Stránka 3 z 30

Napsal: pon čer 13, 2011 20:15
od Crocodile
někdy se rád stavim. Napiš adresu (sz) a jak bude čas a benzín tak klidně přijedu. Možná by to šlo o nejbližším víkendu. Ještě bych rád zajel za Kewintem pro díly, ale nějak mi ted nepíše kdy má čas.

Napsal: úte čer 14, 2011 21:40
od Kewint
Už sem ti napsal SZ , bylo by nejlepší přijet a od nás by jsme mohly jet za Rosťou , taky za ním potřebuju :)ú .

Napsal: stř čer 15, 2011 14:41
od Crocodile
od rosti mi sz přišla, od tebe nic nevidim. Zkus to znovu. A jakej den se vám oboum víc hodí, sobota nebo neděle? Já mužu spíš v neděli, v sobotu jen ke konci odpoledne, navečer.

PS. může se k nám přidat i někdo další :)

Napsal: sob črc 02, 2011 10:58
od Crocodile
tak s autem odjíždim na skautský tábor na několik týdnů, na kterém bude jako jediné auto (tábořiště je v CHKO kam může mít povolen vjezd jen 1 auto), VAZ bude sloužit jako zásobovací, případně jako sanitka když se někdo sekne sekyrou :)
Tak držte palce aby se něco na autě nerozbylo - tábor by byl bez jídla :D

Napsal: sob črc 02, 2011 13:35
od Marťas
Koukám, že jste vybrali to nejekologičtější :lol: Ať slouží :wink:

Napsal: sob črc 02, 2011 23:18
od ger007
ved to ma EURO 2 tak co ?!

Napsal: ned črc 03, 2011 14:23
od dvk
To je vpohodě, já zítra taky odjíždím zabezpečovat skautský tábor .... UAZem 8)

Napsal: ned črc 03, 2011 19:36
od Crocodile
jo taky odjíždim zejtra, ráno. Natankoval jsem plnou a hurá na cestu. Jen mě štve to počasí. Jednou snad budu mít taky UAZe (469/31512 nebo hunter-plátěná střecha). A když to moje auto splňuje euro2 tak proč by nemohlo do CHKO? Hlavně když se tam nerozsype.

Napsal: ned črc 03, 2011 19:57
od Laďuša
Jestliže tam může jedno, tak proč by tam nemohlo jakýkoliv? Olej může vytéct z čehokoliv a i kdyby to jedno auto tam shořelo, tak přírodě to neudělá nic.

Napsal: pon črc 11, 2011 11:44
od MartasBrno
To, že má povolen vjezd jedno auto určitě znamená, že na dobu tábora jsou úřady ochotny vydat naráz povolení jen pro jedno auto, aby nebyl v přírodě autosalon. Jaké auto to je určitě nikoho nezajímá, měla by je zajímat pouze kategorie vozidla, vlastník, odpovědný řidič a SPZ.

Hmm, před dvěma lety jsem dělal něco podobného pro tábor na Libavé s modrým. Tam povolení třeba nebylo, ale chtělo to opatrnost a nervy, kvůli terénu.

Napsal: pát črc 15, 2011 17:34
od Crocodile
tak jsem se dostal z tábora na několik hodin domu. Trochu terén tam je, ale i s plným autem jídla se to dá zvládnout (každej den nákupy pro 60 lidí). Po táboře budou i fotky.
Ale stalo se nám 2x že když jsme chtěli odjet od pennymarketu, tak auto nešlo nastartovat. Museli jsme vzít náhradní svíčku a přes ní šla jiskra na tu původní svíčku a auto pak naskočilo. Pročistili jsme všechny svíčky a druhej den to udělalo zase. Ale zase jenom jednou. Buď jsou to kabely, nebo je problém u baterky, protože si myslim že ručička voltmetru ukazovala níž než obvykle. No včerejšek byl ale uplně bez problému, několikrát jsme někam jezdili a startovalo výborně.

Tak mi držte palce aby auto jezdilo.

Napsal: pát črc 29, 2011 17:05
od Crocodile
Konečně jsem se dostal k počítači. Auto sloužilo 2 týdny na táboře. Až na pár problémů pracovalo celkem dobře. Každý den jsem s ním jezdil na nákupy, ze terých se auto vracelo plný jídla. Tábor byl na kopci, kam se jezdilo po polní cestě, nějaký to dobrodružsví hlavně když v autě nebylo jen jídlo, ale i lidi - tedy plné zatížení, tak výfuk skoro škrtal o kameny. Problémy byly se startováním (asi svíčky nebo kabely), a s chlazením (nespínala vrtule, budu muset asi vyměnit termostat) - z kolon v Náchodě mám velký zážitky - v dopravní špičce se mi uvařila voda v chladiči a s kámošem který jel za mnou na motorce jsme museli auto odtlačit z jízdního pruhu na kraj. Do toho nás tam objížděli z obou stran kamiony a auta.
Nakupovat se jezdilo do Police nad Metují, tam jezdili jen dvě bílý 01, jinak žádná jiná lada.
Až cestou z tábora jsem v Český Skalici viděl nádhernou červenou 03, jako kdyby vyjela z továrny. A před Hradcem na mě někdo mával z zelený 04, ale nevim jestli to byl někdo z ladaklubu.

A pár fotek z tábora...

Odjezd na tábor. Kámošova 21053 přivezla věci které se naskládaly do 21044. Ale zbytek věcí všech členů tábora jelo v avii. Zas tak velký auto nemam.

