Stránka 3 z 12

Napsal: pát říj 15, 2010 17:40
od MartasBrno
Takže bez demontáže zadní sedačky to nejde. Dobrá. Možná by stačilo vyndat jen zadní opěradlo... a sklopit přední opěradla do roviny se zadním sedákem...

Napsal: pát říj 15, 2010 17:49
od ger007
ved ty meras 170cm, ked sklopis operadlo a vyklopis sedak musis sa tam vojst :-D

Napsal: pát říj 15, 2010 17:52
od Saša
MartasBrno píše:Možná by stačilo vyndat jen zadní opěradlo... a sklopit přední opěradla do roviny se zadním sedákem...
To by šlo jen by se musel trošku upravit spodní závěs sedáku . Nyní je přišroubován dvěmi závěsy každý se třemi šrouby a né lehce jdou vrátit zpět . Dal by se ale udělat výsuvný držák a pak by demontáž trvala pár vteřin . Horní závěs pokud je už kovový by mohl zůstat původní .

Napsal: pát říj 15, 2010 21:20
od Michal Karásek
Tak mě napadá, že ten karb (solex) byl ode mne pro Marťase tak trochu dacanskej (teda danajskej) dar...jinak, Martine, děkovat mi nemusíš, říkal jsem ti to, pro mě jsou tyhle věci celkem samozřejmý...jak jsi dojel? A jaká je momentální okolostojíčná situace okolo 02?
Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+

Napsal: pát říj 15, 2010 21:30
od MartasBrno
Michal Karásek píše:Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
to je pro mne zajímavá informace. doufám, že po repasi bude zdravý. Co si o tom myslíš?

Jinak dojel jsem vzorově, elektroinstalace vykonala přesně to co měla, takže naprostá spokojenost. Nandal jsme záložní baterku a opět startuju. Auto stoí v uklizené garáži a čeká na přepis, případně na jaro, případně na jinou formu existence. Klíčový moment je pro mne přepis bez ekodaně, nebo velmi výhodné ručení.
Sháním jedno nebo druhé.

Napsal: pát říj 15, 2010 21:40
od Michal Karásek
Řekl bych, že je jednak hladina v plovákovce ouplně mimo, druhak to díky vysoké hladině přisává benzín z plovákové komory přes rozbletané těsnění do difuzorů, nejhorší neopravitelná varianta je pokřivené víko karbu (i když to nepředpokládám, tam by potom bylo na emisích díky přisávání i hafo kyslíku), ale to by mělo jít stáhnout na magnetce, akorát se ti po tom rovnání změní hodnoty pro seřízení hladiny...a ještě bych skontroloval, jestli tam jsou opravdu všechny trysky, které mají být...

Přepis bez ekodaně lze zařídit, píšu ti SZ, ale je třeba se předtím informovat na OD, jestli to respektují...
S ručením ti nepomůžu, v tomhle jsem jen obyčejný ovčan....

EDIT: ještě může propouštět jehlovej ventil u plováku...

Napsal: ned říj 17, 2010 23:26
od MartasBrno
Tak jen drobné info, co jsem ještě nenapsal - nejde vypnout topení :-D na zimu dobrá vychytávka, samotný kohout jsem neměl čas a náladu zkoušet, z hnací soustavy není slyšet nic, co by značilo nějaké potíže vyjma převodovku, která si při řazení trojky a čtyřky z déledobého vykvaltu neodpustí zavrčení, nicméně funkční je uspokojivě.
Interiér vyžaduje zásah úklidové čety s jistou dávkou trpělivosti, exteriér darmo mluvit - bojím se na to jít s wapkou, abych nakonec nemusel místo mytí auta dělat opravu auta.
Pomalu se schází na hromádce povinná výbava. Popravdě, nejvíc mne z celého auta nadchla ta původní rezerva s původní ruskou gumou, která je kupodivu radiálka a má ještě všechny chlupy.
Jistou obavu mám ještě z motoru, je v něm o centimetr na měrce víc "oleje" než se sluší a patří. Jestli to bude jako s tou baterkou a prázdným kolem, tak to teda potěš klobás, ani nemyslet.
Ale nepředpokládám, že je v něm půllitr vody, emulze nenalezena, pouze páry jde ze značně netěsného víčka dost... Snad v tom nebude benzín, pumpa na kontrolu teprve čeká. Jo a víko se musí přetěsnit, teče z toho olej jak z olejničky. Snad to neznamená nic horšího, než výměnu těsnění, maximálně víka. Oboje samo mám.

