Stránka 3 z 4

Napsal: pon kvě 31, 2010 19:47
od Teepee
Takže mám to tu před sebou:
Po otevření spotřebujte.
Minimální trvanlivost 36 měsíců od data výroby. Datum výroby je uvedeno na obalu.
Výměnná lhůta kapaliny Syntol HD265 je doporučena po dvou letech provozu.

Napsal: pon kvě 31, 2010 20:03
od vintera
zestárlá brzdovka opravdu způsobuje tyto problémy s náhlým a nevysvětlitelným selháváním brzd. Jezdil jsem se žukem do krušných hor dosti přeložený a toto náhlé selhávání, propadávání pedálu mě několikrát zaskočilo. Hádal jsem HBV, vyměnil a stejně se to opakovalo, vyměnil jsem brzdovku a bylo OK. ta původní tam byla asi 6let.

Napsal: pát čer 11, 2010 17:15
od Křečík Barbuška
Tak jsem se konečně rozhoupal, přišla tam brzdovka od TRW DOT4, "suchý" var 270°C, "mokrý" 163°C, stáčena byla 12.5. 2010 v 9:13:44 SEČ, tak jsem zvědav.

Napsal: ned čer 13, 2010 21:24
od popest
U mě to byl HBV. Kapalina byla měněná tehdy i s ním, takže tu bych vyloučil. Vyměnil jsem ani ne rok starý Fenox za TRW a už téměř přes 2 roky klid.

Napsal: pon čer 14, 2010 23:10
od Ladik82
No já tam mám od výroby sovětskou Něvu :-D a žádný problémy jsem zatím neměl. Výměna plánována společně s předním obložením. Po tom co tady čtu to udělám co nejdřív.


P.S. Kamoš ve Favoritu má taky původní a taky zatím dobrý. :-D

Napsal: úte čer 15, 2010 10:04
od Dusan
Ono jedna vec ze to zacina vriet skor druha vec ze po dvoch rokoch tam je vlhkost a zacinaju hrdzaviet hlavne zadne valceky.... tak ze menit radsej kapalinu ako valceky...

Napsal: úte čer 15, 2010 10:14
od Hurikán
Ladik82 píše:No já tam mám od výroby sovětskou Něvu :-D a žádný problémy jsem zatím neměl. Výměna plánována společně s předním obložením. Po tom co tady čtu to udělám co nejdřív.


P.S. Kamoš ve Favoritu má taky původní a taky zatím dobrý. :-D
:shock: :koko: :hrob:

Dusan píše:Ono jedna vec ze to zacina vriet skor druha vec ze po dvoch rokoch tam je vlhkost a zacinaju hrdzaviet hlavne zadne valceky.... tak ze menit radsej kapalinu ako valceky...
Amen.

Napsal: úte čer 15, 2010 14:48
od Maysner
Ladik82 píše: P.S. Kamoš ve Favoritu má taky původní a taky zatím dobrý. :-D
dobry to nebude, az ty brzdy budou opravdu potreba :roll:
vymena stoji par korun. doslova :!:

Napsal: pát črc 02, 2010 14:48
od Veverka
Jak to vůbec dopadlo?

Napsal: pát črc 02, 2010 23:07
od Křečík Barbuška
No asi dobře, zatím se jezdí bez jakéhokoliv náznaku potíží, ale je pravdou, že zatím nebyla jeta žádná "adrenalinová jízda", stylem brzda - plyn.

Napsal: pon črc 05, 2010 07:44
od Pavel V.
Hele lidi kolik tý brzdofky je potřeba na komplet výměnu (vyšlapání starý při dolejvání nový) do 02 :?:
Velvanskou dám jasně :P :wink:

Napsal: pon črc 05, 2010 09:25
od Hurikán
Čistě teoreticky vzato, by mělo stačit 1/2 litru. Já na tyhle akce ale vždycky kupuju min. litr. Mám klid, bo vím, že to vyjde na 1000%. A ještě zbyde i na spojku. Tam je dobré vyměniti kapalinu taktéž. :P

Napsal: pon črc 05, 2010 09:59
od MartasBrno
Hurikán píše:A ještě zbyde i na spojku. Tam je dobré vyměniti kapalinu taktéž. :P
Zejména tehdy, když ji předchozí majitel ignoroval s tím, že není životu nebezpečná. Ověřeno. Fuj. :roll:

Napsal: pon črc 05, 2010 10:43
od Křečík Barbuška
Dle dostupné literatůry je celkové množství kapaliny v soustavě 0,6 litru. Já osobně nejsem zastánce úplného vyšlapávání brzdové kapaliny, ale kapalinu měním postupnou výměnou, tedy vytlačováním staré novou. To má ovšem nevýhodu v tom, že mi na celé auto s bídou vyjde ten 1 litr a ještě mám u toho pocit, že jsem zadek odflákl, neb tu a tam se zejména u zadních brzd zjeví "chuchvalec" tmavého i v okamžiku když si člověk myslí, že již je hotovo. Na spojku nezbyde z toho litru ani náhodou :( .

Tajfune, jen pro zajímavost, víš kolik mililitrů šlo včera kytičkám? :P

Napsal: pon črc 05, 2010 14:04
od Hurikán
Koko Loko píše:Tajfune, jen pro zajímavost, víš kolik mililitrů šlo včera kytičkám?
Asi 3/4 náplně staré kapaliny a nové asi 1,5 dl. Jenomže ovládání spojky bylo rozebrané a zavzdušněné, takže spotřeba byla logicky vyšší, než při pouhé výměně.

Já kapalinu vyměňuju tím způsobem, že odsaju z nádobky starou kapalinu až na dno, nádobku vyčistím, naplním novou kapalinou a začnu prošlapávat. Zatím mě vždycky ten 1 litr stačil. Možná jsem nebyl tak důkladný, ale vizuelně se vše zdálo v pořádku.