bezkontakt malo by to byt to iste +-autobus
Napsal: ned led 15, 2006 20:24
od Little Red Riding Hood
no tak proč si pracně předěláváte favo rozdělovače, když se dá (možná aj levnějc) koupit origo..

Napsal: ned led 15, 2006 21:29
od Trevor
Pretoze konecna cena vyjide aj tak lacnejsie. Origo bezkontakt som kupoval pred vianocmi za 1512sk ale samotny rozdelovac ti je na dve veci. Ked sa nechces s nicim babrat tak musis kupit este samaracky komutator(obdoba tej plechovej krabicky u favorita) a samozrejme samaracku cievku alebo favoritacku malo by to byt asi jedno. Cena toho komutatora je 790sk takze v konecnom dosledku je to dost a este ktomu to ma krepe euro konektory takze na klasicke dutinky mozes zabudnut. Dlasia vec je ze ten rozdelovac sa robi len s dlhou oskou.
viac sa otom dozvies
http://www.lada.cc/articles.phtml?rubri ... f592ff458l] ale to len za predpokladu ze vies po rusky
Napsal: pon led 16, 2006 06:48
od Marek
No a navíc my, kteří si umíme opatřit favoriťácký rozdělovač s kompletní elektronikou zadarmo, raději sáhneme k úpravě než utrácet za LADU.
P.S. Jezdím opět na klasiku, bezkontakt se mi neosvědčil.
Napsal: pon led 16, 2006 06:52
od denis
Marek píše:No a navíc my, kteří si umíme opatřit favoriťácký rozdělovač s kompletní elektronikou zadarmo, raději sáhneme k úpravě než utrácet za LADU.
P.S. Jezdím opět na klasiku, bezkontakt se mi neosvědčil.
S kamarádem jsme taky zanechali pokusů a kvůli spolehlivosti a jednoduchosti jsme přešli zpět na původní zapojení a je to v poho. Navíc si nedokážu představit, že mi u toho el. zapalování s indukčním snímačem odejde jednotka a já šlapu někam pěšky.

Napsal: pon led 16, 2006 07:41
od Majo
Marek píše:P.S. Jezdím opět na klasiku, bezkontakt se mi neosvědčil.
tak sme viaceri - u mna to bol problem odladenia pruziniek, u Teba co?
Napsal: pon led 16, 2006 15:00
od Little Red Riding Hood
aha.. tak dík za osvěžení..

Napsal: pon led 16, 2006 15:04
od Marek
Majo píše:Marek píše:P.S. Jezdím opět na klasiku, bezkontakt se mi neosvědčil.
tak sme viaceri - u mna to bol problem odladenia pruziniek, u Teba co?
U mě též. Navíc můj motor je tak extrémně citlivý na naladění grafu předstihu, že pouhé dva stupně znamenají konec. Bez odlaďovací mašiny nejsem schopen rozdělovač seřídit. Přešel jsem proto k mému upravenému rozdělovači LADA a je to!
Napsal: pon led 16, 2006 15:05
od Little Red Riding Hood
no a co je upravený na tom seriovim rozdělku??..

Napsal: pon led 16, 2006 15:07
od Marek
Little Red Riding Hood píše:no a co je upravený na tom seriovim rozdělku??..

Graf odstředivé regulace.
Napsal: pon led 16, 2006 15:08
od Little Red Riding Hood
Marek píše:Little Red Riding Hood píše:no a co je upravený na tom seriovim rozdělku??..

Graf odstředivé regulace.

naštěstí nevim co tim myslíš..

na čem se to projeví??.
Napsal: pon led 16, 2006 15:10
od Marek
Prostě jednoduše řečeno:
Motor upravený na kompresním poměru (snížená hlava), plnění (turbo) či časování (vačkový hřídel) potřebuje jinou závislost předstihu na otáčkách motoru. Proto úprava.
Napsal: pon led 16, 2006 15:11
od Little Red Riding Hood
OK... dikec..

Napsal: pon led 16, 2006 15:46
od Trevor
Marek píše:Majo píše:Marek píše:P.S. Jezdím opět na klasiku, bezkontakt se mi neosvědčil.
tak sme viaceri - u mna to bol problem odladenia pruziniek, u Teba co?
U mě též. Navíc můj motor je tak extrémně citlivý na naladění grafu předstihu, že pouhé dva stupně znamenají konec. Bez odlaďovací mašiny nejsem schopen rozdělovač seřídit. Přešel jsem proto k mému upravenému rozdělovači LADA a je to!
No ale ak som to teda spravne pochopil tak dovod preco si opustil od bezkontaktu favorita je ten ze si nevedel spavne nestavit odstredivy regular a nie koli elektronike respektive jej vlastnostiam