Stránka 3 z 20

Napsal: ned led 09, 2011 09:43
od veliz
Teď mi teprve došla ta cena. Na Slovensku se dá koupit nová Priora za 6000 € = 150000 Kč? V Čechách totiž stojí momentálně 220000 Kč, s ABS 227000 Kč, s ABS a klimatizací 237000 = 9480 €. Pokud by Priora stála 150000 Kč, pak by se o ní ještě dalo uvažovat. Za 237000 Kč už moc ne, vždyť Octavia 1,4 Tour Family stojí 270000 Kč (1,6 282000 Kč).

Napsal: ned led 09, 2011 13:01
od zelvotron
Je fakt, že cenově sou dneska (tak poslední dva roky) trochu mimo. Když vemu, že za 200 se dá koupit fajn "normální" auto.

Napsal: ned led 09, 2011 13:42
od DJW
plavec píše:Jasně bejby, vytáhnu z kapsy 200 papírů a proměním to v supere káru, kterou jste ještě neviděli :lol:
Okej, tak vytiahni 45 dlžobných úpisov, 28 účtov za telefón, 39 nezaplatených faktúr, 52 upomienok a 36 platobných výmerov a môžeš isť na to. :wink:

Ceny PRIORA: (nie kompletný, akciový cenník)
http://www.lada-auto.sk/?menuID=a-0&catID=a-3
Najlacnejší hatch v základnej výbave stojí 5790 pri kúpe cez leasing.

Kto má firmu s odpočtom DPH, vyjde ho na 4865€ 8)

Napsal: ned led 09, 2011 20:41
od veliz
DJW píše: Ceny PRIORA: (nie kompletný, akciový cenník)
http://www.lada-auto.sk/?menuID=a-0&catID=a-3
Najlacnejší hatch v základnej výbave stojí 5790 pri kúpe cez leasing.
Koukám v hotovosti 6790 x 24,55 = 166695 Kč. To je o 53200 Kč levnější než Praha, Koněvova. Tak za tyhle prachy má Lada právo zúčastnit se výběrového řízení.

Napsal: pon led 10, 2011 15:03
od Wolfhunt
DJW, k Tvojmu otcovi - a teraz ma nechap zle, ale moj otec si na Kaline pochvaluje vyssie sedenie. Neviem, kolko rokov ma Tvoj otec, ale ak ho niekedy bolievaju klby (sak kazdy starneme), tak ci by nahodou Kalina nebola lepsia kvoli tomu sedeniu. V priore sa sedi o dost hlbsie.

Napsal: stř led 12, 2011 01:56
od DJW
Wolfhunt: nechápem Ťa zle, otec má 64 rokov a je to fakt, že je starý dedo :)
Vysoký veľmi nie je (cca 172 cm aktuálne - nejak sa nám tí rodičia s vekom scvrkávajú), akurát tučný je dosť. Priora je tuším širšia, takže to by hádam vyhovovalo. Nič proti Kaline, ale to mi pripadá ako väčšia nákupná taška (jednoducho nemám rád malé autá akejkoľvek značky, ani veľké 2,5 tonové kravy nemusím), Priora sa mi zdá taká akurát.
Pán otec si ju už ráčili pár krát ohmatať a nespomínali že by im nevyhovovala.

Napsal: stř led 12, 2011 11:35
od radek mb
Já osobně před tím,než jsem utopil desítku a dal znovu do pořádku,jsem uvažoval o koupi nové Lady.Po pravdě musím říci,že mě oslovila víc Kalina než Priora.Zvenčí vypadá jako nákupka,ale vevnitř je víc místa než v Prioře.Jsem člověk průměrného vzrůstu,181 cm,85 kg.

Napsal: stř led 12, 2011 12:03
od zelvotron
No já bych to neviděl zase tak černě, i když je to fakt, že ta kalina se jeví prostornějc, ona i desítka se jeví prostornějc, ale to mi spíš v tý prioře vadí všude okolo ty hnusný šedý plasty. A u kaliny je zase širokej středovej tunel, kterej omezuje pravou nohu.

