Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Moderátor: Moderátoři
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Vyšší blok od nižšieho ja nerozpoznám a to sa žigulom venujem 4 roky. Proste bych zbrúsil typ a číslo a hodil to tam.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -
zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 -
fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -

VAZ 2101 - 1979 -

VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Na první pohled je kratší nalévací hrdlo oleje, prostě celkově je motor vyšší, ani tam nemohou být křídlové matky filtrboxu. Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Vyssie bloky maju zo strany vyfuku vyztuhy 

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10606
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
A to by ještě tím STK musely projíždět 2 žiguly těsně za sebou (menší a větší kubatura) a technik by se musel zaměřit na "stavbu motoru" a ne pouze na vyražené číslo na bloku.valda1971 píše:... . Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?
Ano, jsou jisté rozdíly ve stavbě, ale kubaturu na první pohled nepoznáš. A ani jako odborník na Ladamotory nepoznáš rozdíl mezi 1,3 a 1,6 v řemenové 2105 ... stačí dát vyšší kliku, kratší ojnice a nemusíš ani vrtat

21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Ani kratsie ojnice nemusia byt. Dokonca sa da spravit az 1,9
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
A vidíš Valdo, ani tohle není přesné rozpoznávací znamení, protože první 2103 měly nalévací hrdlo vysoké (stejný ventil dekl jako 2101) a křídlové matky starého provedení se tam bez problému vejdouvalda1971 píše:Na první pohled je kratší nalévací hrdlo oleje, prostě celkově je motor vyšší, ani tam nemohou být křídlové matky filtrboxu. Ale pozná to jen znalý Žigulů - na první pohled. Ale kolik jich je ?

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
První 2103 sahají až do roku 1979? 

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Prvé 2103 siahajú do roku 1973. Čo sa týka EK a STK, takpodľa metodiky sa farba motora nekontroluje. Kontroluje sa typ motora. Pokiaľ je nečitateľný, alebo sa k nemu nemožno dostať, použije sa nepriama identifika’cia. Tá spočíva v porovnaní týchto údajov podľa predpisu k danému vozidlu so skutočnosťou:
- koncepcia
-počet valcov
-druh paliva+ čím tam nieje zabudovaný nezapísaný alternatívny pohon
-spôsob prípravy zmesi
-druh emisného systému
To je všetko.
- koncepcia
-počet valcov
-druh paliva+ čím tam nieje zabudovaný nezapísaný alternatívny pohon
-spôsob prípravy zmesi
-druh emisného systému
To je všetko.
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Že se v r.1973 začly vyrábět.......Vašátor píše:Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
No, prave ze se začaly vyrábět v roce 1972.valda1971 píše:Že se v r.1973 začly vyrábět.......Vašátor píše:Já bych poprosil o vysvětlení tohoto pojmu.Sid píše:Prvé 2103 siahajú do roku 1973.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
1500 vky vyšli už v 1972????
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Dle jistých pramenů 1973, ale hádat se nebudu - není to můj stylSid píše:1500 vky vyšli už v 1972????

Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
staci kouknout do bible ala Tuma. 2103 se zacaly vyrabet v roce 1972, ale vyrobilo se jich jen par kusu (rekl bych treba devet tisic, no vsak mate Tumu pro presnejsi udaje). velkoseriova vyroba se poradne rozbehla az v roce 1973. k nam se 2103 zacala oficialne vozit v roce 1973. mluvime o vyrobe pomoci velkoserioveho naradi a na finalni vyrobni lince v Togliatti. jen aby me zde nekdo zase nenapadl ze prvni 2103 se vyrobila v Italii
- to je dost pravdepodobne, ale slo o prototyp, vyse pisu o seriove vyrobe.
info o vysce nalevaciho hrdla je zajimave. je fakt ze na Ziguliku z roku 1973 mam kridlove matky, do ted jsem myslel ze je tam dal majitel auta kvuli zjednoduseni udzby.
s Vasatorem bych moc nepolemizoval
Vasek vi.

info o vysce nalevaciho hrdla je zajimave. je fakt ze na Ziguliku z roku 1973 mam kridlove matky, do ted jsem myslel ze je tam dal majitel auta kvuli zjednoduseni udzby.
s Vasatorem bych moc nepolemizoval

3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
O výrobě 2103 v roce 1972 pise ve své knize i pan Tuček.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/