Wergl III
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wergl III
Jen bych si dovolil malou poznámku. Zvlněné kotouče jsou docela problém, dával jsem nové a za půl roku to bylo to samé, nechal jsem je srovnat a po měsíci to zas hází při brždění do volantu. Přičítám to jejich nekvalitě a také tomu, že standardně špatně brzdí zadek a tudíž veškerá brzdná síla zůstává na předku.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Wergl III
Hmm, u mě to samé, před rokem jsem dával nové kotouče a cca po půl roce při dobržďování "houpou". Jak to tak ale čtu, tak asi nemá cenu s tím něco dělat, určitě to nehodlám rozebírat co půl roku Na jaře mě čeká technická, tak jsem zvědav, co na to řeknou. Při silnějším brždění se to neprojevuje, jenom při lehkém dobržďování.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Wergl III
ja jsem koupil kotouce TRW a zatim docela ok. (po cca 8000 km)radek mb píše:Jen bych si dovolil malou poznámku. Zvlněné kotouče jsou docela problém, dával jsem nové a za půl roku to bylo to samé, nechal jsem je srovnat a po měsíci to zas hází při brždění do volantu. Přičítám to jejich nekvalitě a také tomu, že standardně špatně brzdí zadek a tudíž veškerá brzdná síla zůstává na předku.
premyslim: nemas zvedly zadek pomoci kostek? kdyz se totiz zadek zvedne, tak to musi mit zakonite vliv i na omezovac, takze zadek vlastne bude vzdy brzdit mene, nez zamyslel vyrobce. pokud se tedy omezovac neupravi. tot teorie. to same plati i pro krabice.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Wergl III
Já jen tolik: mám zvednutý zadek a kotouče vyměněny cca 40 tis.km a zatím se nevlní.Značku ovšem nevím(údajně Fenox )- měnil je předchozí majitel cca v 70 000. že házely při jízdě- ne při brzdění.., ale to bylo nevyváženými koly .
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Wergl III
FOMA píše:No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,.
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wergl III
Kostky tam mám, ale v mém případě to vliv nemá, sázím na zadní prasátka. Slušně to brzdilo asi 14 dní, co jsem tam dával nové, pak brzdná síla mizela v dáli. Já to přece nemůžu každých 14 dní rozdělávat. Ale ty zvlněné kotouče mě štvou, při každém brždění to nechutně rampluje do volantu. Brzdy považuji za největší slabinu mé desítky.JmJ píše:
premyslim: nemas zvedly zadek pomoci kostek? kdyz se totiz zadek zvedne, tak to musi mit zakonite vliv i na omezovac, takze zadek vlastne bude vzdy brzdit mene, nez zamyslel vyrobce. pokud se tedy omezovac neupravi. tot teorie. to same plati i pro krabice.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Wergl III
he? o cem to k sakru mluvis? ja sem vytahl kabely, vysrouboval svicku, hodil svicku do diry, nasadil kabel. nic vic z tama na me nevypadlozelvotron píše:FOMA píše:No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,.
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Wergl III
Nemusí to být jenom zvlněním. Chce to před každým delším odstavením vozu (zejména v zimě) vysušit destičky a kotouče bržděním. Jinak vrstvička vody (zejména slané),která se udrží mezi destičkou a kotoučem to zde pěkně "vyžere". Od doby co to praktikuji to do volantu nekope.radek mb píše:...ty zvlněné kotouče mě štvou, při každém brždění to nechutně rampluje do volantu. Brzdy považuji za největší slabinu mé desítky.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Wergl III
Tady to mají dobře vidět, myslím ty červený o-kroužky, novější 16v už nemají ty trubky, ale je to celý odlitý v tom mezikusu k dělící rovině s hlavou a při montáži se tam prdne silikon. Mělo bys to dát poznat tak, že když se vyndá fajfka tak u toho novějšího provedení tam bude dělící rovina ze který bude čouhat silikon.JmJ píše: he? o cem to k sakru mluvis? ja sem vytahl kabely, vysrouboval svicku, hodil svicku do diry, nasadil kabel. nic vic z tama na me nevypadlo
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Wergl III
Nevíš od kerého roku dělali změnu v konstrukci?? V minulý jsme měli ještě gumičky a trubičky plný oleje. U týhle nevím, každopádně v trubičkách není po oleji ani stopa, ale neviděl jsem tam ani silikon .zelvotron píše:
Hele nechctěl by někdo z vás (Foma, JmJ, možná ještě Chester) se starším šestnáctiventilem do foroty těsnění trubiček zapalovacích svíček, je to 8 velkých O kroužků, koupil jsem to, ale pak jsem zjistil že už mám novější verzi, kde ty trubičky už nejsou a vše se těsní silikonem, tak je mi to k prdu, nechal bych to za poštovný, pc byla něco ke dvoum stům
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wergl III
zelvotron píše:
Jo to je klasika, jinak se ještě prodírají palivový hadičky co spojují lištu vstřiků s kastlí (nad převodovkou), jsou křížem přes sebe.
Som to riešil opatrným poprihýbaním tých trubiek, aby sa hadičky nedotýkali.
Re: Wergl III
Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Wergl III
zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
Ne mně a myslím, že i JmJ to sedlo jak pr..l na hrnec.Nemáš jiný typ zapal bloku?
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Wergl III
Aha, no tak to u tý starý asi propouštěl i ten silikon. On byl celkově motor jak olejnička, netěsnilo víko. Tenhle víkend budu vyndavat motor ze zbytku auta, tak ho schválně ze zvědavosti schodim.zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Re: Wergl III
jaky to byl typ kabelu? (Cekal bych ,ze se lisi jen "dratem") My s fomou meli modre, dekl sem na to proste hodil a pritahl decentne co to slo. Leva spodni matka mi treba uz od zacatku drzi jen na 2 zavity...zelvotron píše:Chester: Podle katalogu byly ty trubičky do 05/2002, já mám auto koupený právě v květnu 2002 a už trubičky nemá, ale nevím jestli to nebylo upgradovaný na novější verzi Mělníkem, každopádně tvoje povozy by už měli být určitě bez trubek.
Ještě dotaz, dal sem nový zapalovací kabely z Tesly, ale fajfky na zapalovacím bloku jsou vyšší než u originálních a překáží tomu plastovýmu krytu, kterej kvůli tomu úplně nedolejhá, setkali ste se s tim taky?
ted me napado - mas to na bloku poradne nasazene? protoze ja jsem musel na dvou vyvodech trochu ramplovat, nez si to sedlo pekne az na doraz.
VAZ 2104 1.3 1989