Obrázek


Trochu jídla
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Příjezdová cesta
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

A na táboře
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: pát črc 29, 2011 23:10
od MartasBrno
No to je paráda, úplně jsem zaslzel :D

http://img3.rajce.idnes.cz/d3/2/2844/28 ... c_0003.jpg

na fotce je kamarád...

Napsal: sob črc 30, 2011 10:03
od Petr HC
MartasBrno píše:To, že má povolen vjezd jedno auto určitě znamená, že na dobu tábora jsou úřady ochotny vydat naráz povolení jen pro jedno auto, aby nebyl v přírodě autosalon. Jaké auto to je určitě nikoho nezajímá, měla by je zajímat pouze kategorie vozidla, vlastník, odpovědný řidič a SPZ......
Na toto téma si také „přihodím“. Když jsem jezdil na „cyklotoulky“po Krkonoších jen manželkou, nechávali jsme si auto u známého v Dolním Dvoře. Pracně jsme vydupali z 500 do 1100 – 1300 m/nm , pojezdili a k večeru zpět. Za tu dobu jsme vždy potkali několikrát offroad Krnapu , s několika nabubřelými úředníky – zřejmě cosi kontrolujícími - , kteří by určitě pěší nebo cyklotůru bez infarktu nepřežili. Na široké asfaltové cestě od Výrovky k Luční boudě (kam je zákaz vjezdu všech vozidel a „buzerují i za kola), potkáte navíc několik taxíků (většinou s pražskými SPZ), vezoucích kamsi jakési “panstvo“.
Po několika letech, když jsme začali jezdit s vnučkami (2 a 6 let) na chatu do 1100 m/nm si výše jmenovaní vymysleli omezení (placeného) vjezdu do Krkonoš tak, že si sice můžete na chatu odvézt „bagáž“, ale pak se auto musí vrátit na parkoviště do Pece – za „pouhých“ 100 CZK/den. Takže s autem byste tam museli jet 2x a po celou dobu pobytu trnout hrůzou jestli ho tam vůbec najdete (parkoviště pochopitelně není hlídané – jen přes den kontrolované „měšťáky“ , kteří dalším offroadem objížděli chaty a kontrolovali auta okolo nich).
Výsledkem bylo, že nejméně 50% lidí prostě na horské chaty nejelo.
Asi po roce se vzbouřili chataři, poněvadž jim utíkal obrovský kšeft ( v létě jsou i tak chaty poloprázdné, některé i mimo provoz ) . Situace se sice vrátila do jakéhosi „normálu“ (tím je míněno, že slušný turista vyjede v neděli na chatu, zde zaparkuje auto, a příští sobotu nebo neděli odjede). Ale např. letos, jsme na pěších tůrách s vnučkami (za týden s námi nachodily asi 45 km a to jeden den pršelo) i při pobytu na chatě napočítali denně minimálně 20 – 30 náklaďáků, které vozí po horských chatách nabízet tu uzeniny, tu pečivo, tu CocaColu, tu zmrzliny, tu pracovní pomůcky , tu chemii do hajzlu a septiku, tu zdravotnický materiál (vše značně předražené) a mohl bych pokračovat (přitom hory projezdí křížem krážem a podle informací chataře mu stačí dovézt pečivo a pivo, ostatní nabídky nestačí odmítat) . Kdo a za kolik toto povoluje je otázkou.
Dříve dojel chatař Nivou dvakrát-třikrát do týdne na nákup a bylo vystaráno. Další „neřád“ jsou paničky „zazobanců“, které jedou i několikrát denně dolů do Pece na „nákup“ nebo do zábavního parku, na výlety do Trutnova, do Zoo Dvůr Králové, do Janských lázní atd.
U Pražské boudy kdosi staví honosný hotel s podzemními garážemi (a to už v okolí do 500m stojí další 3) a nepřál bych Vám vidět terén okolo (staveništěm prochází frekventovaná turistická trasa) .
Suma sumárum – nic proti ochraně přírody, ale za peníze lze V Krkonoších všechno .
P.S. ještě perlička z jednoho výletu .Cestou do Pece jsme 2x potkali univerzální lesnický traktor (odhadem za 4 milionky), který vezl !!! ve lžíci na předku !!! maníka na Husovu boudu. Za 20 minut byl zpět v Peci, kde ve lžíci odvážel kamsi asi 30 kg roští. Na zpáteční cestě okolo Energetiku jsme tentýž traktor potkali jak suptí nahoru a rozrývá mokřiny na sjezdovce Hnědý vrch (šli jsme nahoru pěšky pod lanovkou od vodopádů ve Vlčí jámě , takže jsme to viděli zblízka). Nahoře si řidič do lžíce naložil motorovou pilu a šupky dupky dolů. To prosím v době, kdy jezdila lanovka a pilu by mu určitě poslali zdarma dolů. Nevím kolik stojí motohodina tohoto stroje v tak náročném terénu, ale už se nedivím cenám za služby organizací v našich horách.
Sorry za OT, ale nechtěl jsem zakládat nové téma o dovolené, které by nenavázalo na předešlé příspěvky.Asi by se to mělo celé od 02.07.přesunout

Napsal: sob črc 30, 2011 13:45
od Veverka
Peníze vládnou.Také nechtějme vědět co dělají češi čtyřkolkáři,offroudaři,enduráři v Zakarpatské oblasti.Slušných mezi nima také nějak moc nebude :roll: .