
Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Moderátor: Moderátoři
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Taky mám ten pocit[ Komentář přidal: Luděk Musil: út květen 31, 2011 14:30 ]
Zatím neexistuje, ale mám pocit, že je nejvyšší čas ji založit! L.

Naposledy upravil(a) Marťas dne úte kvě 31, 2011 14:30, celkem upraveno 1 x.
embéčku by som nekupoval ani ja. snáď 110R alebo 1000 MB ale do tých by som mal problém sa zmestiť s mojími 192 cm. Podľa mňa by si mal ostať u Lady ale ak tu embéčku silou mocou chceš tak potom jedine zachovalú v A1 stave.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Můj děda měl celý život škodovky, tedy až na bílou 01. Začínal na populáru, pak 1201 sedan, oktávka,stovka, 120l, bílá 01 a končil na favoritu. Nejlépe se mu prý jezdilo s žígem, pak tvrdí že po oktávce už to stálo za ho...o. Jel jsem párkrát ve 120 a pak jsem byl vskutku šťasten, když jsem přelezl do Karosy B732, ale proti gustu žádný dišputát 

VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Je zajímavou skutečností, že oba vozy, jak Žigul, tak Oktávka měly na svou dobu mimořádně povedené motory, které se s malými obměnami vyráběly několik desítek let. U Škodovek to začalo motorem Š-Popular OHV 1100 ccm v roce 1938 a skončilo v r. 1999, tedy po 61 letech motorem Š 1203 TAZ 1500 ccm (a to nepočítám "kusovku", kterou vyrábí fa Ocelot Žacléř ještě dnes) . U Žigula od r. 1970 dodnes - tedy 41let (zatím).Luky píše:Můj děda měl celý život škodovky, tedy až na bílou 01. Začínal na populáru, pak 1201 sedan, oktávka,stovka, 120l, bílá 01 a končil na favoritu. Nejlépe se mu prý jezdilo s žígem, pak tvrdí že po oktávce už to stálo za ho...o...
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To bych tak úplně neřekl. Design a zapasování přístrojového štítu a vůbec celé palubovky je u 105-130 naprosto příšerný a odpovídá zhruba pracovnímu účelovému stroji, než osobnímu autu.
Trochu to napravila elegantnější palubovka verzí GL(S). Ještě to šlo, dokud byly budíky olemované chromem.
Dvojrychlostní stěrače - plus pro škodovku. Cyklovač stěračů jen u verzí GL - mínus pro škodovku. Žigul ho má v základu, byť jednostupňpový, narozdíl od třístupňového u Š.
Ovládání topení a větrání - modernější u Škodovky, účelnější u Žigula.
Pedály - od verzí s "horním plynem" jednoznačně bod pro Žigula.
Vnitřní výbava - nepočítám chuděru 105 S, ale tam mi přijde docela nastejno, verze GL mají černé plastové lišty i pod okny, stejně jako 1500, 1600.
Osvětlení kufru a motorového prostoru - lepší Wartburg, horší Žigul, Škodovka žádné.
Verze GL v kufru koberec.
Bezpečnostní pásy, vyhřívání skla... - Škodovka vede, samonavíječky daleko dřív než Žigul, vyhřívané sklo u verzí LS, GL(S) už od konce 1979, Žigul ani u 1500 a 1600 do doby, než to bylo v zákoně (1986).
Seřizování předních sedadel - lehce lepší u Žigula, lze rychle sklopit do lůžkové úpravy. Vzadu loketní opěrka u 1500, 1600. Škodovka nikoliv.
Hluk- Škodovku nutno hodně upravit, verze GL je na tom lépe už z fabriky. Žigul protihlukově na dobré úrovni hlavně 1500 a 1600.
Převody, nápravy, jízdní vlastnosti - hlavně verze GL(S) od modelu 1984 a modely s hřebenovým řízením, 130 s čtyřpístkovými brzdami - výrazný náskok proti Žigulu.
Zapalovač, reostat osvětlení přístrojů, hodiny, kontakty vnitřního osvětlení u zadních dveří - to chybí i u "exkluzivních" GLS.

Dvojrychlostní stěrače - plus pro škodovku. Cyklovač stěračů jen u verzí GL - mínus pro škodovku. Žigul ho má v základu, byť jednostupňpový, narozdíl od třístupňového u Š.
Ovládání topení a větrání - modernější u Škodovky, účelnější u Žigula.
Pedály - od verzí s "horním plynem" jednoznačně bod pro Žigula.
Vnitřní výbava - nepočítám chuděru 105 S, ale tam mi přijde docela nastejno, verze GL mají černé plastové lišty i pod okny, stejně jako 1500, 1600.
Osvětlení kufru a motorového prostoru - lepší Wartburg, horší Žigul, Škodovka žádné.
Verze GL v kufru koberec.
Bezpečnostní pásy, vyhřívání skla... - Škodovka vede, samonavíječky daleko dřív než Žigul, vyhřívané sklo u verzí LS, GL(S) už od konce 1979, Žigul ani u 1500 a 1600 do doby, než to bylo v zákoně (1986).
Seřizování předních sedadel - lehce lepší u Žigula, lze rychle sklopit do lůžkové úpravy. Vzadu loketní opěrka u 1500, 1600. Škodovka nikoliv.
Hluk- Škodovku nutno hodně upravit, verze GL je na tom lépe už z fabriky. Žigul protihlukově na dobré úrovni hlavně 1500 a 1600.
Převody, nápravy, jízdní vlastnosti - hlavně verze GL(S) od modelu 1984 a modely s hřebenovým řízením, 130 s čtyřpístkovými brzdami - výrazný náskok proti Žigulu.
Zapalovač, reostat osvětlení přístrojů, hodiny, kontakty vnitřního osvětlení u zadních dveří - to chybí i u "exkluzivních" GLS.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
No rozebral jsi to detailně, ale když do toho člověk sedne - žigul ohromnej volant s tenkým věncem, trojice subtilních páček pod volantem, "kolmý" sklo, to je tak úroveň š 100(mmch dvourychlostní stěrače a třístupňovej cyklovač v základu nejlevnějších verzí spolu s reostatem palubky
) , nakonec, ta žigulí kastle je zhruba tak stejně stará.

21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.