Zajímavé zajímavosti
Moderátor: Moderátoři
Narazil jsem na zajímavý článek s neméně zajímavými fotografiemi.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tak. A máme tady konec letošní Hedvábné rallye, která se celá odjela bez jakéhokoliv zájmu některého našeho sdělovacího prostředku.
Gratuluji Alešovi k pěknému umístění a doufám, že na Dakaru čerstvě nabyté zkušenosti zúročí a bude z toho bedna!
Blíže zde: http://loprais.cz/loprais/index.php?obs ... clanku=676 resp. zde: http://loprais.cz/loprais/index.php?obsah=clanky
Gratuluji Alešovi k pěknému umístění a doufám, že na Dakaru čerstvě nabyté zkušenosti zúročí a bude z toho bedna!
Blíže zde: http://loprais.cz/loprais/index.php?obs ... clanku=676 resp. zde: http://loprais.cz/loprais/index.php?obsah=clanky
- Laďuša
- Příspěvky: 12118
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Klikal jsem tak u televize po ovladači a narazil jsem na ňáký povídání o inkvizici a krutým inkvizitorovi. Zajímavý to bylo
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Dakar ... haha, jak ono se to dycky píše ... LIAZ rulez! Já věděl, že Vildman a Macíkův LIAZ nezklame. Ještě jedna etapa a úkol byl splněn - počkejte za rok
Loprais je divoch, můžou se vymlouvat na co chcou, ale tu Tatru (teda Deutz) prostě utrápili.
Jinak Kamazy 4236 mají větší objem a menší výkon než Deutz Tatry, zjevně ten motor má ještě velkou rezervu. http://www.kamazmaster.ru/team/KAMAZ-ma ... AZ-4326-9/
Navigátor Kalina je už taky legenda ... a Fajtl jakbysmet!
Spáčil udělal s Tatrou (Tatra/CAT) salto ... zasekával se jim plyn, až se jim jednou zasekl pořádně ...
Kolomý (Tatra/CAT) narazil do protisvahu nějaké díry, podvozek to neutlumil, takže se to přeneslo přes kabinu a páteře ... au au ...
Macháček zlomil poloosu na čtyřkolce
Pabiška ještě jede
Kdosi z Čechů ještě prorazil nádrž na motorce, další přijel do půl těla od oleje ...
Jakeš si zlomil klíční kost ... http://www.kmracing.cz/cz/aktualita.php ... uality=237
Zapomněl jsem, na co umřela Tatra De Azevedovi ... mimochodem s motorem Tatra http://www.tomastomecek.cz/cz/vozidla/vozidla.htm
Jojo, loni Tatrovky uvařily všechny Deutze http://www.czechdakar.cz/na-dakar-s-respektem
http://www.czechdakar.cz/technika-kamiony
http://www.loprais.cz/loprais/index.php ... tatra-2010
(mimochodem, novináři a amíci moc nechápou rozdíl mezi kW a hp("ložnych sil")).
Muhaha http://www.liaz.cz/jiri_vintr_modely.php ... ty jo, ne, nebudu na to koukat ... http://vystrihovanky.cz/liaz-111-154-vk-dakar-2010.html
http://www.kmracing.cz/cz/technika.htm ... no, dat tam moc není ...
http://www.dakar.com/dakar/2011/us/rider/519.html
LIAZákům fandím, protože je novináři už dlouhá léta "zazdívaj", přitom posledních pár let je vidět, že ač je to jedinej stroj svýho druhu, vykazuje spolehlivý výkony a jeho posádka odvádí taky perfektní práci.
EDIT: Neuvěřitelné ... toto jsem smolil asi hodinu ...a bezprostředně po odeslání mi spadnul Firefox ... heh ... ono se to poslat stihlo ... já myslel, že mi jebne
Loprais je divoch, můžou se vymlouvat na co chcou, ale tu Tatru (teda Deutz) prostě utrápili.
Jinak Kamazy 4236 mají větší objem a menší výkon než Deutz Tatry, zjevně ten motor má ještě velkou rezervu. http://www.kamazmaster.ru/team/KAMAZ-ma ... AZ-4326-9/
Navigátor Kalina je už taky legenda ... a Fajtl jakbysmet!
