My tady máme milí Excelentní Tuzere v autě každej dva až tři tyhle karbece a proto ti tu všichni odpoví jak to udělat aby se auto neuchlastávalo Cpát do auta (mimochodem víme co máš za auto???) s ruským motorem americkej karbec a řvát výkon výkon výkon umí jen.... píp který píp že si nevidí na špičku nosu.patmat1928 píše:Hlavně se mi jedná o VÝKON,VÝKON a zase VÝKON,proto jsem tam chtěl čtyřkomorovej karbec.
Nechci tam dávat žádnou chcíplotinu od ŠKODY(hlavně Favorit-elektronicky řízený karburátory jsou největší SHIT!!).
Jen chci vědět jestli ten Holley ten motor nepřechlastá.
Ten karbec je dělanej na závodní motory a tušim na motory o objemu 3500 cm3.
Novej stojí asi 6000 kč + náporový scoop(klapky) asi 3500 kč.
Weber 40 dcoe nebo 45 by mě vyšel asi na 5000-10000 kč,takže docela pálka.
Já měl vždycky pocit že místní Tunnig parta jsou Cvoci, tímto se jim omlouvám, a niž bych podporoval jejich nadšení hodlám jej respektovat.