Stránka 3 z 10

Napsal: ned kvě 29, 2011 21:57
od Honza 21061
Asi proto, že chci změnit značku auta. :lol:

Napsal: ned kvě 29, 2011 23:34
od Dusan
len či je to krok správným smerom.....

Napsal: pon kvě 30, 2011 16:42
od Marťas
Možnost sednout přímo z 06 do 120ky jsem párkrát měl a je to velmi sebemrskačský a torturní zážitek.

Napsal: pon kvě 30, 2011 23:18
od MartasBrno
Tak s žiguláckým karbecem by to nemuselo být tak zlé, hlavně trefit solidní kus.

Napsal: úte kvě 31, 2011 10:59
od radek mb
Marťas píše:Možnost sednout přímo z 06 do 120ky jsem párkrát měl a je to velmi sebemrskačský a torturní zážitek.
Další výrok hodný zapsání do Zlaté Knihy hlášek zde na fóru. :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte kvě 31, 2011 13:07
od Marťas
[ Komentář přidal: Luděk Musil: út květen 31, 2011 14:30 ]
Zatím neexistuje, ale mám pocit, že je nejvyšší čas ji založit! L.
Taky mám ten pocit 8)

Napsal: úte kvě 31, 2011 13:49
od Teepee
Marťas píše:A existuje tu tahle kniha? :D

[ Komentář přidal: Luděk Musil: út květen 31, 2011 14:30 ]
Zatím neexistuje, ale mám pocit, že je nejvyšší čas ji založit! L.
Aby byl o důvod víc vymýšlet krkolomné věty... :roll:

Napsal: sob čer 04, 2011 23:21
od mayo456
embéčku by som nekupoval ani ja. snáď 110R alebo 1000 MB ale do tých by som mal problém sa zmestiť s mojími 192 cm. Podľa mňa by si mal ostať u Lady ale ak tu embéčku silou mocou chceš tak potom jedine zachovalú v A1 stave.

Napsal: ned čer 05, 2011 02:03
od Honza 21061
Trencle přece taky člověk nenosí celej život jenom jedny. :lol: Lada už byla, teď bude něco jiného. 8)

Napsal: ned čer 05, 2011 12:23
od Luky
Můj děda měl celý život škodovky, tedy až na bílou 01. Začínal na populáru, pak 1201 sedan, oktávka,stovka, 120l, bílá 01 a končil na favoritu. Nejlépe se mu prý jezdilo s žígem, pak tvrdí že po oktávce už to stálo za ho...o. Jel jsem párkrát ve 120 a pak jsem byl vskutku šťasten, když jsem přelezl do Karosy B732, ale proti gustu žádný dišputát :roll:

Napsal: ned čer 05, 2011 14:14
od MartasBrno
My se jako děcka vozily ve 120 jednoho strejdy a v 2101 druhého strejdy. Ta 120 vypadala moderněji, ale výsledkem pobytu na zadním sedadle byly zalehnuté uši a roztřepané hlavy. V žigulu bylo měkko, tichounko a zkrátka dobře, ikdyž to už byl stařík.

Napsal: ned čer 05, 2011 17:34
od Petr HC
Luky píše:Můj děda měl celý život škodovky, tedy až na bílou 01. Začínal na populáru, pak 1201 sedan, oktávka,stovka, 120l, bílá 01 a končil na favoritu. Nejlépe se mu prý jezdilo s žígem, pak tvrdí že po oktávce už to stálo za ho...o...
Je zajímavou skutečností, že oba vozy, jak Žigul, tak Oktávka měly na svou dobu mimořádně povedené motory, které se s malými obměnami vyráběly několik desítek let. U Škodovek to začalo motorem Š-Popular OHV 1100 ccm v roce 1938 a skončilo v r. 1999, tedy po 61 letech motorem Š 1203 TAZ 1500 ccm (a to nepočítám "kusovku", kterou vyrábí fa Ocelot Žacléř ještě dnes) . U Žigula od r. 1970 dodnes - tedy 41let (zatím).

Napsal: ned čer 05, 2011 22:06
od zelvotron
No co se týká interiéru, tak Š 120 je o generaci dál než jakákoliv krabice :-P

Napsal: ned čer 05, 2011 22:33
od Honza 21061
To bych tak úplně neřekl. Design a zapasování přístrojového štítu a vůbec celé palubovky je u 105-130 naprosto příšerný a odpovídá zhruba pracovnímu účelovému stroji, než osobnímu autu. :lol: Trochu to napravila elegantnější palubovka verzí GL(S). Ještě to šlo, dokud byly budíky olemované chromem.
Dvojrychlostní stěrače - plus pro škodovku. Cyklovač stěračů jen u verzí GL - mínus pro škodovku. Žigul ho má v základu, byť jednostupňpový, narozdíl od třístupňového u Š.
Ovládání topení a větrání - modernější u Škodovky, účelnější u Žigula.
Pedály - od verzí s "horním plynem" jednoznačně bod pro Žigula.
Vnitřní výbava - nepočítám chuděru 105 S, ale tam mi přijde docela nastejno, verze GL mají černé plastové lišty i pod okny, stejně jako 1500, 1600.
Osvětlení kufru a motorového prostoru - lepší Wartburg, horší Žigul, Škodovka žádné.
Verze GL v kufru koberec.
Bezpečnostní pásy, vyhřívání skla... - Škodovka vede, samonavíječky daleko dřív než Žigul, vyhřívané sklo u verzí LS, GL(S) už od konce 1979, Žigul ani u 1500 a 1600 do doby, než to bylo v zákoně (1986).
Seřizování předních sedadel - lehce lepší u Žigula, lze rychle sklopit do lůžkové úpravy. Vzadu loketní opěrka u 1500, 1600. Škodovka nikoliv.
Hluk- Škodovku nutno hodně upravit, verze GL je na tom lépe už z fabriky. Žigul protihlukově na dobré úrovni hlavně 1500 a 1600.
Převody, nápravy, jízdní vlastnosti - hlavně verze GL(S) od modelu 1984 a modely s hřebenovým řízením, 130 s čtyřpístkovými brzdami - výrazný náskok proti Žigulu.

Zapalovač, reostat osvětlení přístrojů, hodiny, kontakty vnitřního osvětlení u zadních dveří - to chybí i u "exkluzivních" GLS.

Napsal: ned čer 05, 2011 23:20
od zelvotron
No rozebral jsi to detailně, ale když do toho člověk sedne - žigul ohromnej volant s tenkým věncem, trojice subtilních páček pod volantem, "kolmý" sklo, to je tak úroveň š 100(mmch dvourychlostní stěrače a třístupňovej cyklovač v základu nejlevnějších verzí spolu s reostatem palubky :lol: ) , nakonec, ta žigulí kastle je zhruba tak stejně stará.