Spáčil udělal s Tatrou (Tatra/CAT) salto ... zasekával se jim plyn, až se jim jednou zasekl pořádně ...
Kolomý (Tatra/CAT) narazil do protisvahu nějaké díry, podvozek to neutlumil, takže se to přeneslo přes kabinu a páteře ... au au ...
Macháček zlomil poloosu na čtyřkolce
Pabiška ještě jede
Kdosi z Čechů ještě prorazil nádrž na motorce, další přijel do půl těla od oleje ...
Jakeš si zlomil klíční kost ... http://www.kmracing.cz/cz/aktualita.php ... uality=237
Zapomněl jsem, na co umřela Tatra De Azevedovi ... mimochodem s motorem Tatra http://www.tomastomecek.cz/cz/vozidla/vozidla.htm
Jojo, loni Tatrovky uvařily všechny Deutze http://www.czechdakar.cz/na-dakar-s-respektem
http://www.czechdakar.cz/technika-kamiony
http://www.loprais.cz/loprais/index.php ... tatra-2010
(mimochodem, novináři a amíci moc nechápou rozdíl mezi kW a hp("ložnych sil")).
Muhaha http://www.liaz.cz/jiri_vintr_modely.php ... ty jo, ne, nebudu na to koukat ... http://vystrihovanky.cz/liaz-111-154-vk-dakar-2010.html
http://www.kmracing.cz/cz/technika.htm ... no, dat tam moc není ...
http://www.dakar.com/dakar/2011/us/rider/519.html
LIAZákům fandím, protože je novináři už dlouhá léta "zazdívaj", přitom posledních pár let je vidět, že ač je to jedinej stroj svýho druhu, vykazuje spolehlivý výkony a jeho posádka odvádí taky perfektní práci.
EDIT: Neuvěřitelné ... toto jsem smolil asi hodinu ...a bezprostředně po odeslání mi spadnul Firefox ... heh ... ono se to poslat stihlo ... já myslel, že mi jebne
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
No, bohužel je to tak, jak píšeš. Že je LIAZ upozaďován, mi taky trochu vadí. Vilman jede výborně, i když nenápadně. Na druhou stranu je to značka, která už neexistuje, zatímco Tatru ještě pořád máme, i když teď patří Amíkům. Nevím, jestli je to pro její budoucí existenci dobré či nikoliv. Ale po zkušenosti s českými tunelmanažery v našem průmyslu bych skoro řekl zaplať Pánbůh. A auťáky jsou to výborné, i když mám z tvého komentáře pocit ironie.
Jinak holt Dakar je Dakar, žádná projížďka pískem u Piešťan. Kamazy jsou t.č. nepochybně jednička, a nakonec Loprais s Tatrou byl jediný, kdo jim aspoň trochu v závodě důstojně sekundoval. Že to bylo s technikou na doraz, je nabíledni. Nakonec - když nedojel ani De Rooy a jiné hvězdy... Zásadní otázkou v soutěži Tatry s Kamazy je finanční zázemí a chybějící státní a asi i firemní podpora. Zatímco Kamazy mají k dispozici pojízdnou továrnu s neomezeným množstvím náhr.dílů a stádo mechaniků, Tatra má jen úplné minimum. Kdyby tatrováci mohli po každé etapě repasovat polovinu trucku jako Rusové, včetně náprav, asi by to i s tou technikou na tatrách vypadalo jinak a dalo by se jezdit při zádech krytých druhým vozem na doraz bez obav. To platí o všech sólistech, co na tatrách jedou, resp. jeli. Takhle mi to připadá jako docela nefér soutěž.
Tedy Loprais ještě pořád jede, naneštěstí ale už jen domů. A Kalina měl myslím velkou zásluhu na umravňování Lopraise, což se letos zjevně podařilo.
