Dragulin 2107
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tak to vyjetí benzínu do nuly je docela drastický a nedoporučuje se, někdo říká, že se pak ze dna nádrže může vyplavit nějaká nečistota a udělat paseku v karbu třeba. Základní styly který jsou spolehlivý a bepečný jsou:
Tankování vždy do plné, kdy máš pevný referenční bod například hranu nalévacího hrdla a tím přesně odměříš palivo, ikdyž ta manipulace s pistolí není úplně pohodlná,
nebo druhý způsob - tankování libovolného množství a vyjetí vždy do rezervy, tedy do rozblikání, nebo do rozsvícení kontrolky rezervy. Množství paliva víš ze stojanu nebo z paragonu a kilometry od posledního rožnutí kontrolky si musíš zapsat.
Tohle používám já, protože odmítám jezdit s plnou aby mi ji někdo někde vybral - taková charita nejsem.
A je dobrý tankovat pokaždý aspoň nějakých 5 - 10l kvůli chybě měření, která se ti vždycky nějak projeví.
Dva šroubky - ale na jakým karbu? předpokládám, že máš OZON. Tůma ho popisuje... Malej šroub je bohatost směsi a velkem je množství směsi, tedy volnoběžné otáčky.
Tankování vždy do plné, kdy máš pevný referenční bod například hranu nalévacího hrdla a tím přesně odměříš palivo, ikdyž ta manipulace s pistolí není úplně pohodlná,
nebo druhý způsob - tankování libovolného množství a vyjetí vždy do rezervy, tedy do rozblikání, nebo do rozsvícení kontrolky rezervy. Množství paliva víš ze stojanu nebo z paragonu a kilometry od posledního rožnutí kontrolky si musíš zapsat.
Tohle používám já, protože odmítám jezdit s plnou aby mi ji někdo někde vybral - taková charita nejsem.
A je dobrý tankovat pokaždý aspoň nějakých 5 - 10l kvůli chybě měření, která se ti vždycky nějak projeví.
Dva šroubky - ale na jakým karbu? předpokládám, že máš OZON. Tůma ho popisuje... Malej šroub je bohatost směsi a velkem je množství směsi, tedy volnoběžné otáčky.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Rozptyl rozblikání kontrolky rezervy je velikej, podle způsobu jízdy, aktuální zatáčky a nebo momentální nutnosti prudčejš zabrzdit. Přesnější je to měřit do plný.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Freedom
- Příspěvky: 287
- Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
- Bydliště: Brno Kr.Pole
- Kontaktovat uživatele:
vím že se to nemá vyjíždět do sucha, ale třeba mě ukazatel po natankování do plna stojí x kilonetrů, až do půl nádrže to padá pomalu, pak se nic neděje a nakonec z ničeho nic od půlky dolu to zače blikat a myzet snad na každym metru, tak sem to zkoušel, já dneska vyfotim v jaký poloze se mi rozsvicuje rezerva zda je to normální
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Ano, ale karb 21073 existuje. Mam ho.Daval sa do niv a 07ciek pre rusky trh. Skor je ale vidiet v nivach ako v 07kachOriginál karbec na VAZ 21073 neexistuje, neb to je Lada vstřikovací.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Freedom
- Příspěvky: 287
- Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
- Bydliště: Brno Kr.Pole
- Kontaktovat uživatele:
Tak a ted sem z toho jelen, no radši fakt hned skočim k autu at vim co mam za karb at vim zda to mám či nemám řešitCory píše:Ano, ale karb 21073 existuje. Mam ho.Daval sa do niv a 07ciek pre rusky trh. Skor je ale vidiet v nivach ako v 07kachOriginál karbec na VAZ 21073 neexistuje, neb to je Lada vstřikovací.
- Freedom
- Příspěvky: 287
- Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
- Bydliště: Brno Kr.Pole
- Kontaktovat uživatele:
no já ho objevil právě na shopu v Krči tam ho maj zde je odkaz http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 4f220555bf
a já tam mám tento akorát sem nenašel jeho značení nikde
a já tam mám tento akorát sem nenašel jeho značení nikde
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Dle fotky se jedná o Ozon bez ekonomizéru. Jeho nepřítomnost není vyloženě na závadu. V praxi ani moc paliva neušetří. Jestli se jedná o Ozon 2105 nebo 2107 se dočteš na štítku, který je na karburátoru vlevo po směru jízdy. Zásadní rozdíl mezi Ozonem 2105 a 2107 je ve velikosti difuzorů a samozřejmě i v jiném osazení tryskami a vzdušníky. Vzájemně je bižuterie kompatibilní.
brrr u mne 9 l/100km (LPG) X 13.70kč = 1.23/1kmradek mb píše:aneb 2,43 kč na 1 km
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!