Napsal: pát zář 03, 2010 07:08
Ano, ale to už potom bylo 21053 a do toho dávali tachometr z 2103 (s denním počítadlem a do 180) . L.
PS: a já mluvil o 2105/1300
PS: a já mluvil o 2105/1300
O tom neviem a videl som vela 21053.Luděk Musil píše:Ano, ale to už potom bylo 21053 a do toho dávali tachometr z 2103 (s denním počítadlem a do 180)
Jéje, není důvod k znepokojení, motor 2105 je sice dobře se točící, velice pokrokový díky řemenu a nekopnutelnosti, ale výkonově tak nějak na motor 2103 nemá. Nenech se zmást posloupností číselné řady, oni s těmi číslíčky dokázali neuvěřitelné kombinace . Motor 2105 má nějakých 48kW a byl doménou spíše spartánštějších modelů, 2105, 2104, zatímco 2103 má 55kW a dominoval ve snobštějších modelech 2107, 2103, 21061. Byly ovšem i kombinace opačné, ty ovšem nebyly u nás až tak moc rozšířeny. Těžko ti vysvětlovat, mrkni do knihovny a na odkazy, nějaké přehledy tam jistě budou.amiricas píše: ... Nehledě na to že po dnešním bližším ohledání jsem zjistil docela znepokojivou věc. jak to že 07 má typ motoru 2103 a je o něco rychlejší (na tacháči 180) a 2105 jen 160??? podle řekl bych číselných řad by mělo být 2103 slabší ne? ...
Měnil jsem oficiálně 1300 za 1500 (043) a na dopraváku chtěli pouze potvrzení od CS auto Lada zda přestavbu povolí . Je to již sice 14 let ale razítko a povolení přestavby mi tenkrát dali zcela zdarma .amiricas píše:šlo by to pak přepsat v TP