Stránka 3 z 3

Re: servis a garancni prohlidka niva

Napsal: pon dub 15, 2013 07:11
od Raduz
A to se nedá nějak překlemovat - odpojit?

Re: servis a garancni prohlidka niva

Napsal: pon dub 15, 2013 08:02
od Cory
Urcite tam bude nieco na sposob odpojovania kostry relé startéra...Takze premerat a prepojit. Len ktovie ci to hned nevypina aj čerpadlo, vstreky a zapalovanie.

Edit: http://www.autoprospect.ru/vaz/2170-pri ... s/2527.jpg
Takže podľa schémy RJ neriadi relé štartéra a tým pádom len štartér. Relé č.14, resp relé zapaľovania, je napojené na trvalé + cez poistku č.3 (30A) a kostra používaná na spínanie ide z RJ (na relé kontakt č.85). To znamená, že pri dlhom štartovaní proste RJ toto relé vypne a tým pádom vypne "sama seba", takže nejde ani iskra, ani čerpadlo, ani vstreky. Dalo by sa to premostiť, ale potom by relé č.14 nemohlo byť napojené na trvalé +. U starších tyov je to robené tak isto, len s tým rozdielom, že RJ tú kostru pri dlhom štartovaní nevypína. Alebo spraviť premostenie pridaním dalsieho relé, ktoré by počas štartovania sýtilo relé č.14 kostrou aj po odpojení od RJ. :rolleyes:

Re: servis a garancni prohlidka niva

Napsal: pon dub 15, 2013 10:16
od Raduz
tak to jsem hned klidnější když to jde upravit :rolleyes:

Re: servis a garancni prohlidka niva

Napsal: úte dub 16, 2013 04:56
od jiri.k
ale je to nastavene asi na 20 vterin startovani.. ze by za tu dobu nechytnul motor? mozna v zime..

Re: servis a garancni prohlidka niva

Napsal: úte dub 16, 2013 15:07
od Majo
su dva rozne sposoby zapojenia, jedno je zavisle na case, to mali tusim uz starsie nivy(tusim aj niektore spi, nie som si isty) a novsie uz snimaju chod motora(neskumal som ci v zavislosti od otacok, napatia alebo coho), ale proste vypnu aj po par sekundach, ked uz motor akoze naskoci. Obcas sa vsak stane, ze to vypne na hranici naskocenia, teda to zdochne. A z nepochopitelnych pricin to potom obcas nechce naskocit ani za svet. Najma u Priory