Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Asi proto, že chci změnit značku auta. :lol:
Honza
Osa Praha - Brno
Dusan
Příspěvky: 3973
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

len či je to krok správným smerom.....
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3467
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Možnost sednout přímo z 06 do 120ky jsem párkrát měl a je to velmi sebemrskačský a torturní zážitek.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak s žiguláckým karbecem by to nemuselo být tak zlé, hlavně trefit solidní kus.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5193
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Marťas píše:Možnost sednout přímo z 06 do 120ky jsem párkrát měl a je to velmi sebemrskačský a torturní zážitek.
Další výrok hodný zapsání do Zlaté Knihy hlášek zde na fóru. :lol: :lol: :lol:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3467
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

[ Komentář přidal: Luděk Musil: út květen 31, 2011 14:30 ]
Zatím neexistuje, ale mám pocit, že je nejvyšší čas ji založit! L.
Taky mám ten pocit 8)
Naposledy upravil(a) Marťas dne úte kvě 31, 2011 14:30, celkem upraveno 1 x.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4341
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Marťas píše:A existuje tu tahle kniha? :D

[ Komentář přidal: Luděk Musil: út květen 31, 2011 14:30 ]
Zatím neexistuje, ale mám pocit, že je nejvyšší čas ji založit! L.
Aby byl o důvod víc vymýšlet krkolomné věty... :roll:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

embéčku by som nekupoval ani ja. snáď 110R alebo 1000 MB ale do tých by som mal problém sa zmestiť s mojími 192 cm. Podľa mňa by si mal ostať u Lady ale ak tu embéčku silou mocou chceš tak potom jedine zachovalú v A1 stave.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Trencle přece taky člověk nenosí celej život jenom jedny. :lol: Lada už byla, teď bude něco jiného. 8)
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Luky
Příspěvky: 1998
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Příspěvek od Luky »

Můj děda měl celý život škodovky, tedy až na bílou 01. Začínal na populáru, pak 1201 sedan, oktávka,stovka, 120l, bílá 01 a končil na favoritu. Nejlépe se mu prý jezdilo s žígem, pak tvrdí že po oktávce už to stálo za ho...o. Jel jsem párkrát ve 120 a pak jsem byl vskutku šťasten, když jsem přelezl do Karosy B732, ale proti gustu žádný dišputát :roll:
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

My se jako děcka vozily ve 120 jednoho strejdy a v 2101 druhého strejdy. Ta 120 vypadala moderněji, ale výsledkem pobytu na zadním sedadle byly zalehnuté uši a roztřepané hlavy. V žigulu bylo měkko, tichounko a zkrátka dobře, ikdyž to už byl stařík.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Petr HC

Příspěvek od Petr HC »

Luky píše:Můj děda měl celý život škodovky, tedy až na bílou 01. Začínal na populáru, pak 1201 sedan, oktávka,stovka, 120l, bílá 01 a končil na favoritu. Nejlépe se mu prý jezdilo s žígem, pak tvrdí že po oktávce už to stálo za ho...o...
Je zajímavou skutečností, že oba vozy, jak Žigul, tak Oktávka měly na svou dobu mimořádně povedené motory, které se s malými obměnami vyráběly několik desítek let. U Škodovek to začalo motorem Š-Popular OHV 1100 ccm v roce 1938 a skončilo v r. 1999, tedy po 61 letech motorem Š 1203 TAZ 1500 ccm (a to nepočítám "kusovku", kterou vyrábí fa Ocelot Žacléř ještě dnes) . U Žigula od r. 1970 dodnes - tedy 41let (zatím).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6284
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No co se týká interiéru, tak Š 120 je o generaci dál než jakákoliv krabice :-P
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

To bych tak úplně neřekl. Design a zapasování přístrojového štítu a vůbec celé palubovky je u 105-130 naprosto příšerný a odpovídá zhruba pracovnímu účelovému stroji, než osobnímu autu. :lol: Trochu to napravila elegantnější palubovka verzí GL(S). Ještě to šlo, dokud byly budíky olemované chromem.
Dvojrychlostní stěrače - plus pro škodovku. Cyklovač stěračů jen u verzí GL - mínus pro škodovku. Žigul ho má v základu, byť jednostupňpový, narozdíl od třístupňového u Š.
Ovládání topení a větrání - modernější u Škodovky, účelnější u Žigula.
Pedály - od verzí s "horním plynem" jednoznačně bod pro Žigula.
Vnitřní výbava - nepočítám chuděru 105 S, ale tam mi přijde docela nastejno, verze GL mají černé plastové lišty i pod okny, stejně jako 1500, 1600.
Osvětlení kufru a motorového prostoru - lepší Wartburg, horší Žigul, Škodovka žádné.
Verze GL v kufru koberec.
Bezpečnostní pásy, vyhřívání skla... - Škodovka vede, samonavíječky daleko dřív než Žigul, vyhřívané sklo u verzí LS, GL(S) už od konce 1979, Žigul ani u 1500 a 1600 do doby, než to bylo v zákoně (1986).
Seřizování předních sedadel - lehce lepší u Žigula, lze rychle sklopit do lůžkové úpravy. Vzadu loketní opěrka u 1500, 1600. Škodovka nikoliv.
Hluk- Škodovku nutno hodně upravit, verze GL je na tom lépe už z fabriky. Žigul protihlukově na dobré úrovni hlavně 1500 a 1600.
Převody, nápravy, jízdní vlastnosti - hlavně verze GL(S) od modelu 1984 a modely s hřebenovým řízením, 130 s čtyřpístkovými brzdami - výrazný náskok proti Žigulu.

Zapalovač, reostat osvětlení přístrojů, hodiny, kontakty vnitřního osvětlení u zadních dveří - to chybí i u "exkluzivních" GLS.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6284
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No rozebral jsi to detailně, ale když do toho člověk sedne - žigul ohromnej volant s tenkým věncem, trojice subtilních páček pod volantem, "kolmý" sklo, to je tak úroveň š 100(mmch dvourychlostní stěrače a třístupňovej cyklovač v základu nejlevnějších verzí spolu s reostatem palubky :lol: ) , nakonec, ta žigulí kastle je zhruba tak stejně stará.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“