Stránka 3 z 16

Napsal: pon led 10, 2011 00:28
od Hurikán
Laďuša píše:A proto spim u spolujezdce.
Marťas píše:Laďuša, A vyspíš se tam dobře? Mě se to tam nikdy nepodařilo :D
To asi záleží na tom, jakýá je zrovna spolujezdeckyně. :mrgreen:

Napsal: pon led 10, 2011 00:37
od Marťas
Hurikán, Tak to ze mně možná mluví zkušenost z vrchlabského srazu :D :toothy7:

Napsal: ned led 23, 2011 02:16
od Marťas
Pokládám dotaz za Lukyho, který nyní nemá přístup k netu.
Luky má na rozdělovači stržené závity v otvorech pro šrouby, kterými se utahují kontakty. Tím pádem není možné nastavit vůli a auto je nepojízdné. Jakým nejelegantnějším stylem je možné to opravit? Díky :wink:

Napsal: ned led 23, 2011 07:07
od Cory
Vmenou za bezkontakt :mrgreen: ale nie...navrhoval by som prerezat vacsi zavit, ak sa da.

Napsal: ned led 23, 2011 08:56
od Křečík Barbuška
Pokud selže proříznutí většího závitu je možnost v podobě pouhé výměny ložiska, tuším že kontakty bydlí naněm, cca. 150Kč .

Napsal: ned led 30, 2011 21:52
od Hurikán
Ano, kladívko je připevněno na základovou destičku, která je nedílnou součástí ložiska.

Napsal: ned led 30, 2011 23:19
od Luky
Už jsem se o tom na vlatní kůži přesvědčil. Takže situace je následovná: ty závity sou voddělaný a ložisko samotný kolega doporučil zahodit co nejdál to bude možný. Takže budu pořizovat ložisko nové, čímž se smažou oba problémy najednou a moje otázka je následovná: jaký je rozdíl mezi ložiskem malým a velkým? Jsou záměnné?

Napsal: ned led 30, 2011 23:31
od Luky
Přijde mi rochu divný, že ložiskem (když je venku) téměř nejde otočit rukou, tedy jde ale při vypětí všech sil. Je to normální? Nové ložisko jsem v ruce nikdy neměl :D

Napsal: ned led 30, 2011 23:36
od Marťas
Luky, Takže se ti to nakonec podařilo vypreparovat?

Napsal: pon led 31, 2011 00:27
od MartasBrno
Ložisko kup přesně podle vzoru co máš, takže to zahazování ještě odlož.

Napsal: pon led 31, 2011 00:30
od Kewin
pěkné auti taky kdysi davno sme ho mivali a moc se my zastesklo po něm ..... aj barva stejna jinak moc štastnych KM a nech věrně slouži..... :wink:

Napsal: úte úno 01, 2011 23:30
od Luky
HEUREKA, už jsem zase pojízdný 8) Ale zajímá mě ihned jiná věc: když je spojka nastavená tak, že zabírá poměrně hodně u podlahy, může to mít nějaký vliv na opotřebení jakékoli části spojkového ústrojí?

Napsal: úte úno 01, 2011 23:40
od MartasBrno
Pokud dobře spíná i rozpíná, tak není důvod. Mimoto se můžeš pyšnit něčím co nemá polovina ojetin na této planetě. Polovina ojetin, které jsem řídil měla spojku jen na parádu.

Napsal: stř úno 02, 2011 17:57
od Saša
Luky píše:Ale zajímá mě ihned jiná věc: když je spojka nastavená tak, že zabírá poměrně hodně u podlahy, může to mít nějaký vliv na opotřebení jakékoli části spojkového ústrojí?
Jediné co se nastavuje u spojky na staré řadě je vůle vypínací páky a tyčky . Vůle 3-5 mm tam musí být jinak trpí spojkové ložisko a přítlačák . Pokud je tam velká vůle a pedál zabírá dole není to na škodu , pokud spojka spolehlivě vystavuje (neunáší) .

Napsal: ned úno 06, 2011 13:11
od Luky
Čeká mě koupě nových letňáků a tak se ptám, má-li někdo nějaké zkušenosti s pneumatikami Kormoran Impulser B2? Popřípadě jaké máte oblíbené a vyzkoušené letní pneu s přijatelnou cenou pro študáka