Stránka 3 z 7
Napsal: úte dub 21, 2009 11:21
od Saša
kasikdan píše:Opet sem mel moznost vymenit zapalovani,karburator,ridici jednotku zlepsilo se to o 60 procent,ale stale škube a střili do karburatoru
Sorry Píšeš tady hovadiny . Pokud máš 1.7i (což potvrzuje Tvá řeč o bzučícím čerpadle a řídící jednotce) tak tam žádný karburátor NENÍ ! Už o tom byla řeč .
Napsal: úte dub 21, 2009 11:45
od Luděk Musil
Pravděpodobně si (Dan) spletl pojmy .... napsal karburátor - myslel vstřikovací jednotka.
Ale pokud "střílí" do "karburátoru" - tak bych se ještě podíval na nastavení rozvodů. L.
Edit: ale když to tak po sobě čtu - tak je to blbost. Střílení do karburátoru je zapřičiněno velkým předstihem což u "íčka" řízeného elektronikou (téměř) nepřipadá v úvahu ..... tedy za předpokladu, že si někdo nehrál s korektorem předstihu). L.
Napsal: úte dub 21, 2009 13:36
od kasikdan
Sašo tobe sorry samozřejme sem myslel střikovaci jednotku ja tojen srovnaval ,auto začalo blbnout samo ,předstih me tež napad,ale jakřek Ludek je to elektronika ktera to ma nastavene,prosimte kde najdu ten kolektor predstihu skusim to vymenit,neni to u řemenice to čidlo oboji sem čistil
Napsal: úte dub 21, 2009 13:39
od Cory
Luděk Musil píše:Střílení do karburátoru je zapřičiněno velkým předstihem což u "íčka" řízeného elektronikou (téměř) nepřipadá v úvahu
Ono by to pripadalo v uvahu, pretoze "iskra" je riadena polohou klukovky a ked je vacka uplne inde, tak to moze buchnut do sania. Ale to by rozvody museli byt pootocene fest
Napsal: úte dub 21, 2009 14:18
od Luděk Musil
kasikdan píše: ... kolektor predstihu ...
nikolivěk kolektor ale
korektor ... to za prvé.
Za druhé: V Nivě se tato "atrakce nachází někde na pravé straně vedle pojistkovky a vypada to jako relátko se šroubkem a je to připojeno "k síti" dvěma tenkými káblíky v zajištěném speciálním konektoru.
A za třetí: pokud nemáš znalosti elektrotechniky, tak Ti ani nebudu radit, jak je změřit.
Jedná se vlastně o potenciometr, který je z výroby nastaven na 1 V. Pokud by jsi při připojení na V-metr naměřil hodnoty o řádově Volty (do max 4,5 V) vyšší - tak si s tím někdo hrál. L.
PS: slovníková odbočka - všimněte si tří téměř stejně znějících slov zcela rozdílného významu
KOLEKTOR
KOREKTOR
KONEKTOR
EDIT: ještě předtím, než se v tom zase začnete rejpat, pane doktore (
), zkontrolujte si časování rozvodů!
Kliková řemenice má vyřezané zuby pro snímání polohy kliky a jeden zub je "dvojitej" (asi takto: ¯¯¯|_|¯|_|¯¯¯ ). A jeho prostřední výstupek musí sedět na nálitek na prsou motoru - ten je v podstatě v 0° - horní úvrať. V té době se i tečka/důlek musí nacházet přesně proti nálitku na obalu vačky. Pokud tam nebude - je časování špatně .... tedy s výjimkou toho, že po další otáčce klikové hřídele ta tečka vyleze nahoru
. L.
Napsal: úte dub 21, 2009 17:18
od kasikdan
Ludku rozvody sem pootočil podle tvé rady a je to horši ,nastaveni bylo na začatku dvoj zubu a šla mnohem lip
Napsal: stř dub 22, 2009 09:37
od Saša
kasikdan píše:rozvody sem pootočil podle tvé rady a je to horši
Přesazovals řetěz !? Skus zjistit jestli se nehla řemenice vůči klice (povolení matky) Už tu byly ninimálně dva případy poruchy té řemenice u íčka . Skoukni též stav kabelů těsně u konektoru snímače polohy kliky (u řemenice) . Vyndej a očisti snímač od kovových nečistot (je magnetický) . Pokud s motorem nikdo po mechanické stránce před závadou nemanipuloval je střílení do sání spůsobeno porušenou izolací zapalovacích traf (cívek) nebo vadnými VN kabely (na 90%)
Napsal: stř dub 22, 2009 10:09
od Luděk Musil
kasikdan píše:... rozvody sem pootočil podle tvé rady ...
Tak to v tom případě sorry
.... vrať to zpátky na původní místo! Netušil jsem, že budeš hned konat - myslel jsem, že to napřed zkoukneš, napíšeš a ne že hned budeš posouvat vačku. Tato drobná nepřesnost (jedná se o nějakých 5°) nemá vliv na střílení do sacího traktu. L.
Napsal: sob dub 25, 2009 14:59
od plavec
Kolik stojí to čerpadlo u nás?Aspoň odhadem.Ví to někdo? Známý ho potřebuje koupit na neví kolik si má připravit penízků.
Napsal: sob dub 25, 2009 18:48
od Ivo
21044-1139009-01 palivové čerpadlo elektrické LADA COMBI 1,7i komplet 6 426,00
21073-1139009-00 palivové čerpadlo elektrické LADA SEDAN 1,7i komplet 6 426,00
21214-1139009-00 palivové čerpadlo komplet 6 426,00
21214-1139009-99 palivové čerpadlo holé MPI 3,5bar 3 213,00
2112-1139009-02 palivové čerpadlo do nádrže kompletní 6 104,00
2112-1139009-03 palivové čerpadlo do nádrže kompletní 6 104,00
2112-1139009-99 palivové čerpadlo do nádrže holé 3 534,00
nevím které přesně potřebuje a co znamená holé a kompletní, ale tady jsou orientační ceny z ceníku POP ARTU.
Napsal: sob dub 25, 2009 20:22
od plavec
děkuji uctivě pane
Nevím taky které potřebuje asi to chtěl vědět jen orientačně.Ten ceník z pop-artu jsem si radši stáhnul pro případ že bych něco hledal.
Napsal: čtv dub 30, 2009 15:11
od kasikdan
Čago auto sem uved do chodu ,bud to delal kabel k zapalovani nebo kabeli ke svičkam,protože tyhle 2 věci sem vymenil a rozjela se,dekuju Sašovi a Ludkovi za konkretni rady k nalezeni poruchy
Napsal: ned črc 26, 2009 08:32
od jiri.k
skoro stejne mi jel Ford Ka. po dlouhem hledani se podarilo najit prasklinu v tesneni vyfukoveho portubi. Prisavalo to vzduch, lambda vyhodnotila chudou smes a nechala pridat benzin. Po oprave tesneni sberneho potrubi vse ok...
Napsal: úte zář 01, 2009 15:49
od jackfree
Luděk Musil píše:Ten potenciometr najdeš na vstřikovací jednotce. Je na opačné straně (přesto je hřídelí spojen) s ovládáním plynu - plynové lanko. Vedou k němu 3 drátky.
Ovšem jak ho změříš - to ti řeknou elektrikáři. L.
PS: jak jsem Ti psal do mejlu, může samozřejmě ještě o tyto další závady:
přiucpaný filtr paliva
závada palivového čerpadla
někde přisává vzduch
pohnutý rozvody
Kde má 1.7i palivový filtr?
Napsal: úte zář 01, 2009 16:03
od Jimmi
Luděk Musil píše: ...může samozřejmě ještě o tyto další závady: přiucpaný filtr paliva...
Máš nějakou zkušenost s chováním motoru se vstřikováním při ucpaném palivovém filtru? Docela by mě to zajímalo.