Stránka 3 z 4

Napsal: čtv dub 08, 2010 19:46
od EMI
peet2101 píše:V lepším případě ho možná nahradit nějakým sportovním kouskem, kterých je dneska po netu požehnaně.
nevíš co s penězma? :lol: v čem je ten za litr z tjůninkšopu lepší než ten původní? :o

Marku, tys psal o nějakýh přepážkách, já jsem žil v domění, že rezonátor je jen děrovaná trubka obehnaná skelnou vatou. co je teda vevnitř :?:

hd

Napsal: čtv dub 08, 2010 19:49
od mušketýr
taky to tak chápu,ale já budu rád když zítra stihnu tam napáchat sedačku a pásy.To ještě nemám hotovej filtrbox.
Jsem téměř rozhodnut za první díl výfuku fouknout hned rezonátor.Nebo jen vyhodit zadní díl.
M.S.

Napsal: čtv dub 08, 2010 19:52
od peet2101
musketyr, tak to řízni flexou za rezonatorem a nech být :mrgreen: třeba tím nic nezkazíš

Napsal: čtv dub 08, 2010 21:50
od Marek
peet2101 píše:Já to chápu tak že by bylo nejlepší použít výfuk z 01 (bez detonátoru). Pak vyřezat rezonátor (baňu na prostřdním dílu) a nahradit ho trubkou. No a nakonec onen rezonátor navařit místo zadního tumiče (3. díl výfuku), který uřízneš.
Přesně tak :wink:.





EMI píše:Marku, tys psal o nějakýh přepážkách, já jsem žil v domění, že rezonátor je jen děrovaná trubka obehnaná skelnou vatou. co je teda vevnitř :?:
Rozhodně v rezonátoru není ani gram ocelové vaty. Je to dutý prostor s dvojicí vrtaných rour (vstupní x výstupní) a mezi nimi je detonační pásmo tlakové diference.
Blbě se to vysvětluje, chtělo by to spíš nakreslit (a na to jsem línej). Nebo pokud někdo má doma starý střední díl, mrkněte se do něj kotoučovou bruskou.

Napsal: čtv dub 08, 2010 22:02
od Maysner
EMI píše:Marku, tys psal o nějakýh přepážkách, já jsem žil v domění, že rezonátor je jen děrovaná trubka obehnaná skelnou vatou. co je teda vevnitř :?:
takto je resenej dvourourovej madar. nedavno jsem ho mel otevrenej, kvuli navareni koncovek. a skelna vata uz byla vypalena a po ni ani pamatka. diky tomu se ten vyfuk po najeti nakych km rozeznel.


Marek, viz odpoved Emimu, opravdu se da pouzit tento madarskej konec "misto" rezonatoru? vzdyt po najeti max 10tkm uz je to jen pruchozi derovana trubka, po skelne vate ani pamatka.
tim vyvstava otazka: je lepsi pouzit "vypalenyho" madara za rezonatorem, nebo rezonator dat pod kufr a na puvodnim misto trubku? nebo je u techto dvou reseni jedno, jaky se pouzije

Napsal: pát dub 09, 2010 06:23
od EMI
Maysner píše:takto je resenej dvourourovej madar
no na to jsem si právě taky vzpoměl :wink: .... joo a jinak: já tam vatu ještě maaam :mrgreen:
Maysner píše:opravdu se da pouzit tento madarskej konec "misto" rezonatoru?
asi teda ne, když Marek píše, že je v tom něco jinýho :dontknow:
Marek píše:Je to dutý prostor s dvojicí vrtaných rour (vstupní x výstupní) a mezi nimi je detonační pásmo tlakové diference
asi vim, pitval jsem jeden nežiguláckej vejfuk ... sakra se musim kouknout jestli jsem ten starej už odvez a dyžtak ho kuchnu

Napsal: pát dub 09, 2010 06:50
od Marek
Samotný "Maďar" bez rezonátoru použít nelze. Koncový díl výfuku z Maďarska je tzv. průtokový absorpční tlumič výfuku. Je to pouze náhrada sériového tlumiče (posledního dílu) a jeho součástí není rezonátor. Proto rezonátor na voze musí zůstat (optimálně tam, kde je z výroby).

Pokud chcete použít Maďara, dejte na auto sériový prostřední díl z 2101 (pouze s rezonátorem, bez detonátoru) a na konec pod kufr místo sériového tlumiče dejte Maďara.
Pokud někdo chce improvizovat pouze se sériovými díly, ať to udělá, jak jsem psal předtím - holou rouru od motoru až na konec a pod kufr navařit sériový rezonátor.

