Stránka 3 z 3

Napsal: čtv led 27, 2011 22:14
od Kewint
Mohl jsi tam mit malou prasklinu, ktera se mrazem rozthla, taky se nam to na škodovce stalo.

Napsal: čtv led 27, 2011 23:17
od Hurikán
S explodovaným zadním sklem jsem se setkal u několika Fábií I. Vždy se tak stalo v zimě. U většiny případů k explozi došlo chvíli po vypnutí vyhřívání skla. Dle techniků v servisu je tento jev u Fábií I relativně častý. :shock: :lol: :lol:

Dosud jsem žil v domění, že u "lepších" aut k takovéto kratochvíli nedochází, ale zjevně jsem se mýlil. Obecně mám ale dojem, že se zhruba od 90-tých let začala dělat zadní skla tenčí, než tomu bylo dřív. U některých aut se i bojím při škrábání ledu přitlačit, když vidím, jak sklo pracuje a slyším, jak doslova zvoní. :roll:

Napsal: pát led 28, 2011 01:40
od Veverka
Selhání německé spolehlivosti.Prasklo nebo vypadlo postupně?
Já to nebyl :oops:

Napsal: pát led 28, 2011 07:36
od radek mb
Hurikán píše:S explodovaným zadním sklem jsem se setkal u několika Fábií I
Takže počkáme,jestli se to stane Cooperovi :D ať to potvrdí nebo vyvrátí,ten má taky na auta štěstí...

Napsal: pát led 28, 2011 07:47
od Michal Pokorný
Hurikán píše:S explodovaným zadním sklem jsem se setkal u několika Fábií I. Vždy se tak stalo v zimě. U většiny případů k explozi došlo chvíli po vypnutí vyhřívání skla
Ano, přesně tak se mi to stalo kdysi u Favorita. Ale u něho bylo to sklo velice statečné, protože ačkoliv popraskané na tisíce kousků, stále drželo na svém místě. Jelikož nebylo náhradní vozidlo a zákazníci byli již nasmlouvaní, muselo se s tím celý den jezdit a celý den to drželo!!
Až po příjezdu na firmu a po pootevření 5.dveří se vysypalo na plato, kde jsme tedy naštěstí měli již od rána pro jistotu nataženu fólii.

Po výměně skla jsem už na něm vyhřívání raději nikdy nezapínal 8)

Napsal: pát led 28, 2011 08:35
od Acibuk
Za tím bude beztak Stuttgart nebo Inglostadt:)

Napsal: pát led 28, 2011 08:57
od Drobek81
aneb "kde udelali soudruzi z NDR chybu"...Jinak auta se zalepenym zadnim sklem vidam relativne casto.
Jeste mne napada, jestli nevznikl v kabine pretlak - neulevil sis prezvykavce?

Napsal: pát led 28, 2011 09:05
od Jan Vaníček
U OCT1 sedan ta okna u prvních sérií praskala - tedy bouchala celkem často - zažil jsem to celkem 3x na různých autech. Když to bylo poprvé, lek jsem se tak, že byla málem loužička ... .

Napsal: pát led 28, 2011 12:30
od Acibuk
Třeba o to zavadil parohama nebo kopytem, když nakládal nákup.

Napsal: pát led 28, 2011 17:42
od Saša
Známému (Trabantolog) taky ruplo samovolně zadní kno na Citroenu BX .

Napsal: pát led 28, 2011 18:32
od Jelen
Vyhřívání zaplé bylo asi dvacet minut před výbuchem. Třeba tam fakt byla póra, kam to zateklo a pak zamrzlo a křáp. Smůla, no. Okno taky zůstalo celý docela dlouho. Až po průjezdu dírou se vysypal střed. Alberte, auto je rok 86, takže se to devadesátých let netýká :-)

Napsal: pát led 28, 2011 18:37
od plavec
Známému (Trabantolog) taky ruplo samovolně zadní kno na Citroenu BX .
Na BXku mě prasklo přední okno. Normálně dirka (asi od kamínku, nevím) a postupně se zvětšovala, zvětšovala....