Stránka 3 z 25
Re: Wergl III
Napsal: pát pro 02, 2011 07:19
od radek mb
Jen bych si dovolil malou poznámku. Zvlněné kotouče jsou docela problém, dával jsem nové a za půl roku to bylo to samé, nechal jsem je srovnat a po měsíci to zas hází při brždění do volantu. Přičítám to jejich nekvalitě a také tomu, že standardně špatně brzdí zadek a tudíž veškerá brzdná síla zůstává na předku.
Re: Wergl III
Napsal: pát pro 02, 2011 08:56
od dvk
Hmm, u mě to samé, před rokem jsem dával nové kotouče a cca po půl roce při dobržďování "houpou". Jak to tak ale čtu, tak asi nemá cenu s tím něco dělat, určitě to nehodlám rozebírat co půl roku
Na jaře mě čeká technická, tak jsem zvědav, co na to řeknou. Při silnějším brždění se to neprojevuje, jenom při lehkém dobržďování.
Re: Wergl III
Napsal: pát pro 02, 2011 12:45
od JmJ
radek mb píše:Jen bych si dovolil malou poznámku. Zvlněné kotouče jsou docela problém, dával jsem nové a za půl roku to bylo to samé, nechal jsem je srovnat a po měsíci to zas hází při brždění do volantu. Přičítám to jejich nekvalitě a také tomu, že standardně špatně brzdí zadek a tudíž veškerá brzdná síla zůstává na předku.
ja jsem koupil kotouce TRW a zatim docela ok. (po cca 8000 km)
premyslim: nemas zvedly zadek pomoci kostek? kdyz se totiz zadek zvedne, tak to musi mit zakonite vliv i na omezovac, takze zadek vlastne bude vzdy brzdit mene, nez zamyslel vyrobce. pokud se tedy omezovac neupravi. tot teorie. to same plati i pro krabice.
Re: Wergl III
Napsal: pát pro 02, 2011 20:41
od FOMA
Já jen tolik: mám zvednutý zadek a kotouče vyměněny cca 40 tis.km a zatím se nevlní.Značku ovšem nevím(údajně Fenox
)- měnil je předchozí majitel cca v 70 000. že házely při jízdě- ne při brzdění.., ale to bylo nevyváženými koly
.
Re: Wergl III
Napsal: sob pro 03, 2011 08:51
od zelvotron
FOMA píše:No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější
vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,.
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům
Re: Wergl III
Napsal: sob pro 03, 2011 09:09
od radek mb
JmJ píše:
premyslim: nemas zvedly zadek pomoci kostek? kdyz se totiz zadek zvedne, tak to musi mit zakonite vliv i na omezovac, takze zadek vlastne bude vzdy brzdit mene, nez zamyslel vyrobce. pokud se tedy omezovac neupravi. tot teorie. to same plati i pro krabice.
Kostky tam mám, ale v mém případě to vliv nemá, sázím na zadní prasátka. Slušně to brzdilo asi 14 dní, co jsem tam dával nové, pak brzdná síla mizela v dáli. Já to přece nemůžu každých 14 dní rozdělávat. Ale ty zvlněné kotouče mě štvou, při každém brždění to nechutně rampluje do volantu. Brzdy považuji za největší slabinu mé desítky.
Re: Wergl III
Napsal: sob pro 03, 2011 09:28
od JmJ
zelvotron píše:FOMA píše:No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější
vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,.
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům
he? o cem to k sakru mluvis?
ja sem vytahl kabely, vysrouboval svicku, hodil svicku do diry, nasadil kabel. nic vic z tama na me nevypadlo
Re: Wergl III
Napsal: sob pro 03, 2011 09:46
od Petr HC
radek mb píše:...ty zvlněné kotouče mě štvou, při každém brždění to nechutně rampluje do volantu. Brzdy považuji za největší slabinu mé desítky.
Nemusí to být jenom zvlněním. Chce to před každým delším odstavením vozu (zejména v zimě) vysušit destičky a kotouče bržděním. Jinak vrstvička vody (zejména slané),která se udrží mezi destičkou a kotoučem to zde pěkně "vyžere". Od doby co to praktikuji to do volantu nekope.
Re: Wergl III
Napsal: sob pro 03, 2011 13:15
od zelvotron
JmJ píše:
he? o cem to k sakru mluvis?
ja sem vytahl kabely, vysrouboval svicku, hodil svicku do diry, nasadil kabel. nic vic z tama na me nevypadlo
Tady to mají dobře vidět, myslím ty červený o-kroužky, novější 16v už nemají ty trubky, ale je to celý odlitý v tom mezikusu k dělící rovině s hlavou a při montáži se tam prdne silikon. Mělo bys to dát poznat tak, že když se vyndá fajfka tak u toho novějšího provedení tam bude dělící rovina ze který bude čouhat silikon.
Re: Wergl III
Napsal: sob pro 03, 2011 20:28
od Chester
zelvotron píše:
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům
Nevíš od kerého roku dělali změnu v konstrukci?? V minulý jsme měli ještě gumičky a trubičky plný oleje. U týhle nevím, každopádně v trubičkách není po oleji ani stopa, ale neviděl jsem tam ani silikon .
Re: Wergl III
Napsal: ned pro 04, 2011 09:41
od mirozv
zelvotron píše:
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.
Som to riešil opatrným poprihýbaním tých trubiek, aby sa hadičky nedotýkali.
Re: Wergl III
Napsal: stř pro 07, 2011 21:05
od zelvotron
Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
Re: Wergl III
Napsal: stř pro 07, 2011 22:00
od FOMA
zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
Ne mně a myslím, že i JmJ to sedlo jak pr..l na hrnec.Nemáš jiný typ zapal bloku?
Re: Wergl III
Napsal: stř pro 07, 2011 22:15
od Chester
zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Aha, no tak to u tý starý asi propouštěl i ten silikon. On byl celkově motor jak olejnička, netěsnilo víko. Tenhle víkend budu vyndavat motor ze zbytku auta, tak ho schválně ze zvědavosti schodim.
Re: Wergl III
Napsal: čtv pro 08, 2011 10:17
od JmJ
zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
jaky to byl typ kabelu? (Cekal bych ,ze se lisi jen "dratem") My s fomou meli modre, dekl sem na to proste hodil a pritahl decentne co to slo. Leva spodni matka mi treba uz od zacatku drzi jen na 2 zavity...
ted me napado - mas to na bloku poradne nasazene? protoze ja jsem musel na dvou vyvodech trochu ramplovat, nez si to sedlo pekne az na doraz.