Napsal: pát dub 09, 2010 07:19
od MacGyver
Můžu se zeptat, kde se ten závod jede? Neni na to nějakej internetovej odkaz s více informacema? Nebo je to snad nějaká tajná tuning párty :D . Možná bych se přijel podívat na výsledek.

Napsal: pát dub 09, 2010 11:40
od mušketýr
Todle jsou jejich stránky:
http://strkacky-vlkonice.717.cz/paneltop/sdilej
Moc se tam toho nedovíš,ale jede se to zítra po poledni.

Uříznuto,projeto a dobrý.
Jinak mě blbě stříká inektor.Musim zjistit zda je to pumpička,nebo ucpaný.
Mám tam ten karbec z 2105.Pružinu podtlaku jsem vyndal.
Injektor má na sobě napsáno 40 nešel by tam dát z 2107 s vyšším číslem?
Nebo z jinýho karbecu.
M.s.

Napsal: pát dub 09, 2010 12:49
od Marek
Byly všechny stejné 40. Ale to na výkon nemá absolutně žádný vliv.

Napsal: pát dub 09, 2010 13:04
od Peter- Slovensk
Ja by som trochu odbočil od témy snad sa nik nenahnevá a spýtal by som sa, že či niekto nevie, kedže aj pri zvyšovaní kompresie u lad nehoria piesty, teda aspon som nezaregistroval, že ži materiál na ich výrobu bol zhodný s tým čo používal moskvič a zrejme aj volga. Pýtam sa preto, že v moskviči občas zhoria- teda aspon Vodehnalovi aj ked ten to mal celé roky len poskladané a nikdy to nejak neladil a tiež jeden človek z Domažlíc ked si ho prezrel tak vravel, že ten material nieni ktovie čo ale zas neni až tak zlý, lebo do 6500 ot, to fungovalo ale ked to niekto točí až do 7000 tak zvyknú zhoriet a pri lade pokial viem tak nie a tá kedže ma vačší zdvih ako moskvič má aj vačšiu piestovú rýchlost.
Dík za odpoved

Napsal: pát dub 09, 2010 15:58
od Marek
Písty z Moskviče a Volhy jsem nikdy neviděl, takže nemůžu soudit. Nicméně podle mého názoru budou písty z Lady z hlediska materiálu spíše podobné Fiatu než ruským vozům.

gvh

Napsal: sob dub 10, 2010 19:41
od mušketýr
Děkuji všem za rady.Mám po závodech a dopad jsem jak sedláci u Chlumce.
Tráning OK AKORÁT JSEM vzal gumu/svodidlo/ a nad horním ramenem se objevi otvor.Holt načnutá věž.Na funkci to nemělo vliv,tak hurá do závodu.Jo a v tréninku mě v cíli vzala o metr R5KA.
Závod se jede na tři kola.
První kolo sem to drhnul třetí sice ze čtyř ale lepší než konec.
V druhym kole sem stíhal fáčko přede mnou a na to sem se měl vysrat.Stejně bych ho nedal.
A pak to přišlo.
Po brutální stíhací jízdě sem nedal sic né moc vostrou zatáčku ale byly vní rygoly.Takže vyhazovačka.Typická.Nejdřív po dvou,pak po boku a pak střecha.Pozoóóóór tim nekončíme.Přetočil jsem to tak že to šlo zpátky na všechny čtyři.Babám kerý na to budu balit budu řikat že sem to tak chtěl.Poté mi to nechtělo chytit.Po otevření kapoty a polichocením hezkými slovíčky opět na brnknutí.Dojel sem to ,ale přes kouř nebylo vidět.Tušil jsem cosi nepěkného.
Po prohlídce sem zjistil že teče chladič mezi voštinama a dolní vaničkou.
A jako svině takže konec.Možná příště.
Nevim proč vodešel,ale byl KO po tom koloulu v bok.
Mám i video tak ho sem brzo sem dám.Po schlédnutí doufám že dostanu konečně bludišťáka jako největší kurvič žigulů.
Jo a v rubrice POMOHL budu mít -1(jako že sem zkurvil jednoho žihula)
Tak mě moc nekamenujte.
Další závod je 15.května(asi) tak nevim zda ho dám.
Mušketýr
Jinak pokud někdo by měl zájem jít do toho,mám tu volnou 2101 na další majstrštych.

Napsal: sob dub 10, 2010 21:05
od peet2101
Když se daří tak se daří.

Napsal: sob dub 10, 2010 21:32
od Pája
Seš hustéééj. Vždycky, když sem se s tebou na sraze bavil(něco kupoval), tak sem si o tobě myslel, že seš blázen. No asi mám na lidi odhad... :thumbleft:
Fandim ti a doufám, že tě ten neúspěch neodradí.