Stránka 3 z 5
Napsal: stř čer 23, 2010 15:37
od Ivo
Marek píše:Každopádně to chce co nejdřív složit jiný motor
Asi se budu muset dát na modlení, protože minimálně do podzimu to nevyjde
. To znamená, že do Estonska by se ten motor ještě měl podívat.
[ Komentář přidal: Hurikán: st červen 23, 2010 17:46 ]
Hlavně, aby se podíval zase i domů.
Napsal: čtv čer 24, 2010 06:51
od Marek
Osobně bych s tím Estonsko nejel ani za prase............... Ale jestli máš rád adrenalinové sporty, jeď.
Napsal: čtv čer 24, 2010 08:34
od dvk
Já bych to neviděl tak zle. Mít to v cajku by bylo určitě lepší, na druhou stranu když není zbytí ... a pojedete víc aut a budete pořád "na pevnině" - žádné stíhání trajektů a pod. I kdyby se cokoli stalo, není problém auto zapřáhnout a těch pár kiláků domů dotáhnout.
Napsal: čtv čer 24, 2010 08:37
od Chester
dvk píše:zapřáhnout a těch pár kiláků domů dotáhnout.
a zbytek posádky pojede vlakem
Napsal: čtv čer 24, 2010 09:07
od JmJ
Trochu filosofie: kdyby to Ivo nerozdelal, tak s tim normane jede a v klidu dojede a jeste by si pochvaloval, jak to jede krasne. Ted, kdyz vi, jak to vypada, tak se bude cestou potit hruzou a nekde v tom nejblbsim miste se to cele rozskoci na molekuly.
A ted mi reknete, ze nemam pravdu
Napsal: čtv čer 24, 2010 09:14
od Hurikán
JmJ píše:Trochu filosofie: kdyby to Ivo nerozdelal, tak s tim normane jede a v klidu dojede a jeste by si pochvaloval, jak to jede krasne. Ted, kdyz vi, jak to vypada, tak se bude cestou potit hruzou a nekde v tom nejblbsim miste se to cele rozskoci na molekuly.
A ted mi reknete, ze nemam pravdu
On pravdu má!!!
Napsal: čtv čer 24, 2010 09:38
od Laďuša
Už jsem to tu psal, že vlakem bych jel rád
A vsaďte se, že jestli se něco podělá, tak to nebude Ivošovo motor, dyť kdo ví, kolik tisíc to má takhle už najeto?
A pár kiláků na laně, hm, to by byl vejlet, třeba 1000 km na laně, bez posilovače...
Napsal: čtv čer 24, 2010 09:57
od JmJ
Laďuša píše:Už jsem to tu psal, že vlakem bych jel rád
A vsaďte se, že jestli se něco podělá, tak to nebude Ivošovo motor, dyť kdo ví, kolik tisíc to má takhle už najeto?
A pár kiláků na laně, hm, to by byl vejlet, třeba 1000 km na laně, bez posilovače...
podltak propoji hadici z tazneho auta. no a bude to uplne jak vlak
Napsal: čtv čer 24, 2010 10:07
od jakke
Laďuša píše:třeba 1000 km na laně, bez posilovače...
By pak vylezl z auta a měl by namakanou nohu jak kulturista
Napsal: čtv čer 24, 2010 10:13
od Laďuša
JmJ píše:podltak propoji hadici z tazneho auta. no a bude to uplne jak vlak
Ale negovanej vlak...
Napsal: čtv čer 24, 2010 11:58
od Chester
JmJ píše:podltak propoji hadici z tazneho auta. no a bude to uplne jak vlak
nebo propojit brzdový okruhy... a ivo by si jen kroutil volantem:-D ...to by policajti čučeli
Napsal: čtv čer 24, 2010 12:02
od dvk
Co takhle rovnou tyč ? : )
Napsal: čtv čer 24, 2010 12:05
od Luděk Musil
Co takhle bludišťáky????? L.
Napsal: čtv čer 24, 2010 15:48
od Ivo
JMJ to tu už napsal. Kdybych nebyl zbytečně pečlivý a nechtěl vyměnit gufera na ventilech, tak o tom jak vypadají písty vůbec nevím a v pohodě bych se s tím autem vydal kamkoliv. Osobně jsem s tím motorem najel necelých 40 tkm a byl jsem spokojený. Kolik s tím najezdil původní majitel po výměně hlavy, netuším. A kdy došlo na tom 4 pístu k tomu vypálení a seškvaření, to je taky otázka. Měl jsem v plánu vyměnit všechny písty a použít ty z druhého motoru, bohužel se mi hned druhý, co jsem vyndal rozpadl. Abych teď dělal go motoru a zajížděl ho cestou do Estonska, to je blbost. Navíc se budu během asi 2 týdnů stěhovat, takže potřebuju mít pojízdné auto a tahat za ním vozík s menšíma věcma. Což bych s motorem po go taky nemohl. Motor zatím šlape pěkně, tak doufám, že mě nezklame.
Napsal: čtv čer 24, 2010 15:59
od Křečík Barbuška
Mno, pořád je tu má šlechetná nabídka kombajna
... .
Teď vážne, JmJ má pravdu, co oko nevidí, mysl netíží. Cestou vás mohou potkat i jiné fatalitky technického rázu. Třeba se ohne kardan, ulomí poloosa, rozletí diferák či převodovka
. Jistě sebou nějaké díly povezete, tak se můžete podělit o doplňkovou výbavu v podobě rozloženého motoru
. Nebo ještě absurdněji, domluvte se s Estonci, ať zajistí pohotovostní motor libovolné kubatůry i s příslušenstvím a ať jsou ve střehu
. Nějaká "tažná tyčka" v záloze, ale není špatný nápad. Myslím, že někdo z Brna kdysi něco podobného používal na tahání vraků, nebyl to Tommel?