Dragulin 2107

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak to vyjetí benzínu do nuly je docela drastický a nedoporučuje se, někdo říká, že se pak ze dna nádrže může vyplavit nějaká nečistota a udělat paseku v karbu třeba. Základní styly který jsou spolehlivý a bepečný jsou:
Tankování vždy do plné, kdy máš pevný referenční bod například hranu nalévacího hrdla a tím přesně odměříš palivo, ikdyž ta manipulace s pistolí není úplně pohodlná,
nebo druhý způsob - tankování libovolného množství a vyjetí vždy do rezervy, tedy do rozblikání, nebo do rozsvícení kontrolky rezervy. Množství paliva víš ze stojanu nebo z paragonu a kilometry od posledního rožnutí kontrolky si musíš zapsat.
Tohle používám já, protože odmítám jezdit s plnou aby mi ji někdo někde vybral - taková charita nejsem.
A je dobrý tankovat pokaždý aspoň nějakých 5 - 10l kvůli chybě měření, která se ti vždycky nějak projeví.

Dva šroubky - ale na jakým karbu? předpokládám, že máš OZON. Tůma ho popisuje... Malej šroub je bohatost směsi a velkem je množství směsi, tedy volnoběžné otáčky.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Rozptyl rozblikání kontrolky rezervy je velikej, podle způsobu jízdy, aktuální zatáčky a nebo momentální nutnosti prudčejš zabrzdit. Přesnější je to měřit do plný.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

vím že se to nemá vyjíždět do sucha, ale třeba mě ukazatel po natankování do plna stojí x kilonetrů, až do půl nádrže to padá pomalu, pak se nic neděje a nakonec z ničeho nic od půlky dolu to zače blikat a myzet snad na každym metru, tak sem to zkoušel, já dneska vyfotim v jaký poloze se mi rozsvicuje rezerva zda je to normální
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jo, ten divokej chod to dělá běžně, je to mj. tvarem nádrže a dráhou chodu plováku, která je kruhovou výsečí...
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

já si snad ted pudu natankovat počkam do prvního bliknutí odpojim hadičku u karbecu a odměřim kolik v tý nádrži eště je protože mě to dost překvapilo jak to začlo myzet :x
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jo, myslíš velikost rezervy? Zjistíš třeba tak, že od zdechnutí motoru začneš tankovat se zapnutým zapalováním a počkáš až zhaske hladové oko...
Mne vyšla velikost kolem 4l... myslim...
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Originál karbec na VAZ 21073 neexistuje, neb to je Lada vstřikovací.
Ano, ale karb 21073 existuje. Mam ho.Daval sa do niv a 07ciek pre rusky trh. Skor je ale vidiet v nivach ako v 07kach
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

Cory píše:
Originál karbec na VAZ 21073 neexistuje, neb to je Lada vstřikovací.
Ano, ale karb 21073 existuje. Mam ho.Daval sa do niv a 07ciek pre rusky trh. Skor je ale vidiet v nivach ako v 07kach
Tak a ted sem z toho jelen, no radši fakt hned skočim k autu at vim co mam za karb at vim zda to mám či nemám řešit :shock:
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

pokial nemas 1,7 tak ten karb tam nebudes mat...a k nam sa nevozil, ja ho mam z UA
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

no já ho objevil právě na shopu v Krči tam ho maj zde je odkaz http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 4f220555bf
a já tam mám tento akorát sem nenašel jeho značení nikde Obrázek
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Vždyť jsem ti psal kde to označení najdeš, čti pořádně. Je to ze strany víka ventilů, tedy ze strany motoru. Je tam plechovej štítek. Máš ozona, jen přesný typ přečteš na tom štítku.
Evidentně je to verze bez ekonomizeru.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Dle fotky se jedná o Ozon bez ekonomizéru. Jeho nepřítomnost není vyloženě na závadu. V praxi ani moc paliva neušetří. Jestli se jedná o Ozon 2105 nebo 2107 se dočteš na štítku, který je na karburátoru vlevo po směru jízdy. Zásadní rozdíl mezi Ozonem 2105 a 2107 je ve velikosti difuzorů a samozřejmě i v jiném osazení tryskami a vzdušníky. Vzájemně je bižuterie kompatibilní.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

tak spotřebu sem částečně zkrotil za 200kč ujeto 82km s mírně těžší nohou na plyn :mrgreen:
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Freedom píše: za 200kč ujeto 82km
Tak to už je lepší,to je 8,5 l/100 km zhruba aneb 2,43 kč na 1 km
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

radek mb píše:aneb 2,43 kč na 1 km
:roll: brrr u mne 9 l/100km (LPG) X 13.70kč = 1.23/1km :wink:
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“