Jo a jedna věc mne ještě nenadchla, a to nemožnost zasunout originální nabíječku k navigaci Garmin One v.3 do zásuvky zapalovače, protže její tělo se rozšiřuje tak brzo, že se středový kontakt nemá šanci dostat ke kontaktu zásuvky. Zkrátka, dělaj to blbě, pasuje to asi jen do některých aut. "hluboký" "zapalovač" nemá totiž jenom lada staré řady, ale i některé dnešní stroje. Ale, jak jsem již naznačil, je toto řešitelné kusem dvojlinky a šikovnýma rukama řízenýma bystrou myslí, tedy u lady, kde je dostupné kde co pouhým hmatem a zrakem. Neodvedu si moc představit, že tahám drát někde z nového tranzita, oktávky, nebo caddyho.

Napsal: úte říj 19, 2010 20:00
od plavec
MartasBrno píše:exteriér darmo mluvit - bojím se na to jít s wapkou, abych nakonec nemusel místo mytí auta dělat opravu auta.
Prooč? Vždyť se můžeš inspirovat v tématu "Koroze " v oddělení nové řady. Nejrychlejší a nejlevnější technologie oprav korodujícíh a děravých plechů jsem už vymyslel a aplikoval na dvou vozech. :D
MartasBrno píše:Zkrátka, dělaj to blbě
Jo, naprosto souhlasím. Zásuvka zapalovače byla problematická v obou mých ladách. Neměl jsem chuť s tím laborovat, tak jsem ji odpojil a natáhl dvojlinku rovnou do zakoupený "roztrojky" Zapalovač jako takovej stejně použiju jednou do roka. Takže řeším jen nabíječku pro navigaci (málo kdy) a napájení CB.

Napsal: úte říj 19, 2010 20:08
od MartasBrno
Tak docela to naštvalo, myslel jsem si bláhově, že je tenkonektor jednotně standartizovanej a všichni budou ctít nějaký tvary a rozměry... Ale svým způsobem to chápu, dělat 40 let takovou věc pořád stejně... Ikdyž by měli.

Napsal: úte říj 19, 2010 20:12
od plavec
MartasBrno píše:že je tenkonektor jednotně standartizovanej a všichni budou ctít nějaký tvary a rozměry...
Rusko jde prostě skoro ve všem proti proudu. :|

Napsal: úte říj 19, 2010 20:39
od MartasBrno
plavec píše:
MartasBrno píše:že je tenkonektor jednotně standartizovanej a všichni budou ctít nějaký tvary a rozměry...
Rusko jde prostě skoro ve všem proti proudu. :|
no ale mně to udělal jen ten Garmin. Nokia třeba ne.

Napsal: úte říj 19, 2010 21:10
od plavec
Jasné. U desítky třeba považuju za běžný, že když chceš vytáhnout zástrčku (nebo zapalovač) ze zásuvky, vyjede Ti i zásuvka jako taková. Bejt Tebou tak normálně natáhnu kabílek a rovnou tam strřím roztrojku , nebo rozdvojku, to už je jedno. Přinejhorším si v krámě zkusíš jestli Ti to bude bungovat nebo ne ještě před koupí. :wink:

Napsal: stř říj 20, 2010 10:44
od vintera
MartasBrno píše:
Michal Karásek píše:Ještě jedno info, ten karb šel z auta, bo nešel seřídit na emise, lambdu měl tak 5+
to je pro mne zajímavá informace. doufám, že po repasi bude zdravý. Co si o tom myslíš?

Jinak dojel jsem vzorově, elektroinstalace vykonala přesně to co měla, takže naprostá spokojenost. Nandal jsme záložní baterku a opět startuju. Auto stoí v uklizené garáži a čeká na přepis, případně na jaro, případně na jinou formu existence. Klíčový moment je pro mne přepis bez ekodaně, nebo velmi výhodné ručení.
Sháním jedno nebo druhé.[/quote

tak ať ti slouží, 02 mám nejraději, snoubí se v nich krása klasiky a užitku.

Napsal: stř říj 20, 2010 11:28
od mayo456
veď len pootoč tým ventilom na kohúte a máš kúrenie vypnuté. :P

Napsal: stř říj 20, 2010 11:29
od MartasBrno
vintera, děkuji. Sám jsem ze sebe tak trochu na rozpacích :-) Jsem stále jediný na ulici kdo má v opatrovnictví 3 žiguláky = pacient :mrgreen: