Stránka 3 z 5
Re: Příprava směsi
Napsal: pon črc 05, 2010 14:00
od Pavel V.
patmat1928 píše:Hlavně se mi jedná o
VÝKON,VÝKON a zase
VÝKON,proto jsem tam chtěl čtyřkomorovej karbec.
Nechci tam dávat žádnou chcíplotinu od ŠKODY(hlavně Favorit-elektronicky řízený karburátory jsou největší SHIT!!).
Jen chci vědět jestli ten Holley ten motor nepřechlastá.
Ten karbec je dělanej na závodní motory a tušim na motory o objemu 3500 cm3.
Novej stojí asi 6000 kč + náporový scoop(klapky) asi 3500 kč.
Weber 40 dcoe nebo 45 by mě vyšel asi na 5000-10000 kč,takže docela pálka.
My tady máme milí Excelentní Tuzere v autě každej dva až tři tyhle karbece a proto ti tu všichni odpoví jak to udělat aby se auto neuchlastávalo
Cpát do auta (mimochodem víme co máš za auto???) s ruským motorem americkej karbec a řvát výkon výkon výkon umí jen.... píp který píp že si nevidí na špičku nosu.
Já měl vždycky pocit že místní Tunnig parta jsou Cvoci, tímto se jim omlouvám, a niž bych podporoval jejich nadšení hodlám jej respektovat.
Napsal: pon črc 05, 2010 22:31
od Marek Doležal
Rád bych dodal že větší karburátor se nerovná bohatší směs, neboť každý karburátor je nastaven tak aby míchal palivo s benzínem v poměru plus-mínus 1:14,5....Navíc právě opak může být pravdou. Motor s menším obsahem válců ( a to podstatně
) nemusí vytvořit dostatečný průtok vzduchu na to aby karburátor mohl správně pracovat a to především v malých otáčkách.
Napsal: úte črc 06, 2010 11:59
od Puhi
Napsal: úte črc 06, 2010 13:02
od Marťas
Osobně bych VÝKON řešil takto, po chvíli hledání určitě najdeš i opravdovou AMERICKOU trysku.
Napsal: úte črc 06, 2010 13:08
od Puhi
Napsal: úte črc 06, 2010 13:12
od Hurikán
Napsal: úte črc 06, 2010 15:41
od Puhi
Napsal: úte črc 06, 2010 18:09
od Křečík Barbuška
Marťas píše:Osobně bych VÝKON řešil takto ...
Tak za toto by ti měl patmat1928 udělit helpíka ... normálně ležím pod stolem
.
Napsal: úte črc 06, 2010 22:37
od Veverka
Ted mě napadlo napasovat tam karburátor z toho Kirovce
....nebo Zila 131
Napsal: stř črc 07, 2010 06:06
od Pája
To patmat1928:
Z tohodle příspěvku bys měl vycházet. Ostatních, co si neuměj nastavit ani sériovej motor, natož pustit se do zvyšování výkonu, si nevšímej:
Marek Doležal píše:Rád bych dodal že větší karburátor se nerovná bohatší směs, neboť každý karburátor je nastaven tak aby míchal palivo s benzínem v poměru plus-mínus 1:14,5....Navíc právě opak může být pravdou. Motor s menším obsahem válců ( a to podstatně
) nemusí vytvořit dostatečný průtok vzduchu na to aby karburátor mohl správně pracovat a to především v malých otáčkách.
Příprava směsi
Napsal: stř črc 07, 2010 11:29
od patmat1928
To by chtělo zvýšit přísun vzduchu a potom paliva. Nápady??????????????
Napsal: stř črc 07, 2010 11:50
od vintera
mám někde ve stodole velký větrák ze seníku, rozměry by měly sedět na velikost kapoty, přišroubovat a vzduchu bude dost
Napsal: stř črc 07, 2010 12:02
od patmat1928
Ten větrák nevim???
Takovej levnej tunig mě napad (použít koleno o velkém průměru a nasadit hona karburátor a mezi to dát plochej filtr.Udělat do kapoty díru.)
Levný+mucholapka na poldy
Napsal: stř črc 07, 2010 12:07
od jakke
To je uplně uprava o ničem . Ani to nepoznáš. A bude to vipadat hrozně .
Napsal: stř črc 07, 2010 12:07
od zigul01
no comment
vyřízni do kapoty díru a dej tam koleno od kamen