Chytré řešení bych viděl, kdyby se týmy, co jezdí po jedné tatře, domluvily a vytvořily tým společný. Ale to bychom asi nesměli být v Česku (fuj, tenhle název opravdu nesnáším) Tak raději v českých zemích. Že to byl letos skutečně těžký ročník, je vidět z výsledků, a co jsem viděl ty extrémní terény, tak takové jsem ještě neviděl
Jinak holt Dakar je Dakar, žádná projížďka pískem u Piešťan. Kamazy jsou t.č. nepochybně jednička, a nakonec Loprais s Tatrou byl jediný, kdo jim aspoň trochu v závodě důstojně sekundoval. Že to bylo s technikou na doraz, je nabíledni. Nakonec - když nedojel ani De Rooy a jiné hvězdy... Zásadní otázkou v soutěži Tatry s Kamazy je finanční zázemí a chybějící státní a asi i firemní podpora. Zatímco Kamazy mají k dispozici pojízdnou továrnu s neomezeným množstvím náhr.dílů a stádo mechaniků, Tatra má jen úplné minimum. Kdyby tatrováci mohli po každé etapě repasovat polovinu trucku jako Rusové, včetně náprav, asi by to i s tou technikou na tatrách vypadalo jinak a dalo by se jezdit při zádech krytých druhým vozem na doraz bez obav. To platí o všech sólistech, co na tatrách jedou, resp. jeli. Takhle mi to připadá jako docela nefér soutěž.
Tedy Loprais ještě pořád jede, naneštěstí ale už jen domů. A Kalina měl myslím velkou zásluhu na umravňování Lopraise, což se letos zjevně podařilo.
Chytré řešení bych viděl, kdyby se týmy, co jezdí po jedné tatře, domluvily a vytvořily tým společný. Ale to bychom asi nesměli být v Česku (fuj, tenhle název opravdu nesnáším) Tak raději v českých zemích. Že to byl letos skutečně těžký ročník, je vidět z výsledků, a co jsem viděl ty extrémní terény, tak takové jsem ještě neviděl
Dyt je to uz par let furt to same. Temer cely rok humbuk jak se pripravuje ten a onen na tu hrozne tezkou soutez, neustale vsude tatra, tatra, tatra, ktera ma z tatry mozna logo, zbytek je bastl vseho mozneho co se kde komu libilo, pak skuhrani ze nikdo vlastne nema penize, pak teda slavnostne vyjedou, pokud poradatele nenajdou vymluvu, proc zavod zrusit, nu a za par dni je po slave a pakuji se domu. Nasledne tak mesic se hledaji objektivni duvody, proc tatra nedojela, po zbytku nestekne pes a kruh je uzavren.
Smysl tohoto pocinani mi nejak unika
Z meho pohledu je tenhle zavod a to co od nej verejnost ceka, uz pekny dinosaurus. Lesk a slava jsou davno v riti. Nic proti nikomu.
Smysl tohoto pocinani mi nejak unika
Z meho pohledu je tenhle zavod a to co od nej verejnost ceka, uz pekny dinosaurus. Lesk a slava jsou davno v riti. Nic proti nikomu.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
No to naříkání oni mají takový zázemí, prachy a kde co, no tak jsou asi šikovnější, že si to můžou dovolit... a ne všude hledat hroznou křivdu. Jinak ty náklaďáky bych řek se sérii ještě blížej nejvíc. Osobáky to jsou vyloženě jen siluety. Jinak jezdí se i jiný vytrvalostní závody po celej rok, že o tom v médiích nežbletnou je věc druhá.
mmch, Tomeček letos vyhrál "ilegální" Dakar
http://sport.idnes.cz/pravy-dakar-je-v- ... rsport_ald
mmch, Tomeček letos vyhrál "ilegální" Dakar
http://sport.idnes.cz/pravy-dakar-je-v- ... rsport_ald
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Hmm, tak tohle nakonec platí už o všech závodech automobilů i motocyklů, co jich jen na světě je. A "Lesk a slava jsou davno v riti" by se dalo říci skoro o všem ostatním, i na standartu na Hrádečku by se to dalo vyšítJmJ píše:Dyt je to uz par let furt to same...
...Smysl tohoto pocinani mi nejak unika
Z meho pohledu je tenhle zavod a to co od nej verejnost ceka, uz pekny dinosaurus. Lesk a slava jsou davno v riti. Nic proti nikomu.