Stránka 3 z 16
Napsal: pát kvě 06, 2011 15:06
od dvk
Jo a ono to dělá jen při dobržďování ? Při dojíždění na neutrál to nedělá ?
Napsal: pát kvě 06, 2011 15:41
od Luky
dvk, Přesně tak, pouze při dobržďování.
Napsal: pát kvě 06, 2011 15:43
od dvk
Motorem nebo brzdama ?
Napsal: pát kvě 06, 2011 15:46
od Luky
Brzdama. Motorem brzdim jen v zimě, když si to situace žádá.
EDIT: Přidáno pár provozních fotek ze dneška. Je tam jedna speciální pro Laďušu
http://dean2107.rajce.idnes.cz/FOTO_Provozni/
EDIT2: Dvě fotky nejdou zobrazit a nejdou ani smazat, tak se s tim nějak poperte. Tyhle moderní technologie jsou na mě příliš. Já tak maximálně žigula, nebo rumpál.
Napsal: pát kvě 06, 2011 19:52
od Jakub Metelka
Luky, je to krasavec
.
Nemůžou být třeba špatné pakny a nebo bubny postižené značnou vnitřní korozí ,kterou způsobilo delší stání
.
Kdyby byly bubny křivé ,tak by si to cítil okamžitě jak šlápneš na brzdový pedál.Tedy aspoň si to myslím
Napsal: pát kvě 06, 2011 21:10
od Hurikán
Luky píše:Při dobržďování se mezi cca 30 a 10 km/h rozdrnčí celé auto a ozývá se hluboký drnčivý zvuk. Přijde mi, že to vychází od zadu. Nemáte s tím někdo zkušenosti, popřípadě nápady, čím by to mohlo být?
Podle mě to bude mokrým obložením. Sundej bubny a podívej se, jestli neslzí prasátka.
Ještě by to mohlo být materiálovým nesouladem, nebo obecně materiálem paken. Já měl na jednom autě podobný problém. Při dobržďování to přesně takhle zavibrovalo. Ale jen za silného deště. Po několikerém zabrždění, až se všechno prohřálo a vyschlo, problém vždy zmizel. Na nic konkrétního jsem nepřišel, tak jsem to přestal řešit.
Napsal: sob kvě 07, 2011 00:11
od Kewint
Přesně jak říká Hurikán , toto mi dělalo na starých brzdách , když zapršelo .
Napsal: sob kvě 07, 2011 17:07
od Laďuša
No jo, ale první příspěvek je ze středy a od středy nepadla ani kapka.
Napsal: sob kvě 07, 2011 20:55
od mayo456
a si si úplne istý že to ide zozadu? ak áno tak potom daj dolu bubny len opatrne s tými dvoma šrúbkami čo ju držia lebo sú mäkké a rady sa lámu a prezri brzdy. ak by to bolo len valčekmi tak je šecko mokré od brzdovky ale auto by brzdilo. jedine možno že by ostávali vysieť ale to by permanentne pribrzďovalo celé auto. možno ložiská by mohli byť zlé osadené alebo niečo podobné.
Napsal: sob kvě 07, 2011 21:08
od MartasBrno
Hmm, tak mohlo to žít svým životem jestli to dlouho stálo a teď když se vyjede se nesoulad projeví. Kolik to má od koupě najeto?
Napsal: ned kvě 08, 2011 00:17
od Luky
Od koupě to má právě dnes 500 km. Je možné, že se to nějak samo vyřešilo
. Na bubny jsem zatím nekoukal, a už to téměř přestalo, tzn. udělá to jen třeba jednou z deseti brzdění.
Napsal: úte kvě 10, 2011 13:16
od Luky
Mám takový nepříjemný pocit, že jezdím s neplatným OTP, mrkněte na foto
http://dean2107.rajce.idnes.cz/OTP/#Snimek_011.jpg
Je to platný
Napsal: úte kvě 10, 2011 13:35
od Luděk Musil
Řekl bych, že už rok ne (tedy rok neplatné) ... co říkají nálepky na značce?
Napsal: úte kvě 10, 2011 13:48
od Luky
To je právě to, na značce není ta průhledná nálepka
. Technickou to má, ty razítka o technický jsou dokonce ze všech stran tohodle techničáku, ale to, že tam technicí ty razítka dali, ještě neznamená, že platí, že. Marťas říkal, že má pocit, že už léta neplatí. Volal jsem na nějaký inspektorát, kde jsem jim techničák popsal a dostalo se mi odpovědi, že bych ho tam musel přinést aby mi to řekli jistě
Napsal: úte kvě 10, 2011 14:08
od Luděk Musil
Luky píše:na značce není ta průhledná nálepka
Na průhlednou nálepku jsem se neptal (doklad o absolvované evidenční kontrole).
Měl jsem na mysli zelenou (emisní) a červenou (STK) nálepku. Jaký je na nich "procvaklý" rok a měsíc? L.