Stránka 3 z 3

Napsal: úte lis 08, 2005 21:05
od Majo
Pátrač píše:na podložku mám komplet výkres je shodná s plněnim LPG které ale ještě není úplně dotažené do konce. Má to ještě mouchy, které se budu snažit během zimy s Markem odchytat. Proto zatím v sekci pro sponzory podložka ještě není.
keby si videl ako mam momentalne zapojene LPG a ako s tym jazdim, tak by si si s tym urcite svihol :wink: :lol:

Napsal: stř lis 09, 2005 09:51
od Patrac
Majo píše:
Pátrač píše:na podložku mám komplet výkres je shodná s plněnim LPG které ale ještě není úplně dotažené do konce. Má to ještě mouchy, které se budu snažit během zimy s Markem odchytat. Proto zatím v sekci pro sponzory podložka ještě není.
keby si videl ako mam momentalne zapojene LPG a ako s tym jazdim, tak by si si s tym urcite svihol :wink: :lol:
?????

Napsal: stř lis 09, 2005 10:11
od Myso
majo a LPG? to co je? svet sa ruuuca...

Napsal: stř lis 09, 2005 19:19
od Majo
veru Myso, tak je svet sa zrutil a mam plyn :cry: Nastastie len v sedane 8) Jazdit na 100oktan benal uz nezvladam ani ja :x

Patraci, zajtra Ti to odfotim a pocitam, ze do konca tyzdna mam tu prirubu tu :wink:

tu je to slubene foto: http://www.ladaclub.szm.com/data/DSCF1069.JPG
bolo mi luto rezat do filterboxu(k montazi som im to odovzdal s Jaanovym pozicanym uz deravym a potom som mu ho vratil) :wink:

Napsal: čtv lis 10, 2005 18:23
od Ondrej
Wolf píše:Nasel jsem k tomuto tematu clanek, i kdyz, pravda nepatri k nejcerstvejsim :) , ale ta myslenka take neni nova :D . W.
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
Vstřikovat vodu přímo v kapalném stavu mi přijde dost riskantní právě kvůli těm korozivním účinkům.

Takže už hňápete tohle?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=830

Jde to však mnohem (relativně) jednodušeji a s mnohem menším rizikem pro motor. Tedy nepřidávat vodu v kapalném stavu. Chce to jen trochu myslet :D

Já už jsem s tím experimentoval u kolegova stroje, ovšem vůbec nešlo o spotřebu, ale jen o vyšší výkon motoru.
Výsledky byly vcelku uspokojivé- v závodech do vrchu bylo jeho vozidlo celkově třetí, pouhé tři vteřiny za 1050 ccm 70 koňovým Abarthem. Pro představu, jedná se o devítistovku s předpokládanými 50 koni (válcová zkušebna ještě před nějakými dalšími úpravami naměřila 38 Hp na kolech, 45 italských plnokrevníků na motoru). Všechny ostatní devítistovky byly nejméně čtyři vteřiny za jeho. Pravda byla, že trochu přišlo vhod i počasí- bylo krásně slunečno a příšerně suchý vzduch, se kterým si musely poradit všechny ostatní motory.

Experimenty však byly zatím pozastaveny, jednak je teď vozidlo na kompletní rozborce a vyvařování a jednak je třeba vychytat ještě nějaké mouchy, které měly zase vliv na jinou soustavu motoru.

Napsal: pát kvě 26, 2006 10:18
od utia
Napalo me co tam zkusit dat "vodu" jeste pred karburator, myslim primo na sani vzduchu a simulovat tim vlhke pocasi? Napr. pripojit sani na nadobku s vodou ktera by mohla byt ohrivana napr. chladicim systemem (i neprimo). voda by se horkem vyparovala a para by se (krome vzduchu, samotne by to nestacilo) prisavala...? :roll: ( i kdyz tusim, ze to bude nejaka kavina :oops: )

Napsal: pát kvě 26, 2006 13:59
od Pool
Jako napojit karburátor na takový menší parovod? A středový tlumič bude sloužit jako kondenzátor.. :) Za měsíc bude shnilej výfuk.. :) Myslím že tolik vzduchu co motor nasaje ve vysokých otáčkách, tolik páry by se ani nestihlo vyrobit, musel by tam být pořádnej rošt na ohřev vody (1m x 1m) :)
Na fotkách co jsem viděl je to většinou tak, že nějaká "turbo" tryska vyrábí za vysokého tlaku vodní aerosol a rozprašuje jej nad karburátorem.

Napsal: sob kvě 27, 2006 22:48
od Mino
a co takto vyuzit podtlak pre rozdelovac?
neviem kde presne ma vyustenie ale mozno by to mohlo fungovat. Samozrejme ak si to bude tahat potrebne mnozstvo vody