Stránka 3 z 9
Napsal: úte čer 01, 2010 19:26
od Veverka
2x víc poruch
?
Napsal: úte čer 01, 2010 19:27
od plavec
Koko Loko píše:plavec píše: ... Ovšem kočkolap a hradní střela bude zkřížena ...
Jestli převládnou geny Hradní střely, tak Frankensteinovo monstrum bude oproti tomu pouhou dětskou hračkou
.
Taky se obávám.
Pokud se nepodaří vhodně nakřížit tyto dva povozy, pujdou oba za trest do lisu.
Napsal: úte čer 01, 2010 20:38
od FOMA
Napsal: úte čer 01, 2010 20:42
od plavec
FOMA píše:mrtvej plavec
Tak to asi budu, neb mě spíš užije na jarní srazy než na podzimní.
Neboj, třeba zas někdy povalím na Ostravsko, tak se stavím , Kroměříž i Vyškov je docela "při cestě"
Napsal: úte čer 01, 2010 20:56
od FOMA
tož to ja,aj přespat u nás možeš...
Napsal: stř čer 02, 2010 20:32
od plavec
FOMA, Díky, samozřejmě taky kdybys jel někdy kolem můžeš se stavět i přes noc.
Jinak jsem vypustil chladivo a prolil motor a chladič vodou, dokud netekla čistá, To co tam bylo hádám na Tosol, nebo šílenou korozi.
Při tý příležitosti jsem vyměnil vrtuli na chladiči, páč při spuštění mi to připomínalo start raketoplánu.
A dneska stávkoval imobilizér, vůbec mě to nechtělo nastartovat, pomohlo až odpojení a připojení baterie.
Napsal: čtv čer 03, 2010 22:04
od žež
Jinak jsem vypustil chladivo a prolil motor a chladič vodou, dokud netekla čistá, To co tam bylo hádám na Tosol, nebo šílenou korozi.
Vypustils chladič i motor? Na bloku motoru je šroub na vypuštění zbytku kapaliny, co zbyde v bloku motoru cca 1,5 - 2l.
Napsal: čtv čer 03, 2010 22:13
od plavec
Vytáhnul jsem spodní hadici chladiče a prolejval čistou vodou, tak mám pak ještě vytočit ten šroub z bloku? V jakých je místech?
Napsal: pát čer 04, 2010 06:06
od tavri
tady:
Je nutné sejmout zapalovací modul, proto jsem se na ten šroub vykašlal...
Vzal bych zahradní hadici a několikrát provedl vyplachovací proces, protože na to co funguje, na to se nešahá
Napsal: pát čer 04, 2010 08:10
od Petr HC
plavec píše:Vytáhnul jsem spodní hadici chladiče a prolejval čistou vodou, tak mám pak ještě vytočit ten šroub z bloku? V jakých je místech?
Řekl bych, že tím jsi vypláchl pouze chladič.
Hodlám také vyměnit chladící kapalinu. Podle toho, jak jsem to dělal u svých dřívějších vozů, si chci misto toho vypouštěcího šroubu dát průtokový šroub, tam hnát teplou vodu z bojleru (do zahřátého mototru) a "špínu" nechat vytékat přepadem z expanzní nádržky za běhu motoru, aby tomu výplachu pomohlo i čerpadlo na motoru (samozřejmě otevřít napno i topení). Co Vy na to ?
Napsal: pát čer 04, 2010 12:34
od Luděk Musil
Jsem teď sice se svým komentářem krapítek OT, ale: koukám, že šroub se nezměnil od doby první 2101
. L.
Napsal: pát čer 04, 2010 13:22
od Wolf
Luděk Musil píše:Jsem teď sice se svým komentářem krapítek OT, ale: koukám, že šroub se nezměnil od doby první 2101
. L.
Taky jsem si všiml, ostatně i ten blok vypadá podobně, i když je motor napříč
Napsal: pát čer 04, 2010 13:26
od tavri
Když jsem před 7 lety měnil rezatý TOSOL za G48, tak jsem o tom šroubu nevěděl a loni na podzim při druhé výměně se mi v chladném počasí lovit šroub nechtělo. Hlavně i proto, že jsem dělal tu vodní pumpu a voda vyletěla ven tudy. Heverem jsem pak tuto stranu spustil dolů, resp. naklonil auto a nějaké dcl šly znovu ven.
Rozpojení hadice mi nedává smysl, když na druhém konci chladiče je výpustný kohoutek.
Napsal: pát čer 04, 2010 15:45
od Saša
Nezapomeňte na zavřený termostat
Napsal: pát čer 04, 2010 16:20
od Petr HC
Saša píše:Nezapomeňte na zavřený termostat
Asi jsem měl uvést "horkou vodu do dobře zahřátého motoru".Ale i tak, když bude otevřené topeni, bude velká část vody obcházet termostat topenim.