Stránka 3 z 9

Napsal: úte čer 01, 2010 19:26
od Veverka
2x víc poruch :o ?

Napsal: úte čer 01, 2010 19:27
od plavec
Koko Loko píše:
plavec píše: ... Ovšem kočkolap a hradní střela bude zkřížena ...
Jestli převládnou geny Hradní střely, tak Frankensteinovo monstrum bude oproti tomu pouhou dětskou hračkou :lol: .
Taky se obávám. :roll: Pokud se nepodaří vhodně nakřížit tyto dva povozy, pujdou oba za trest do lisu.

Napsal: úte čer 01, 2010 20:38
od FOMA
no do Jedovnic máš co dělat. :) Pokud nedorazíš s hybridem do Jedovnic,tak jsi u mě ,,mrtvej plavec,, :twisted: :D :wink:

Napsal: úte čer 01, 2010 20:42
od plavec
FOMA píše:mrtvej plavec
Tak to asi budu, neb mě spíš užije na jarní srazy než na podzimní.
Neboj, třeba zas někdy povalím na Ostravsko, tak se stavím , Kroměříž i Vyškov je docela "při cestě"

Napsal: úte čer 01, 2010 20:56
od FOMA
tož to ja,aj přespat u nás možeš...

Napsal: stř čer 02, 2010 20:32
od plavec
FOMA, Díky, samozřejmě taky kdybys jel někdy kolem můžeš se stavět i přes noc. :)
Jinak jsem vypustil chladivo a prolil motor a chladič vodou, dokud netekla čistá, To co tam bylo hádám na Tosol, nebo šílenou korozi. :roll: Při tý příležitosti jsem vyměnil vrtuli na chladiči, páč při spuštění mi to připomínalo start raketoplánu. :D
A dneska stávkoval imobilizér, vůbec mě to nechtělo nastartovat, pomohlo až odpojení a připojení baterie. :(

Napsal: čtv čer 03, 2010 22:04
od žež
Jinak jsem vypustil chladivo a prolil motor a chladič vodou, dokud netekla čistá, To co tam bylo hádám na Tosol, nebo šílenou korozi. :roll:
Vypustils chladič i motor? Na bloku motoru je šroub na vypuštění zbytku kapaliny, co zbyde v bloku motoru cca 1,5 - 2l. :?: :)

Napsal: čtv čer 03, 2010 22:13
od plavec
Vytáhnul jsem spodní hadici chladiče a prolejval čistou vodou, tak mám pak ještě vytočit ten šroub z bloku? V jakých je místech?

Napsal: pát čer 04, 2010 06:06
od tavri
tady:
Obrázek
Je nutné sejmout zapalovací modul, proto jsem se na ten šroub vykašlal...
Vzal bych zahradní hadici a několikrát provedl vyplachovací proces, protože na to co funguje, na to se nešahá :-P

Napsal: pát čer 04, 2010 08:10
od Petr HC
plavec píše:Vytáhnul jsem spodní hadici chladiče a prolejval čistou vodou, tak mám pak ještě vytočit ten šroub z bloku? V jakých je místech?
Řekl bych, že tím jsi vypláchl pouze chladič.
Hodlám také vyměnit chladící kapalinu. Podle toho, jak jsem to dělal u svých dřívějších vozů, si chci misto toho vypouštěcího šroubu dát průtokový šroub, tam hnát teplou vodu z bojleru (do zahřátého mototru) a "špínu" nechat vytékat přepadem z expanzní nádržky za běhu motoru, aby tomu výplachu pomohlo i čerpadlo na motoru (samozřejmě otevřít napno i topení). Co Vy na to ?

Napsal: pát čer 04, 2010 12:34
od Luděk Musil
tavri píše:Obrázek
Jsem teď sice se svým komentářem krapítek OT, ale: koukám, že šroub se nezměnil od doby první 2101 :idea: . L.

Napsal: pát čer 04, 2010 13:22
od Wolf
Luděk Musil píše:Jsem teď sice se svým komentářem krapítek OT, ale: koukám, že šroub se nezměnil od doby první 2101 :idea: . L.
Taky jsem si všiml, ostatně i ten blok vypadá podobně, i když je motor napříč :)

Napsal: pát čer 04, 2010 13:26
od tavri
Když jsem před 7 lety měnil rezatý TOSOL za G48, tak jsem o tom šroubu nevěděl a loni na podzim při druhé výměně se mi v chladném počasí lovit šroub nechtělo. Hlavně i proto, že jsem dělal tu vodní pumpu a voda vyletěla ven tudy. Heverem jsem pak tuto stranu spustil dolů, resp. naklonil auto a nějaké dcl šly znovu ven.
Rozpojení hadice mi nedává smysl, když na druhém konci chladiče je výpustný kohoutek.

Napsal: pát čer 04, 2010 15:45
od Saša
Nezapomeňte na zavřený termostat :P

Napsal: pát čer 04, 2010 16:20
od Petr HC
Saša píše:Nezapomeňte na zavřený termostat :P
Asi jsem měl uvést "horkou vodu do dobře zahřátého motoru".Ale i tak, když bude otevřené topeni, bude velká část vody obcházet termostat topenim.