Stránka 3 z 24

Napsal: stř zář 15, 2010 10:50
od MartasBrno
Tak to vyjetí benzínu do nuly je docela drastický a nedoporučuje se, někdo říká, že se pak ze dna nádrže může vyplavit nějaká nečistota a udělat paseku v karbu třeba. Základní styly který jsou spolehlivý a bepečný jsou:
Tankování vždy do plné, kdy máš pevný referenční bod například hranu nalévacího hrdla a tím přesně odměříš palivo, ikdyž ta manipulace s pistolí není úplně pohodlná,
nebo druhý způsob - tankování libovolného množství a vyjetí vždy do rezervy, tedy do rozblikání, nebo do rozsvícení kontrolky rezervy. Množství paliva víš ze stojanu nebo z paragonu a kilometry od posledního rožnutí kontrolky si musíš zapsat.
Tohle používám já, protože odmítám jezdit s plnou aby mi ji někdo někde vybral - taková charita nejsem.
A je dobrý tankovat pokaždý aspoň nějakých 5 - 10l kvůli chybě měření, která se ti vždycky nějak projeví.

Dva šroubky - ale na jakým karbu? předpokládám, že máš OZON. Tůma ho popisuje... Malej šroub je bohatost směsi a velkem je množství směsi, tedy volnoběžné otáčky.

Napsal: stř zář 15, 2010 10:56
od Laďuša
Rozptyl rozblikání kontrolky rezervy je velikej, podle způsobu jízdy, aktuální zatáčky a nebo momentální nutnosti prudčejš zabrzdit. Přesnější je to měřit do plný.

Napsal: stř zář 15, 2010 11:29
od Freedom
vím že se to nemá vyjíždět do sucha, ale třeba mě ukazatel po natankování do plna stojí x kilonetrů, až do půl nádrže to padá pomalu, pak se nic neděje a nakonec z ničeho nic od půlky dolu to zače blikat a myzet snad na každym metru, tak sem to zkoušel, já dneska vyfotim v jaký poloze se mi rozsvicuje rezerva zda je to normální

Napsal: stř zář 15, 2010 12:06
od MartasBrno
Jo, ten divokej chod to dělá běžně, je to mj. tvarem nádrže a dráhou chodu plováku, která je kruhovou výsečí...

Napsal: stř zář 15, 2010 14:21
od Freedom
já si snad ted pudu natankovat počkam do prvního bliknutí odpojim hadičku u karbecu a odměřim kolik v tý nádrži eště je protože mě to dost překvapilo jak to začlo myzet :x

Napsal: stř zář 15, 2010 14:29
od MartasBrno
Jo, myslíš velikost rezervy? Zjistíš třeba tak, že od zdechnutí motoru začneš tankovat se zapnutým zapalováním a počkáš až zhaske hladové oko...
Mne vyšla velikost kolem 4l... myslim...

Napsal: stř zář 15, 2010 17:37
od Cory
Originál karbec na VAZ 21073 neexistuje, neb to je Lada vstřikovací.
Ano, ale karb 21073 existuje. Mam ho.Daval sa do niv a 07ciek pre rusky trh. Skor je ale vidiet v nivach ako v 07kach

Napsal: stř zář 15, 2010 18:18
od Freedom
Cory píše:
Originál karbec na VAZ 21073 neexistuje, neb to je Lada vstřikovací.
Ano, ale karb 21073 existuje. Mam ho.Daval sa do niv a 07ciek pre rusky trh. Skor je ale vidiet v nivach ako v 07kach
Tak a ted sem z toho jelen, no radši fakt hned skočim k autu at vim co mam za karb at vim zda to mám či nemám řešit :shock:

Napsal: stř zář 15, 2010 18:21
od Cory
pokial nemas 1,7 tak ten karb tam nebudes mat...a k nam sa nevozil, ja ho mam z UA

Napsal: stř zář 15, 2010 18:44
od Freedom
no já ho objevil právě na shopu v Krči tam ho maj zde je odkaz http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 4f220555bf
a já tam mám tento akorát sem nenašel jeho značení nikde Obrázek

Napsal: stř zář 15, 2010 18:49
od MartasBrno
Vždyť jsem ti psal kde to označení najdeš, čti pořádně. Je to ze strany víka ventilů, tedy ze strany motoru. Je tam plechovej štítek. Máš ozona, jen přesný typ přečteš na tom štítku.
Evidentně je to verze bez ekonomizeru.

Napsal: stř zář 15, 2010 18:55
od Hurikán
Dle fotky se jedná o Ozon bez ekonomizéru. Jeho nepřítomnost není vyloženě na závadu. V praxi ani moc paliva neušetří. Jestli se jedná o Ozon 2105 nebo 2107 se dočteš na štítku, který je na karburátoru vlevo po směru jízdy. Zásadní rozdíl mezi Ozonem 2105 a 2107 je ve velikosti difuzorů a samozřejmě i v jiném osazení tryskami a vzdušníky. Vzájemně je bižuterie kompatibilní.

Napsal: sob zář 18, 2010 11:53
od Freedom
tak spotřebu sem částečně zkrotil za 200kč ujeto 82km s mírně těžší nohou na plyn :mrgreen:

Napsal: sob zář 18, 2010 12:32
od radek mb
Freedom píše: za 200kč ujeto 82km
Tak to už je lepší,to je 8,5 l/100 km zhruba aneb 2,43 kč na 1 km

Napsal: sob zář 18, 2010 19:31
od Saša
radek mb píše:aneb 2,43 kč na 1 km
:roll: brrr u mne 9 l/100km (LPG) X 13.70kč = 1.23/1km :wink: