Stránka 3 z 3

Napsal: stř čer 02, 2010 13:45
od jackfree
Raduz píše:Co se té prodlevy týče u mě to vyřešila až výměna motorku volnoběhu, ale mě to dělalo i jiné věci.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15
A co se týče servisu tak číslo 1 je SADSKÁ, p. Nedbal :wav:

Byl jsem nucen teď nouzově použít Mělník :axe: ,ale to je zase jiné téma. Ó hrůza.
Kde je motorek volnoběhu?
Skočilo to na další stránku, psal sem ještě na předchozí dosavadní pokusy o odstarnění té závady.

Napsal: stř čer 02, 2010 14:20
od Luděk Ondrůch
Snímačem na převodovce to nebude, jezdil jsem dva měsíce s urvaným a akorát se zvedla spotřeba.

Napsal: stř čer 02, 2010 14:27
od jackfree
Tak tim to nebude, spotřeba je OK, ještě dotaz na vyblikání závad, už si zase nepamatuji které jsou ty svorky A a B při pohledu na diagnostický konektor...

Napsal: stř čer 02, 2010 15:51
od Saša
A a B - Jsou to ty kontakty které jsu vedle sebe v jedné řadě zkraje jiné dva tam u sebe nejsou . Snímačem otáček to být nemůže - netočil by se motor . Skus se podívat jestli ti při přidání plynu (sundané víko filtrboxu) práší tryska rovnoměrně . Při prutkém přidání musí jít proud benzínu jako z postřikovače květin (až neuvěřitelně mnoho) .
Stálo by za to změřit tlak paliva . Dělá se to téčkem na vstupu benzínu do tělesa vstřikovače . Tlak tam musí bejt cca 1.9 bar (atm) . Skus ještě vyndat samotný vstřikovač a kouknout na jemný filtr před vstřikem (sítko) .

Napsal: stř čer 02, 2010 19:20
od Raduz
jackfree píše:Kde je motorek volnoběhu?
mi u 10-kové řady jej máme zezadu pod klapkou sání, ale ty máš motor pootočený o 90°

Napsal: stř čer 02, 2010 23:41
od jackfree
ještě mne napadlo, kde má niva 1.7 palivové čerpadlo? Zdá se mi že občas jakoby kvílí, nebo kňučí, jestli není na odchodu.... a v určitém režimu akcelerace z nižších otáček nedává třeba málo benzínu...

Napsal: čtv čer 03, 2010 10:24
od Maysner
v palivove nadrzi, da se vymontovat zeshora

Napsal: čtv čer 03, 2010 20:40
od jackfree
Vstřikovač funguje zdá se, jak má... Sítko před vstrikem je ok, vymontoval sem také na kontrolu krokový motorek, vše čisté, na volnoběh vše chodí jak má... Netušíte kolik stojí ta krabička k podtlaku? sice hodnoty při měření se mění, ale třeba špatně,... druh závady by na to poukazoval a je to jediné čidlo které sem jen měřil a neměnil...
A ještě dotaz ke kabelum a zapalovacímu modulu... je možné aby fungoval špatně jen v určitém režimu, který tvoří cca 1% chodu motoru a proto se neprojevila porucha na stavu svíček při vizuální kontrole?

Napsal: čtv čer 03, 2010 22:14
od Saša
Kolik stojí "krabička" podtlaku nevím , ale mám jich dobrých asi 4ks . Naprosto stejné se nacházejí v autech OPEL a RENAULT a kdo ví ještě v jakých s SPI (jedno bodovým vstřikováním) . Skus si jí někde na skoušku půjčit a pokud to bude ona co způsobuje závadu , tak se klidně přihlaš .

Napsal: sob čer 05, 2010 01:48
od jackfree
Tak do 23. 6. sem mimo, ale pak se vracím a budu mít cca 14 dní na to vyřešit tu záhadu... tak snad se mi zadaří, tak zase dám vědět..dík

Už sem doma,... Nemohl by být problém v tomto? K řemu to přesně je a kde se to na Nivě nachází?