Takže z toho plyne, že desítka je v podstatě nejlepší, přiznejme si to otevřeně. :mrgreen:

Napsal: stř led 12, 2011 12:07
od radek mb
Takže z toho plyne, že desítka je v podstatě nejlepší, přiznejme si to otevřeně. :mrgreen:
Tak to každopádně :wink:

Napsal: stř led 12, 2011 16:56
od Veverka
I než krabice/sedma :notworthy: ?

Napsal: pát led 21, 2011 10:33
od Puhi
Veverka píše:I než krabice/sedma :notworthy: ?
všetko je lepšie ako krabica :wink: :mrgreen:

Napsal: pát led 21, 2011 20:34
od plavec
Puhi píše:
Veverka píše:I než krabice/sedma :notworthy: ?
všetko je lepšie ako krabica :wink: :mrgreen:
Především škoda 1000 MB :P

Napsal: pát led 21, 2011 23:29
od Puhi
pozor, neberte ma až tak doslovne :lol: 1000ka je akurát tak krajšia... :roll:

Napsal: sob led 22, 2011 19:57
od plavec
Puhi, Všakk jasné, nadhled musí být. 8)

Napsal: pát úno 11, 2011 13:24
od submariner
to DJW: pokusim sa prispiet aj ja svojimi skusenostami s Priorou, ktoru mam v tychto dnoch 2 roky a najazdenych 36000 km. Sice som uz v tomto fore svoje dojmy pisal a nerad by som sa opakoval. Ked som ju kupoval tak poziadavky boli, aby to bolo auto (v tej dobe pred srotovnym) cenovo do 9000 tis. Eur a pokial mozno so silnym motorom, takze 1,6 a 98k ma zlomilo. Vybava tiez bola taka na aku som do tej doby nebol zvyknuty a 3 rocna zaruka tak si hovorim preco nie. Jedno comu som obzvlast rad je fakt, ze naprava je ozaj masivna a na Slovenske cesty uplne idealna cim sa zial ine automobilky v rovnakej triede chvalit nemozu. Co sa tyka vyrobnych zavad tak tam bolo zopar veci medzi tie lahsie patrilo napriklad, spitockovy snimac, problem s otvaranim zadneho elektricky posuvaneho okna, vypalenej led diody vo svetle vo dverach osvetlujucom priestor na chodniku pri nastupovani. Medzi zavaznejsie by som zaradil napriklad gulovy cap v prednom lavom kolese (pri zastavovani a rozjazdoch rupal), ktory mi vsak na zaruku vymenili ako aj odstarnili vsetky spomenute zavady. Narazil som aj na problem s pravym svetlometom ked mi pri jazde ocividne bolo vidiet kmitajuci luc svetla. Vymontoval som ho a nasadil pohyblivu cast (sklapanie ovladane servomotorom) spat na miesto do capu ktory bol od vyroby zle nasadeny cim kmital. Teraz si trufnem povedat ze moja Priora je odladena. Priemerna spotreba sa pohybyje mimo mesta pri velmi zivej jazde na 6 litroch a v meste 7 litrov. Pri ekonomickej jazde sa da mimo mesta (bez jazdy na dialnici) docielit spotreba 5,5 litra v kombinacii s mestom v pomere 2/3 mimo mesto >>> 1/3 mesto. Co je podstatne je to, ze Priora ma zatial nikdy a nikde nenechala. Ked som ju kupoval bral som co mali vystavene v Slovlade na Poliankach. Absolvoval som s nou dovolenku v Alpach (AT a CH) a nemala problem drzat v kopcovitom terene dych s Volvami, Passatmi Audi atp.Jednoducho je to pomerne silne auto a nevidim dovod ako niekto povie naco by sa tam mali montovat slabsi motor ako to je zvykom u koncernu VW, Skoda, Audi. Na zaver mozem vyslovit spokojnost, pri ktorej hodnotím najskor spoľahlivosť, náklady na údržbu, komfort, spotrebu, výkon a mnohé iné.Ze za peniaze, ktore som vynalozil som dostal auto v adekvatnej triede a moju spokojnost by som ohodnotil na 90 %.