Stránka 3 z 5

Napsal: pát pro 31, 2010 11:51
od Marek
Nenene - od roku 2000 je povinností každého výrobce, který chce prodávat auta na území ČR, dávat immobilizer a airbag řidiče. To je předpis, nikoli dohoda.

Napsal: pát pro 31, 2010 11:52
od Cory
Nenene - od roku 2000 je povinností každého výrobce, který chce prodávat auta na území ČR dávat immobilizer a airbag řidiče. To je předpis, nikoli dohoda.
Niva ma vynimku ohladom airbagu?

Napsal: pát pro 31, 2010 11:53
od Marek
Proč by měla mít?

Napsal: pát pro 31, 2010 11:53
od Tommel
Protože nema airbag řidiče

Napsal: pát pro 31, 2010 11:54
od Marek
Po roce 2004 ho mít musí. Jinak by se nesměla prodávat.

Napsal: pát pro 31, 2010 11:55
od Tommel
Ale nema, takže asi ma vyjimku

Napsal: pát pro 31, 2010 11:55
od Marek
To je divné. Ale možné to je - nevím, vývoj Lady už dvacet let nesleduju.

Napsal: pát pro 31, 2010 12:12
od Cory
Marek píše:To je divné. Ale možné to je - nevím, vývoj Lady už dvacet let nesleduju.
Nic si nezmeskal :mrgreen:

Napsal: pát pro 31, 2010 17:00
od Veverka
Marek píše:Nenene - od roku 2000 je povinností každého výrobce, který chce prodávat auta na území ČR, dávat immobilizer a airbag řidiče. To je předpis, nikoli dohoda.
Neplatí to jen pro vozy vyrobené v čr (potažmo od 2004 v EU)?

Napsal: pát pro 31, 2010 23:03
od Marek
To je možné, že se to vztahuje jen na vozy vyrobené v EU.

Napsal: sob led 01, 2011 17:13
od Laďuša
A nebo třeba na nově vyráběnej model po tom roce...

Napsal: ned led 02, 2011 19:36
od zelvotron
Pokud něco takovýho je pravda,tak se to vztahuje jen na vozidla vyrobený v EU, stejně jako povinnost ABS, jinak je nutnost akorát plnit předpisy EHK a ES, který tuším udávají jen maximální posunutí hřídele volantu do interiéru. Nevím jestli už je schválenej předpis, kterej požaduje koeficient HIC do určitý hodnoty. Předpisy EHK a ES vždycky určují jen konkrétní parametry (třeba přetížení při nárazu), nikoliv technický řešení jak toho dosáhnout (airbag). ;)

Jinak nevím co proti tomu furt máte, no dobře, tak dovozce si ty ceny trošku napálil, ale tak z něčeho žít musí a i tak to není úplně špatná nabídka, tak zadarmo to dávat asi nebudou, i když to je asi těžký pochopit...

Napsal: úte led 04, 2011 07:59
od vik2
To ze UAZ nema skoro zadnou elektroniku je vpodstate vyhoda. Vyhoda v opravdovem terenu. Celkova jednoduchost auta je taky vyhoda.
I ta absence ABS.
Co takhle jezdime tak staci aby se blatem obalily naboje kol, co jsou na nich ty vyfrezovane zařezy. A konec auto prestane brzdit.
Idealni je vypinaci ABS

Akorat proste chtit za takove auto 700tis. a vic je nesmysl

Napsal: úte led 18, 2011 21:10
od Michael 4x4
na http://www.autosalontv.cz/ v relácii číslo 2011/1 2.díl (momentálne najnovšej) je niečo ako test UAZu AMC Pickup , približne od 39:00 min

Napsal: stř led 19, 2011 19:51
od vik2
zkouknuto.
jenom to potvrzuje to, ze nema cenu to kupovat