Stránka 3 z 4

Napsal: ned říj 29, 2006 22:57
od Pool
Co říkáte na natření koncového dílu REZISTINEM ? Vím že výfuk hnije většinou zevnitř, ale jde mi spíš o to, aby po zimně nebyl rezavej jak liška a vypadal alespoň z venku zachovale.

Napsal: ned říj 29, 2006 23:07
od Nemo
Tušim, že ten rezistin tam nevydrží dýl než pár minut jízdy. Já výfuk natírám silikonovou barvou na výfuky. Základovka je taková růžová, a navrch stříbrná. Docela to drží, a vypadá to dobře.

Napsal: ned říj 29, 2006 23:12
od Pavel04
ja to jednou delal sprejem urcenym na grily a takovy - proste zaruvzdornou barvou - asi do 450 - kdyz to das na novej tak to vydrzi, ale na starsim se to hned oloupe

Napsal: pon říj 30, 2006 07:23
od JmJ
A ja to zrovna vcera natrel kon-korem v par vrstvach a pak sem na to vystrikal zbytky vsech akrylatovych laku co sem doma nasel :-) o nejake zazracne trvanlivosti si iluze nedelam, ale vim, ze nejvice trpi zadni dil a na tom to celkem vydrzi. Ale jak jiz bylo receno za 2.5 roku to stejne prorezne zevnitr ven, tak jake pak s tim srani ;-).

Napsal: pon říj 30, 2006 10:58
od Jiri
natírat výfuk je blbost - jediné kde se to dá omluvit povrchová úprava je veteránská leštěnka. Ale stejně bych to viděl na hliníkování....

Napsal: čtv lis 23, 2006 17:54
od pavel83
Já mám výfuk homemade 3mm nerez, koupil jsem ho kdysi i s žigulem, (plynový) jak sem ho šrotoval, tak sem si výfuk nechal, vyklepal z něho bordel a znovu nasadil na svoji 2105ku. akorát svod je původní, ten vydrží tak rok a půl, (jezdím zase na plin :lol: :lol: ) v létě plánuju 2107čku tak doufám že výfuky půjdou zase prohodit :lol: :lol: :lol: těch 10ti kg nerezi už se nechci zbavit........

Napsal: čtv lis 23, 2006 20:14
od Pavel04
Pochopilk sem to dobre ze svodum davas zivotnost rok a pul? nebo jak si to myslel? Dyt svodu sou prakticky vecny. :mrgreen:

Napsal: čtv lis 23, 2006 21:16
od pavel83
Vecny jo? za 4 roky 2 zhnily a třetí upadl u příruby (vypadla ta trubka z příruby, bylo to jen přibodované tak sem to pořádně povařil a dobré) Nevím jestli je to tím že jezdím na plyn, nebo tím že sou to nějaké šmejdy (ani to pořádně nepovaří)......

Napsal: čtv lis 23, 2006 21:22
od Pavel04
jasny ze svody sou i na LPG vecny, dyt oni maj teplotu tak k tisici stupnu celsia, coz znamena ze i po zastaveni sou dost horky na to aby vsechna zbytkova voda se odparila a zkondenzovala napr v dalsich castech vyfuku.

Opacnej extrem je treti dil vyfuku, ten je relativne studenej a tam se ta voda drzi

Napsal: čtv lis 23, 2006 21:26
od JmJ
Presne tak. posledni dil, ten se pri malem kilometrovem probehu za rok da odepsat tak za 2 - 3 roky pri stani venku. prostredni dil hadam tak 5 - 6 let a prvni dil, tedy svody, tak 8 - 9 let.

Na werglu I sem mel za 90 tisic km a 18 let druhy svody a menit je nebylo treba a na werglu II sem ted ve 148 tisicich po 17 letech vymenil pravdepodovne druhe svody za treti a to proto, ze byly nejak divne prohle a cert vi, jak dlouho tam byly (za cenu snad 400Kc nebylo nad cim dumat)

Napsal: čtv lis 23, 2006 21:27
od Pavel04
aha ja svody myslim nulty dil, tedy potrubi od hlavy

Napsal: čtv lis 23, 2006 21:58
od JmJ
Pavel04 píše:aha ja svody myslim nulty dil, tedy potrubi od hlavy
mas pravdu. spravne se tak rika myslim tomu, co je primo na motoru. zblbnul jsem to ja. ale tak tenhle dil mi prijde fakt nesmrtelny :-)

Napsal: čtv lis 23, 2006 22:01
od Pavel04
otazka je co myslel svody tazatel

Napsal: čtv lis 23, 2006 22:28
od Little Red Riding Hood
já na svody kdysi o prázdninách prskl stříbřenku a zatim drží..

Napsal: pát lis 24, 2006 07:29
od pavel83
já myslel takovou tu trubku z motoru dolů jeden konec se strčí do vodorovné části výfuku a druhý se pišroubuje na motor. Snmad se bavíme o stejné věci :D :D :D