Stránka 3 z 9
Napsal: stř dub 28, 2010 20:45
od Jelen
Spínač originální opravdu není. Sahara se spouští sama od čidla v chladiči.
Napsal: stř dub 28, 2010 20:57
od Cory
Ja som videl uz dost 06tiek s 1 vypinacom
Napsal: stř dub 28, 2010 21:32
od Jakub Metelka
Nevím co je na tom tak divného ,ze mám na budikovém štíte jen jeden vypínač
Napsal: stř dub 28, 2010 21:56
od Křečík Barbuška
Jakub Metelka píše: ... dnešní odpolední projiždky ...
Tak to ti chválím, auto má jezdit, ne stát zavřené z obavy aby se náhodou neojelo, jen tedy doufám, že jezdíte aspoň trochu mimo civilizaci, ať si do něčeho nenaběhneš.
Napsal: čtv dub 29, 2010 06:43
od Tommel
Koko Loko píše:jen tedy doufám, že jezdíte aspoň trochu mimo civilizaci
On bydlí skoro mimo civilizaci
. Někdy se zastavim na kontrolu, jak pokračujou práce
Napsal: čtv dub 29, 2010 20:10
od Jarda1
Ahoj, přečetl jsem si komentářek těm spínačům. Já mám osobní zkušenost takovou: lada 1600 z konce roku 1979 ji ještě neměla a na přístroji byl je jeden spínač, což vypadá docela zajímavě a originálně.
Žlutá 1500S vyrobená v červenci 1980 už měla 2 vypínače, tj.druhý pro mlhovku. Přijde mi jako by začali mhovku montovat společně s novým podtlakovým rozdělovačem a karbem.
Napsal: čtv dub 29, 2010 21:40
od Nulašestka
1600 z roku 1981 měla spínač pouze jeden a po mlhovce ani památky.
A auto si rád prohlédnu za měsíc na srazu, jestli se tam dostanu.
Napsal: pát dub 30, 2010 20:02
od Jakub Metelka
Tak opět pár novinek
Auto se dnes konečně dockalo očisty a naleštění.Výsledek není dokonalý bude to chtít ještě aspoň 1
.Interiér jsem vysál a palubní desku napustil leštidlem.
Když jsem byl v tom leštění vzal jsem i nárazníky a musím naznat ,ze vysledek je více než výborný.No posudte sami z fotek
Byly doplněny hlinikové podložky pod SPZ a osadil stěrače CCCP
Pokud zítra nebude pršet rád bych pokračoval
Jedna ochutnávka zbytek v albu :
http://somali.rajce.idnes.cz/Lada_1600/
Napsal: sob kvě 01, 2010 18:12
od Marťas
Vypadá to vážně fešně, máš i ty lišty, co nejsou na autě?
Na předním nárazníku na spolujezdcově straně je nějak "ztopořený" ten plastový konec, nějak ho zkroť
Napsal: sob kvě 01, 2010 18:29
od Petanek2101
budeš davat jinou masku a zrcatka?
Napsal: ned kvě 02, 2010 13:21
od Jakub Metelka
Marťas, lišty mám všechny některé dokonce 2x
.Nárazník ještě doladím
Petanek2101, masku sháním s zrcátka pujdou samozřejmě chromovaná
Dnes auto doznalo zase pár změn k lepšímu.Vyměnil jsem prasklou gumu co drzí poslední díl výfuku dále obdržela nové zástěrky s nápisem LADA
a kdyz uz jsem byl v tom tak dostala i jinou sadu kol a konecně jsem osadil poklice
Zbytek fotek opet v albu :
http://somali.rajce.idnes.cz/Lada_1600/
Jedna ukázka zbytek je v albu
Napsal: ned kvě 02, 2010 13:59
od Michal.2103
Jakub Metelka píše:Marťas, lišty mám všechny některé dokonce 2x
.Nárazník ještě doladím
Petanek2101, masku sháním s zrcátka pujdou samozřejmě chromovaná
Dnes auto doznalo zase pár změn k lepšímu.Vyměnil jsem prasklou gumu co drzí poslední díl výfuku dále obdržela nové zástěrky s nápisem LADA
a kdyz uz jsem byl v tom tak dostala i jinou sadu kol a konecně jsem osadil poklice
Zbytek fotek opet v albu :
http://somali.rajce.idnes.cz/Lada_1600/
Jedna ukázka zbytek je v albu
Safra vypadá to o moc líp než při koupi, dobrá práce. Jen tak dál
Laďuša
Láďo ty palubky ve 2103 - já mám prosinec 1976 a vypínače mám dva. V roce 1978 se snad už dávno dělaly palubky jen se dvěma.
Ten třetí vypínač byl na stěrače?
Napsal: ned kvě 02, 2010 14:00
od cackler
to tažný docela kazí celkovej styl auta, zvlášť jako veterána, jinak krasavec
Napsal: ned kvě 02, 2010 18:16
od Jakub Metelka
Michal.2103, díky
cackler, tažné zařízení projde renovací
.Tedka je ve spatnem stavu (vzhled)
Napsal: ned kvě 02, 2010 19:44
od Křečík Barbuška
To pod rezervou je laminát?