Stránka 3 z 4

Napsal: stř pro 15, 2010 16:47
od rosta
Laďuša píše:Na kulatý modely jedině chromovaný puklice, s výjimkou 2106 je měly všechny modely stejný - celokovový.
Plastovej kryt prostředka nebyl origo, to se možná tak v mototechně dalo sehnat.
Krytky náboje přísluší hranatým modelom.

Puklice se sehnat dají tak přes inzeráty, jako díl už se to nevede.
prostřední plastovej kryt byl na novějších 011

Napsal: pát pro 17, 2010 20:55
od Sid
Vašátor píše: Co se týká kulatého zrcátka na voze z roku 1975, hodně bych se divil. Rozhodně nešlo o sériově vyráběný originál.
.
Vravím, že to bola rýdza 2101 r.v. 1975. Blatníky a všetko ostatné na nej boli od fabriky. A mala guľaté zrkadlo na blatníku.

Napsal: sob pro 18, 2010 16:31
od Marťas
Sid píše:
Vašátor píše: Co se týká kulatého zrcátka na voze z roku 1975, hodně bych se divil. Rozhodně nešlo o sériově vyráběný originál.
.
Vravím, že to bola rýdza 2101 r.v. 1975. Blatníky a všetko ostatné na nej boli od fabriky. A mala guľaté zrkadlo na blatníku.
To mi přijde jako dobrá zhovadilost. Naše 01 z 74 už měla obdélníkový na dveřích...

Napsal: sob pro 18, 2010 22:14
od Sid
Ešte raz vravím, že tomu bolo tak.

Napsal: ned pro 19, 2010 12:28
od Laďuša
Tady jde taky o paměť. Ono člověku příde, že jako nic, ale že před dvaceti lety s tim něco dělal a nebo že to vlastně bylo jinak, než se mu teď zdá, to se prostě stane.
Na Ladach se dělo plno zvěrstev, ale odklon od kulatýho zrcátka je věc, který věřim.

Napsal: ned pro 19, 2010 12:31
od MartasBrno
Jo, ještě poznámka k tom upřednímu čelu s dírama - je to buď vývojovej důsledek, nebo je to šlendrián a zjednodušení sortimentu na skladě. Moje modrá 01 totiž má nový čelo z 86. roku a je bez děr, řekl bych, že originál. Ale mohl bych to někdy (v létě) ověřit.

Napsal: ned pro 19, 2010 12:36
od Laďuša
MartasBrno píše:Moje modrá 01 totiž má nový čelo z 86. roku a je bez děr, řekl bych, že originál.
No ale tvoje modrá pochybuju, že je z roku 1986.

Napsal: ned pro 19, 2010 18:17
od MartasBrno
To není, je z roku 72, ale v 86. dostala některý plechy nový.

Napsal: ned pro 19, 2010 21:45
od Laďuša
Nu ale v tom případě to neni originál :P

Napsal: ned pro 19, 2010 22:11
od MartasBrno
Kurňa, kdybych to nenapsal a nepřečet si to v deníku k autu, nikdo by to nevěděl :lol: . Je to v době opravené auto. Ty máš původní blatníky? :wink: :mrgreen:

Napsal: pon pro 20, 2010 00:40
od Laďuša
To ne, ale takhle jsem to nemyslel. Myslel jsem to tak, že se to nedá posuzovat jako stav z výroby a postupnou úpravu v letech. To je jasný, že to nemusí bejt znát, ale čelo měněný už nemusí vypovídat o tom, jestli to tak sjelo z linky.

No, čtu to po sobě a nejsem si zcela jist, jestli jsem svoje myšlenkový pochody zpracoval na papír zcela jasně... :lol:

Napsal: pon pro 20, 2010 11:14
od MartasBrno
Nezpracoval. Smažme to.

Re: 2101 - úpravy v jednotlivých letech

Napsal: sob čer 02, 2012 03:28
od smajchl
dvojpáčka sa používala presne do roku 77 a neviem či až od roku 78 nemala 01 palubku s drevom a trojpáčkou. Videl som originál z roku 77 a dvojpáčku, palubu so s trieborným pásom a volant s medzikrum mala avšak mám dojem že jej pribudlo cúvacie svetlo. To odkedy bolo dávané na VAZ 01 neviem presne.
Čo sa týka predného čela čelo bez dier je originál aké sa začalo dávať už od začiatku. čelo s viacerými dierami určené pre VAZ 21011 sa začalo ľubovoľne dávať aj na 01 až po zavedení výroby typu 21011. Neskôr na posledných modeloch 2101 sa modhlo vyskytnút čelo s dvoma dierami uprostred.
Mam Ladu rok 77 a je presne takova, ma dvojpacku, stribrnou palubku a volant s mezikruhem a nema couvaci svetlo, je dost zachovala a rekl bych ze to bude original stav a celo to ma samozrejme plny (v tomto by me zajimalo, jestli derovany celo nema lepsi chlazeni - jako znatelne)

Re: 2101 - úpravy v jednotlivých letech

Napsal: sob čer 02, 2012 06:36
od Luky
Ono se to tak snad dokonce i jmenuje...něco jako "chladící otvory" nebo podobný chujvýraz. Mám ale takový pocit, že vzhledem k tomu, že vrtule větráku je napevno, tedy točí se úměrně otáčkám motoru, tak mám pocit, že "přídavný chladící efekt" těchto děr se bude limitně blížit nule :D . Trocha zkušeností: na Praze 10 je jeden asi 800m dlouhý kopec, když jsem ho sjížděl v létě(tedy teplota byla po městě lehce za polovinou) a 1) jsem vyřadil, ale nechal běžet motor, teplota lechce klesala a 2) když jsem na kopci vypnul motor, tedy vrtule se netočila, teplota neklesala vůbec. Ale zase to bylo při rychlosti okolo 60 km/h. Snad jsem si něco nevymyslel, ale mám pocit že tomu tak je :wink: .

Re: 2101 - úpravy v jednotlivých letech

Napsal: sob čer 02, 2012 07:12
od Cory
To bude aj tym, ze ked sa netocil motor, tak sa ochladena voda z chladica nemohla dostat k cidlu v hlave