Stránka 3 z 5
Napsal: pát pro 31, 2010 11:51
od Marek
Nenene - od roku 2000 je povinností každého výrobce, který chce prodávat auta na území ČR, dávat immobilizer a airbag řidiče. To je předpis, nikoli dohoda.
Napsal: pát pro 31, 2010 11:52
od Cory
Nenene - od roku 2000 je povinností každého výrobce, který chce prodávat auta na území ČR dávat immobilizer a airbag řidiče. To je předpis, nikoli dohoda.
Niva ma vynimku ohladom airbagu?
Napsal: pát pro 31, 2010 11:53
od Marek
Proč by měla mít?
Napsal: pát pro 31, 2010 11:53
od Tommel
Protože nema airbag řidiče
Napsal: pát pro 31, 2010 11:54
od Marek
Po roce 2004 ho mít musí. Jinak by se nesměla prodávat.
Napsal: pát pro 31, 2010 11:55
od Tommel
Ale nema, takže asi ma vyjimku
Napsal: pát pro 31, 2010 11:55
od Marek
To je divné. Ale možné to je - nevím, vývoj Lady už dvacet let nesleduju.
Napsal: pát pro 31, 2010 12:12
od Cory
Marek píše:To je divné. Ale možné to je - nevím, vývoj Lady už dvacet let nesleduju.
Nic si nezmeskal
Napsal: pát pro 31, 2010 17:00
od Veverka
Marek píše:Nenene - od roku 2000 je povinností každého výrobce, který chce prodávat auta na území ČR, dávat immobilizer a airbag řidiče. To je předpis, nikoli dohoda.
Neplatí to jen pro vozy
vyrobené v čr (potažmo od 2004 v EU)?
Napsal: pát pro 31, 2010 23:03
od Marek
To je možné, že se to vztahuje jen na vozy vyrobené v EU.
Napsal: sob led 01, 2011 17:13
od Laďuša
A nebo třeba na nově vyráběnej model po tom roce...
Napsal: ned led 02, 2011 19:36
od zelvotron
Pokud něco takovýho je pravda,tak se to vztahuje jen na vozidla vyrobený v EU, stejně jako povinnost ABS, jinak je nutnost akorát plnit předpisy EHK a ES, který tuším udávají jen maximální posunutí hřídele volantu do interiéru. Nevím jestli už je schválenej předpis, kterej požaduje koeficient HIC do určitý hodnoty. Předpisy EHK a ES vždycky určují jen konkrétní parametry (třeba přetížení při nárazu), nikoliv technický řešení jak toho dosáhnout (airbag).
Jinak nevím co proti tomu furt máte, no dobře, tak dovozce si ty ceny trošku napálil, ale tak z něčeho žít musí a i tak to není úplně špatná nabídka, tak zadarmo to dávat asi nebudou, i když to je asi těžký pochopit...
Napsal: úte led 04, 2011 07:59
od vik2
To ze UAZ nema skoro zadnou elektroniku je vpodstate vyhoda. Vyhoda v opravdovem terenu. Celkova jednoduchost auta je taky vyhoda.
I ta absence ABS.
Co takhle jezdime tak staci aby se blatem obalily naboje kol, co jsou na nich ty vyfrezovane zařezy. A konec auto prestane brzdit.
Idealni je vypinaci ABS
Akorat proste chtit za takove auto 700tis. a vic je nesmysl
Napsal: úte led 18, 2011 21:10
od Michael 4x4
na
http://www.autosalontv.cz/ v relácii číslo 2011/1 2.díl (momentálne najnovšej) je niečo ako test UAZu AMC Pickup , približne od 39:00 min
Napsal: stř led 19, 2011 19:51
od vik2
zkouknuto.
jenom to potvrzuje to, ze nema cenu to kupovat