Stránka 3 z 3
Napsal: čtv led 13, 2011 17:36
od MartasBrno
Poslyš, ty máš ekonomizér? V tom může být taky chyba, nebo může být upadenej drát.
Napsal: čtv led 13, 2011 18:05
od Majo2103
To by mal problem s volnobehom....motor nastartuje aj bez toho....
Napsal: čtv led 13, 2011 19:35
od Kewint
MartasBrno, Je tam ,ale je vypojenej
Napsal: čtv led 13, 2011 23:14
od cenek74
Tak já mám 2105 a ten samý problém. Nechce chytit studená na baterii. Pokud ji startuji na startovací zdroj tak po nějaké době chytne. Vyměněno snad všechno, benzín je, jiskru dává a nevím co dál. Po nastartování pomocí zdroje motor běží normálně a tahá. Baterka není slabá jen nevydrží tak dlouho točit - nepřetržitě,
Prostě asi další kledba - prostě nejsi v tom sám
Napsal: sob led 15, 2011 17:52
od Kewint
Moje kletba pominuta
. Dnes u mě byl král,zkusily jsme vyměnit karburátor nic...Jak to řekl Luďek mám sem napsat , JSEM BLBEC ALE JE TO MOJE CHYBA
Jiskru to sice dávalo,ale přes ty starý a špinavý svíčky nedostatečnou a ještě k tomu tam nebyl benzín , tedy v karburátoru jo ,ale směs se nedostala do válců ,tak se je očistil , stříkl pod každý válec trochu benzínu a chytlo to hned , ovšem neudrželo se to na sytič ani na volnoběh , svíčky sem našel uplně nové ( Luďku věděl jsem,že je někde mám
) a startuje a běží jak má
. Tímto děkuji všem za pomoc a hlavně Luďkovi , že si kuli mě zase zajel.
Napsal: pon led 17, 2011 07:45
od Luděk Musil
Problém byl v podstatě v tom, že Tomáš vyjel nádrž "do sucha". Tím pádem to natáhlo všechen bordel a už tak špinavé (a naposled jen lehce okartáčované) svíčky to víceméně "dorazilo".
Tak uvidíme, jak dlouho to vydrží .... cestu na Chrast v nejbližších dvou měsících neplánuju
. L.